Hostel Arroyo

8.5Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Granada

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Arroyo?

8.5Fantastisch

Hostel info

Meer hostel info
    Tonen op kaart

2 reviews over Hostel Arroyo

• 9Jos en Jeannie09-05-2011

Gastvrij, hartelijk en behulpzaam.Prima B&B

Julie en Joël runnen op een heel plezierige manier hun B&B in het gastvrije dorpje Güéjar Sierra aan de rand van de Sierra Nevada. Daar mochten wij een stukje van het leven in dit Spaanse dorp ervaren. Julie was zo lief om al onze vragen te beantwoorden. Deze vakantie was een geweldige mix van cultuur (Granada + Alhambra) en natuur ( bergwandeling en uitzicht). De accommodatie was prima. Goed ontbijt; goed verzorgde kamers en badkamer; mooi groot ,gedeeltelijk overdekt terras met een fantastisch uitzicht en de mogelijkheid om het keukentje te gebruiken. Zelf koken is een mogelijkheid, maar restaurant La Hacilla is een aanrader. Je kunt prima en goedkoop met de bus naar Granada. ( €1,50) Deze stad is zeker de moeite waard om een paar dagen naar toe te gaan. De hartelijkheid en gastvrijheid van de gastvrouw en gastheer maakten deze vakantie compleet. Jos en Jeannie

Gereisd met vrienden in april 2011

• 8Jahla04-01-2010

heel goed hotel

Het hotelletje is te vinden in een doorgangstraatje, op goede loopafstand van het centrum. Om de hoek is een main street met winkels en restaurants. De kamers zijn goed ingericht en schoon. Er is een super dakterras waar ook nog enkele kamers zijn (loft). Hier kun je zitten en genieten van het uitzicht over de stad, de bergen van de Sierra Nevada en het Alhambra. De familie die het hotel runt is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom: ik was bizonder gecharmeerd van dit hotel, het was een goede keuze geweest voor mijn verblijf in Granada.

(nota bene: onderstaande verhaal is een foutje, daarbij had ik 't hotel in Malaga in gedachten, maar kan niet meer verwijderd worden.)

Alleen gereisd in maart 2008

0 tips over Hostel Arroyo