Hotel Villa Laredo

Hotel Villa Laredo
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Laredo voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Villa Laredo in het Nederlands

leuk hotel om te overnachten

famhonig
3-6-2011

We waren voor twee nachtjes in dit hotel en het is ons prima bevallen. het heeft een zwembad op het dak met uitzicht over de boulevard en de haven. de kamers waren heel netjes, de schoonmakers waren erg lang bezig, met nette kamers als resultaat. De kamer is op zich simpel, maar had wel airco. het bad was krap om in te douchen, je stond tegen het douchgordijn aan. Het ontbijt was in de kelder, netjes maar we wilden op het terras ontbijten en dat kon niet. Verder heeft het hotel niks, maar dat was voor ons niet nodig, wij gebruikten het alleen om te slapen en daar is dit hotel prima voor, zeker voor deze prijs.

Wij zijn in Juli 2006 geweest, ik vond het ontbijt ronduit slecht, er zaten elke ochtend vliegen op het brood er was geen eitje te krijgen weinig beleg en geen versfruit, verse sap was er ook niet. Nee dit is niet wat we gewend zijn.

Kamers en uitzicht was mooi, maar een wasje laten doen kost me 30 Euro.

Nooit meer Villa Laredo voor ons.

Jammer dat er nog geen beoordeling is, want wij zijn er pas een weekje geweest en vonden het er

uitstekend! Goed personeel, goede kamers en

mooi hotel overal vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Laredo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Laredo in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Laredo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Laredo scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.