Hotel Yaramar

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.6Goed

• Animatie
  • Sauna

Aan de boulevard in Fuengirola ligt Hotel Yaramar. Dit is een kleinschalig hotel met schone kamers. Ook vind je hier een zwembad en avondentertainment. Er komen weinig tot geen kinderen en veel Engelse gasten. Loop naar het centrum van Fuengirola of pak de bus naar Mijas. Er zijn veel (vis)restaurants in de omgeving voor een hapje eten.

104 reviews over Hotel Yaramar

• 2019
    7Ger25-10-2019

Voor herhaling vatbaar.

Overwegend Engelsen maar voor ons geen probleem. Dus animatie b.v. bingo allemaal Engelstalig. Ook het buffet typisch engels. Maar we zijn niets tekort gekomen. Personeel heel vriendelijk. Een leuk buitenterrasje voor het hotel maar helaas vaak last van rioollucht. Dat rioleringshuisje staat t.o. het hotel op het strand. Binnen is dan een leuk zitje waar je daar minder last van hebt. Direct aan de mooie lange boulevard. Eindcijfer ligt lager omdat ik een 1 bij kindvriendelijk heb gezet maar het is adults only, vandaar.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Christa17-08-2019

Fantastisch, we gaan er zeker nog een keer heen

Wij hadden een luxe kamer geboekt. Dit kostte 160 euro extra voor 1 week, maar dat was het dubbel en dwars waard. Prachtige kamer met een glazen pui van zo’n 7 meter lang, waardoor je een prachtig uitzicht had op het strand en de zee. De badkamer met inloopdouche was ook super. En 2 keer op een dag werden de handdoeken gewisseld. Het hotel heeft een ideale ligging, je steekt de weg over en je zit op het strand. Ook fijn waren de ligstoelen met rieten parasol. Omdat we in Yaramar verbleven kostten 2 ligstoelen maar 6 euro. Voor dat geld lag er ook nog een heerlijk dik kussen op. Omdat het strand zo heerlijk was, hebben wij geen enkele keer gebruik gemaakt van het zwembad. Dit stond namelijk stampvol met bedjes en ‘s ochtends ging iedereen als gekken hun handdoek op een bedje leggen. Wij genoten lekker van de zee. De gasten zijn voornamelijk Engelsen en Spanjaarden, bijna geen Nederlanders. Ook de leeftijd ligt wat hoger.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Jos v Willigen19-03-2019

Fijn dat er geen kleine kinderen zijn . Aan de boulevard oversteken en op het strand. Uitgebreid ontbijt en diner buffet met veel variatie !

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    9Rita Woestmaat25-08-2018

Goed hotel op een goede locatie

Dit hotel ligt aan de boulevard. Het heeft een niet heel groot maar goed verzorgd zwembad. Het eten is voortreffelijk en gevarieerd. Het bedienend personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. De kamers zijn wat verouderd maar netjes en worden goed schoongemaakt. Het publiek in het hotel bestaat voor 90% uit oudere Engelsen. En het Adults Only beleid klopt niet. Vanuit de Spaanse wet mogen kinderen niet geweigerd worden in een hotel, dus toen wij er waren logeerden er een paar kinderen. Dit is iets waar je rekening mee moet houden dat het kan gebeuren. Verder hebben we een prima vakantie gehad in een prima hotel dicht bij het centrum van Fuengirola

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Bertus23-08-2018

Prima, aanrader !

Prima hotel. Goed gelegen. 10 minuten lopen van de markt en de winkelstraat. Hotelkamer is prima, goede bedden. 15 verdiepingen. Wij zaten op het 11e met zeezicht. Meubilair wat verouderd, maar kan nog mee. Personeel erg vriendelijk. Eten is het hotel is voortreffelijk ! Zwembad is oké. Smorgens in de rij staan om je bedje te reserveren. Deur naar het zwembad gaat pas om 09.00 uur open. Gelukkig is het hotel Engels georiënteerd, dus iedereen staat netjes in de rij. Adult only.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8\fam. Bisschops22-06-2018

fantastisch hotel heerlijke eetgelegenheden

prachtig. hotel schoon, heerlijk ontbijtbuffet en super peroneel. prachtig uitzicht op zee en meteen aan de boulevard.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Dien v witsen28-02-2018

Een vakantie plaats voor altijd

Het is een prachtige plaats vriendelijke mensen en mooie prijzen op de terassenkortom wij hebben ons hartje er verloren en hopen daar ooit een langere tijd kunnen verblijven hotel midden op de boulevard kort bij de jachthaven dichtbij het treinstation alles wat je graag in de buurt hebt taxi's volop

Gereisd met partner in december 2017

• 9A.Roovers10-02-2018

Een goede aanrader, doen !

Geweldig hotel, zeer gunstig gelegen,direct aan de boulevard. Veel goede restaurants in de omgeving. Station dicht bij en je kunt naar b.v. Torremolinos of Malaga.In het hotel komen voornamelijk oudere mense n,geen kinderen. Eten is prima. Wij komen er twee tot drie keer per jaar en gaan A.s. Woensdag weer. Ook kun je met een bus naar Mijas, heel leuk !Er komen allen maar Engelse in het hotel en het is vervelend dat het eten ook Engels georiënteerd is,je vindt alles wat goed is op het buffet,maar wij hebben deze keer logies ontbijt genomen omdat er in de directe omgeving van het hotel veel goede restaurants zijn. Ee

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

9Beaumont christine14-10-2017

Heel goed

Toppie hotel proper,mooie kamer,prachtig uitzicht vanuit de kamer,en lekker eten!Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.Degene die daar klaagt die is niets gewoon thuis.......!Ligging heel goed op de zeedijk

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Billie13-03-2017

Yaramar al jaren uitmuntend

Zeer vriendelijk en gezellig personeel zowel in de eetzaal achter de bar als aan het zwembad strand met bedden op 10 meter afstand elke avond vertier niet geschikt voor kinderen alleen volwassenen

Gereisd met partner in juli 2016

Hotel Yaramar info