Appartement Yamasolster

25 reviews over Appartement Yamasol

• 2019
    9Ferry06-07-2019

Rustig en schoon complex

ik had een 3 kamer appartement 201 op de hoek van de straat. Bedden waren zeer goed, zeer groot balkon 6x2.5. Aan de drukke straat, maar met de deuren dicht hoor je niets. Rustig en schoon complex. Zwembad is voor een uurtje leuk, maar dan heb je het wel gezien. Strand en centrum beiden 3 min. lopen. Treinstation voor naar torremolinos en malaga 5 min lopen. Onder het complex zit supermarkt die elke dag heerlijke verse warme stokbroodjes verkoopt

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    9Thea21-07-2018

Fantastisch in 1 woord

Het appartement vonden wij echt geweldig..alles wat je nodig hebt is er aanwezig. Dat er niet elke dag schoon gemaakt werd vonden wij totaal geen punt om dat je makkelijk met de artibuten zelf schoon kon houden... Ligging was zeer centraal en het voordeel van de ligging is dat het 's avonds heerlijk rustig is.Winkels en strand op korte loopafstand zeer goed te doen.... Het zwembad wordt erg goed onderhouden elke dag .....en de ingang en lift dat ruikt al heerlijk als je binnen komt.Top locatie waren zeer happy mee. Zeker een aanrader....

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Marijn09-07-2018

Ruim goed uitgeruste centraal gelegen appartament

Magnetron , wasmachine , oven 2 kookplaten en groot balkon gratis airco en wifi. Vriendelijke receptie (beperkt open ) kluisje a 1,50 per dag Borg 100 euro na inspectie retour. Zuma van de receptie is in geval van nood 24 u bereikbaar en erg voorkomend. Kortom alles voor een aangenaam verblijf

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7Tiny de Visser04-07-2017

Net appartement en schoon!

Ruim balkon, bedden goed! Keuken compleet en alles netjes, maar de ingang is via een code via de deur te bereiken, de "receptie" zit aan de kopse kant van het gebouw, als de dame daar ons niet had geroepen ,hadden we met vraagtekens gestaan..hoe kom je binnen? Gelukkig wachtte ze op ons en liep mee naar boven om alles te laten zien. Zwembad is armoe, lijkt nergens op en ongezellig! Maar in een paar minuten ben je op het strand Uitzicht is op andere gebouwen, niet mooi, maar dat heb je als je in een zijstraat terecht komt, wat we wilden boeken was vol. Dit was 2e keus, maar wel naar ons zin gehad! Bij vertrek konden we de koffers kwijt bij de dame in het kantoortje, en was er idd op afgesproken tijdstip om ons de koffers weer te geven voor dat de bus kwam om ons naar het vliegveld te brengen, super service! Wel een tip voor de Yamasol leiding: haal die haveloze gordijnen weg die naast het kantoortje hangen, in het pand wat te huur staat, ziet er niet uit! Al met al een fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Fam. met 2 kinderen30-07-2016

Zeker voor herhaling vatbaar!

Centraal gelegen, netjes en schoon appartement. Geen Wifi in appartement maar wel op strand en bij barretjes. Aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Jill21-07-2016

Voor herhaling vatbaar

Fuengirola is een geweldige plek om op vakantie te gaan. Lange boulevard en veel pleintjes met terrassen, voor veel gezelligheid in de avond. Yamasol was een fijn appartementencomplex. Om de twee dagen kwam er een schoonmaakster met nieuwe handdoeken, wij hadden verschillende extra keuken spullen zoals een tosti apparaat, oven etc, en er was zelfs een kleine wasmachine. Het zwembad was niet erg groot, maar groot genoeg. Locatie van Yamasol is perfect. 200 meter lopen naar een grote supermarkt en een stukje verder ligt het strand. Er is geen "mooi" uitzicht vanaf het balkon, omdat Yamasol midden in het centrum ligt (erg fijn). Hierdoor kijk je direct tegen andere gebouwen aan maar ik vond dat persoonlijk wel charmant. Kortom een geweldige vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Van der Graft25-06-2016

Fantastische plek

Plek.centraal gelegen. Airconditioning. Nadeel geen WiFi. Wel in de omtrek. Te weinig parasols. 84 appartementen. 4 parasols. .

Gereisd met partner in juni 2016

• 7BRIGITTE23-09-2015

Perfect appartement

De ligging van het appartement is perfect. De bedden zijn behoorlijk hard.in de appartementen is een wasmachine aanwezig. Verder heerlijk rudtige gelegen.

Gereisd met partner in september 2015

• 9RB01-09-2015

Top

Mooi appartement, interieur was vrij nieuw en schoon (wasmachine aanwezig), groot balkon. Alleen het zwembad verdiend een opknapbeurt en de ligbidden en parasols waren aan vervanging toe, maar het was er wel schoon en dat is ook belangrijk. Leuke plaats om te verblijven met veel restaurantjes, barretjes en winkels.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Karin14-08-2015

Keurig appartement.

Het was een net appartement. Niet heel ruim maar lekker voor ons drieën. Handboeken werden om de drie dagen verschoond en de bedden eens in de week. Rustige straat maar 5 minuten lopen van de boulevard. Geen handdoeken stress op de vroege morgen. lLigbedden genoeg. Klein zwembad . Complex was erg rustig. Zalig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

6 tips over Appartement Yamasol

• C. van Velzen, 18-07-2014

Bezoek Bioparc. Boek excursies via lokaal bureau. Stuk goedkoper.

• Mariëlle P, 05-08-2014

Als je het dorpje in loopt langs de boulevard kom je op een gegeven moment in een smal straatje met heel veel leuke en gezellige restaurantjes, zeker de moeite waard om eventjes heen te lopen!

• Abbigail Saridjo, 14-08-2014

Tip voor Yamasol is; de receptie is niet beneden maar op de 1e verdieping kamer 106. Als zij dit goed en zichtbaar bij de receptie ophangen dan weten de gasten waar zij dan moeten inchecken.

1 vraag over Appartement Yamasol

• bertdumoulin, 06-09-2015

Balkon

Er is geen uitzicht op zee maar is er wel zon op het balkon?

Appartement Yamasol info

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats