Hotel Abadía

17 reviews over Hotel Abadía in het Nederlands

geweldig hotel

paul
12-11-2014

Een fijn en rustig gelegen hotel voor een paar dagen verblijf in Granada. De medewerkers bij de receptie waren allemaal zeer (klant)vriendelijk en behulpzaam. Een fout gemaakt bij de boeking werd zonder problemen in ons voordeel opgelost.

Gereisd Alleenreizend in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
jose antonio, manager, 20-7-2015

Thank you so much for you kind review and comments. We hope to see you next time. Martina & Jose Antonio

Claas
24-9-2014

Personeel: erg vriendelijk, spreken goed engels, erg correct. Kamer: netjes en schoon. pluspunt is de koelkast. Locatie: het ligt op loop afstand van winkels, centrum en bezienswaardigheden kathedraal, alhambra (ietjes verder lopen, kan ook met bus)Hotel: leuke patio!

Gereisd Met partner in september 2014
Jose antonio, manager, 20-7-2015

We offer a different accommodation. Thank you to identify that rustic touch. See you soon. Regards.

Martina & Jose

Rustig

Marta
29-8-2014

Ligging zeer centraal in de oude stad met parking, Zeer mooi gerestaureerd gebouw met mooie patio, lift en alle comfort in een ruime mooie kamer met waterkoker en kleine koelkast en met een prachtige badkamer. Heel vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in augustus 2014

Perfect !

Liisa
16-8-2014

Mooie tuin. Dicht bij centrum cq winkelstraten. Koffie/thee faciliteit op kamer. Ook koelkast(je) aanwezig. Goede internetverbinding.

Gereisd Alleenreizend in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Granada

Frieda Spanjersberg
23-4-2014

Op ca. 10 minuten lopen van het centrum, in een rustig straatje. Sfeervol, zeer netjes en vriendelijk. Leuke patio. Geen ontbijtmogelijkheden, maar dat is geen probleem: er zijn voldoende zaakjes vlak in de buurt. We hebben hier 2 nachten gelogeerd. Een beetje knullig was wel dat we na 1 nacht naar een andere kamer moesten in verband met een probleem bij de boeking. En, op de Nederlandstalige site staat: "Nederlandstaligen krijgen 10% korting, vraag hiernaar bij aankomst" - dit geldt echter alleen bij contante betaling en niet bij betaling met credit card. Niettemin: prima hotel.

Gereisd Met partner in april 2014

overnachting

N Kool
19-3-2014

Het hotel is authentiek en het personeel bijzonder vriendelijk. Zeer mooie Moorse stijl.

Gereisd Met partner in Sat Mar 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel vlakbij het centrum

Sylvia
25-10-2013

Dit hotel ligt in een straatje waarvan je denkt, ben ik wel goed? Lelijk dus. Maar wat een oase is het hotel zodra je binnen komt. Leuke Moorse details overal, kamers zijn groot genoeg, schoon en sfeervol. Gratis wifi, prima badkamer. Absoluut een aanrader, zeker voor deze prijs.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Leuk middemklasse Hotel

Chris en Liranda
12-6-2011

Tijdens een rondreis hier 3 nachten geslapen in een echt Spaanse kamer. Oud en donker maar wel schoon. Prijs/kwaliteit helemaal inorde. Het Alhambra en de Cathedraal moet je echt bezoeken. Voor de rest is Granada niet veel. Zwervers, landlopers, alcoholisten en mensen die de weg kwijt zijn. De crises laat hier om zich heen. De auto werd heel netjes weggezet in een afgesloten PG.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijzonder aangenaam en kleinschaling hotel

René
20-1-2011

De kamers zijn net ingericht en beschikken over een koelkast en een waterkoker. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ligging is zeer centraal en ook makkelijk met het OV van de luchthaven te bereiken. Let wel op, dat je uitstapt bij de halte Triumfo, aan het begin van de Gran Via. Vandaar is het nog geen twee minuten lopen!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Een absolute aanrader!!!

Anoniem
11-12-2010

Wat een ontzettend fijn verblijf hebben wij in dit charismatische hotel gehad! Alles is erg mooi gedecoreerd en de kamers zijn prachtig. Bovendien heeft het een zeer romantische patio waar je gezellig kan zitten en wat kan drinken. De ligging is eveneens perfect; in een leuke en rustige buurt in het centrum en dus op loopafstand van alle belangrijke plekken. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en bovendien meertalig. Een absolute aanrader voor iedereen die Granada wenst te bezoeken!

Gereisd Met partner in september 2010

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abadía in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abadía zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.