Camping Alto de Vinuelas

Camping Info

Meer campinginfo

7 reviews over Camping Alto de Vinuelas

• 7Nicole16-01-2016

Goede camping om Granada te bezoeken

De waardering van 5,9 vind ik wel een beetje weinig. De camping is gewoon basic maar alles in orde. Het sanitair is niet modern maar praktisch en proper.De plaatsen zijn wel wat klein. Dit is een goede camping om Granade te verkennen (bus stopt voor de deur) maar is niet zo geschikt voor langer verblijf . De mensen zijn er ontzettend vriendelijk (heb toch nog kaartjes kunnen bekomen vr het Alhambra en de restaurantuitbater heeft speciaal brood vr ons laten komen toen het uitverkocht was).Trouwens restaurant heeft lekker eten !

• 8Eetgelegenheden

• 4Johnny en Lieve Chanet13-10-2014

eerste en laatste keer

Houten chalets zijn ver onder de norm prijs/kwaliteit, uitzicht is mooi. Ook mooie omgeving. Pluspunt is de bushalte voor de deur.12 euro voor een week WIFI is gezien de werksnelheid (0.9) en het regelmatig niet beschikbaar een schande.

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Met vrienden

• 7Co15-05-2014

mooie plek

Deze camping ligt in een mooie omgeving om bezoeken te brengen aan Granada en de Sierra Nevada

• 7Eetgelegenheden

• 7Mw.Klein15-04-2014

Een prima plek om Granada te bezoeken!

Een kleine vriendelijke camping met prachtig uitzicht op de Sierra Nevada.Alles eenvoudig,vriendelijk en netjes.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 4leo lambrichs06-09-2012

nooit weer

een bijzonder slechte indruk achtergelaten, gewoon alles op z'n minst gezegd waardeloos

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 8Goos12-08-2011

Rustieke camping met uitzicht op Sierra Nevada

Een prettige kleine en overzichtelijke camping met mooi uitzicht en 1 km van een dorp. Opvallend rustig in het hoofdseizoen. Vanaf de camping met de bus (EUR3) of taxi (EUR25) ben je binnen 30 minuten in Granada.

Heerlijk klimaat door hogere ligging.

Camping komt in aanmerking voor boekjes als 'rustiek camperen' of charme campings'.

Klein zwembad aanwezig en redelijk goed sanitair. Doordat de bezetting van de camping beperkt was, was sanitair ruim voldoende.

Restaurant is van andere eigenaar volgens mij. Wordt ook bezocht door de locals. Je moet even wachten op je eten en een beetje wennen aan de stijl van de ober, maar dan is het best goed.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 6gerard en truus01-07-2011

Goede camping

Zie video Goede camping om Granada te bezoeken. Bus stopt voor de camping en die brengt je tot in het centrum van Granada in ca. 30 min. Terrassencamping met een wel klein zwembad. Vriendelijk personeel en zij kunnen kaartjes verzorgen voor het Alhambra

• 7Staat v/h sanitair

4 tips over Camping Alto de Vinuelas

• Mw.Klein, 15-04-2014

Handig om met de bus naar Granada te gaan,de bushalte is vlak voor de camping.

• leo lambrichs, 06-09-2012

omgeving is geweldig en mooi.

• gerard en truus, 09-10-2011

0 vragen over Camping Alto de Vinuelas