Reviews over Garrucha

gemoedelijk door zijn eenvoud

hansvink,
    25-5-2013

Zeer hartelijk ontvangst. Voldoende (gratis) parkeerplaatsen in de omliggende straten. Het hotel ligt aan de rand van Garrucha op de doorgaande weg naar Vera. Circa 10 minuten lopen van het strand en de jachthaven van Garrucha. De kamers zijn heel basic; het restaurant daarentegen behoort tot de beste in de regio. Gratis thee faciliteit voor de hotelgasten in de gang. Ontbijt is voldoende; passend bij dit hotel.

Het hotel ademt een koloniale sfeer. Een beetje donker. Geen balkon. Gelukkig een sfeervolle tuin met diverse zitjes. Geen handdoeken voor aan het zwembad. De direct omgeving van het nabijgelegen strand toont de effecten van de vastgoedcrisis. Veel (niet afgebouwde) vakantiecomplexen. In de zomer zijn de stranden blijkbaar redelijk gevuld. Nu (mei) leek alles uitgestorven en hadden we soms het gevoel een stuk strand helemaal voor ons alleen te hebben.

Garrucha scoort een 8,1 uit 10, op basis van 7 reviews