Hotel Hacienda La Herriza

Kleine hotelsWeer vandaag34°17°
Hotel Hacienda La Herriza

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda La Herriza voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Hacienda La Herriza in het Nederlands

Super!

Marieke & Thijs
30-4-2009

Super gezellig hotel met fantastische ligging midden in de bergen rond Gaucin.

Het avondeten is super! De Engelse chef tovert echte kunstwerkjes (lekkere!) of tafel.

Het ontbijt is iets wat "pover". Gewoon toast + kaas/confituur.

Kamers héél ruim, rustig en fris (voordelig in de zomer, maar in april net iets té fris).

Groot zwembad, ruime parking.

En last but not least, ze spreken ENGELS, in Spanje niet altijd evident.

Gereisd Met partner in april 2009
2008

dit is echt een aanrader voor mensen die van rust houden

van hemelrijck-bleys
18-4-2008

dit is echt een aanrader voor mensen die van rust houden en even van de drukte weg willen zijn, die vinden hier echt het paradijs op aarde... :-) we zijn hier van 12/04 tot16/04/2008 geweest en hebben dit ervaren als een prachtig hotel met alles erop en eraan...:-)enig minpuntje misschien; heel bochtige wegen om daar te komen..

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Prachtig, ongelooflijk rustig gelegen

Martine, Isabelle en Agnes
12-6-2006

Prachtig, ongelooflijk rustig gelegen. Heel fijne keuken (Italiaans!?!). Restaurant met subliem zicht. De 'kamers' zijn huisjes met op het gelijkvloers een salon en eetkamertje. Een open trap leidt naar een mooie slaapkamer en badkamer. Echt super. Alles heel mooi, charmant en gezellig. Zalig. Gaucin en Andalusië zijn hartveroverend mooi. Was een echte coup de foudre. Adembenemende vergezichten!

Gereisd Met partner in maart 2006

• Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda La Herriza in Gaucín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda La Herriza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.