Hotel Villa Laredo

4 reviews over Hotel Villa Laredo in het Nederlands

sitio fantastico

manuel cortes
18-9-2011

En general, la estancia ha sido muy buena. Todo ha estado perfecto: personal, instalaciones y la ubicación lo mejor de todo. Es un hotel idóneo para quien busca hacer una escapada de unos días a Fuengirola y disfrutar de la playa. Está cerca del puerto y el centro y en una zona con mucho ambiente, restaurantes, tiendas, etc. Muchas gracias a toda la gente del hotel por su amabilidad. Repetiremos sin duda.

leuk hotel om te overnachten

famhonig
3-6-2011

We waren voor twee nachtjes in dit hotel en het is ons prima bevallen. het heeft een zwembad op het dak met uitzicht over de boulevard en de haven. de kamers waren heel netjes, de schoonmakers waren erg lang bezig, met nette kamers als resultaat. De kamer is op zich simpel, maar had wel airco. het bad was krap om in te douchen, je stond tegen het douchgordijn aan. Het ontbijt was in de kelder, netjes maar we wilden op het terras ontbijten en dat kon niet. Verder heeft het hotel niks, maar dat was voor ons niet nodig, wij gebruikten het alleen om te slapen en daar is dit hotel prima voor, zeker voor deze prijs.

2007

Wij zijn in Juli 2006 geweest, ik vond het ontbijt ronduit slecht, er zaten elke ochtend vliegen op het brood er was geen eitje te krijgen weinig beleg en geen versfruit, verse sap was er ook niet. Nee dit is niet wat we gewend zijn.

Kamers en uitzicht was mooi, maar een wasje laten doen kost me 30 Euro.

Nooit meer Villa Laredo voor ons.

Jammer dat er nog geen beoordeling is, want wij zijn er pas een weekje geweest en vonden het er

uitstekend! Goed personeel, goede kamers en

mooi hotel overal vlakbij.

Hotel Villa Laredo 7.5 10 4 .