Appartement Villa El Palomar

59 reviews over Appartement Villa El Palomar

• 2018
    9Phillis & Pieter26-08-2018

Geweldig relaxed

Voor de 6e keer dit prachtige rustige appartement gehuurd! Voelt inmiddels als thuiskomen! Het is erg ruim, netjes, zeer volledig qua inboedel en voorzien van twee buitenplaatsen (balkon). Badkamer is wat klein maar functioneel. Een afwasmachine is het enige dat nog ontbreekt. Vanuit je bed zo het zwembad in! Heerlijk ontspannen ook voor onze zonen van 16 en 8 jaar! Autohuur is aan te raden om zo de mooie omgeving van Zuid-Spanje te leren kennen. Er is veel te doen voor verschillende leeftijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Theo en Astrid18-07-2018

Fantastisch!

Thuiskomen, dat is het enige juiste woord voor dit geweldige appartement. Mede door Loek en Martha is ons verblijf wederom zeer geslaagd te noemen. Mooie en ruime appartementen van alle gemakken voorzien. Heerlijk rustig en toch niet ver van de reuring als je dit wil opzoeken. Zwembad is heerlijk met fijne ligbedden. Loek en Martha kunnen je vertellen waar je lekker kunt eten maar zijn ook ' in' voor gewoon een gezellig praatje. Ben je er nog nooit geweest, gá!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Yash en Arjan29-12-2017

Aanrader. Hier komen wij zeker terug!!

eerste indruk: geweldige locatie, heerlijk parkeren, geen gedoe. prachtig superschoon appartement met een geweldig bed. we hebben heerlijk geslapen en zijn echt tot rust gekomen. megagrote balkons vol op de zon. het was koud, maar in de zomer is dit volgens ons echt top. de afstand tot het strand (in december) was 3 minuten rijden. fijn is het dat je ook in 5 minuten bij alle snelwegen bent voor road trips. Mijas, en Coin zijn naast Málaga echte leuke aanraders. En de eigenaren zitten vol leuke tips en informatie die uitjes tot iets speciaals maken. Wij komen hier terug met de Kids en als er goedkope tickets te scoren zijn voor een weekend.

Gereisd met partner in december 2017

• 10Henk en Wilma Willemse12-08-2017

Ik kreeg een Tia en Loek en Martha (de eigenaren)hebben ons zeer goed geholpen

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Linda27-07-2017

Fantastisch en wat een gastvrijheid

Heel schoon en alles aanwezig. Tot in de kleinste details. Zwembad is een heerlijk extraatje op warme dagen. De gastvrijheid en de gasten het naar de zin maken is waar de familie van Straalen voor staat! Een huurauto is aan te bevelen. Daarvoor krijg je rust en privacy terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Gerard & Joke15-11-2016

Geweldig!

Alle superlatieven schieten te kort voor onze ervaring met Villa El Palomar Het was, mede dankzij de gastvrije eigenaars,Geweldig!!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Hans en Ineke, Mijdrecht03-10-2016

fantastisch

heerlijk appartement met alles erop en eraan, groot balcon en een paar vreselijk leuke en gezellige eigenaren. Loek en Martha die altijd klaar staan.om je met alles te helpen. Ook onze buurtjes Marianne, Rob en Hans waren heel gezellig

Gereisd met partner in september 2016

• 10Lina01-09-2016

Fantastisch appartement

Heerlijk genoten met ons gezin in het appartement.

Appartement troffen wij heerlijk schoon aan en is werkelijk van alle gemakken voorzien.

Zwembad heel schoon en de tuin is goed verzorgd.

Auto is wel een must wil je de omgeving verkennen.

Ligging heerlijk rustig maar binnen 5 min ben je bij het strand.

Martha en Loek zijn hele lieve en behulpzame mensen. Bedankt voor alles en hopelijk tot ziens!

Groetjes! Lina, Mustafa, Safae en Anouar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Marie-Jose20-08-2016

Prachtige appartement en rustige omgeving

Voor ons de 1e keer dat wij hier waren bij Loek en Martha. Heb zelden zulke warm betrokken eigenaren meegemaakt. Ontzettend gastvrij, behulpzaam, altijd aandacht voor je en tijd voor een gezellig praatje.

Appartement in 1 woord geweldig, Bij aankomst lekker schoon. Zo compleet en comfortabel ingericht. Werkelijk alles is aanwezig. Van complete keuken uitrusting, tot aan handdoeken, heerlijke bedden, ligbedden op het mooie en ruime balkon etc.

Zoals iedereen eigenlijk wel aangeeft is een auto wel een must en dat kan ook niet anders als je zo'n heerlijk rustig gelegen appartement hebt.

Zwembad is heerlijk verkoelend waarlangs je tevens languit kunt gaan liggen zonnen.

Alle luxe en comfort is fijn maar het allerfijnste is toch wel de hartelijkheid en de liefdevolle aandacht die Loek en Martha geven aan het geheel.

Loek en Martha, bedankt jullie hebben eraan bijgedragen dat onze vakantie TOP was.

Tot gauw.

Lieve groeten, Marie-Jose

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 3Marco31-07-2016

Rustig

Leuk appartement, ligt in een woonwijk. Veel last van de hond vd buren. Zwembad was redelijk, niet echt schoon. Loek en martha zijn aardige mensen. Je betaalt 200 borg contant, deze wordt ondee verrekening van energiekosten teruggestort. Loek heeft 25 euro achtergehouden ivm schoonmaakkosten, kon niet aangeven waarvoor terwijk het appartement schhon was. Hier waarschuwt men voor op kassa. Hij reageert dan niet meer op whats app berichten. Verder prima uitbte houden.

Loek en Martha van Straalen, dir., 04-08-2016

Wat een groot verschil is uw review met die van 6 juli 2015. Toen gaf u ons een beoordeelingscijfer van 9 . Deze huidige beoordeling hoeft niet als serieus te worden beschouwd, omdat deze bestaat uit leugens voortvloeiende uit uw boosheid omtrent het inhouden van € 25 voor extra schoonmaakkosten. Maar u heeft geen enkele moeite genomen om het appartement schoon achter te laten bij uw vertrek. Alhoewel onze service aan onze gasten enorm ver gaat, wat we overigens ook met met plezier doen, voelen we ons geen gekke Henkies om de viezigheid van gasten kosteloos schoon te maken. Wij vinden het jammer, dat deze relatie op deze manier wordt beeindigd.

Gereisd in januari 2016

10 tips over Appartement Villa El Palomar

• Anneke Bomelijn, 22-04-2014

Auto huren is wel een must. Wij zijn hier ook geweest om te golfen. Wij zijn 6x op La Calla Golf te Mijas geweest. Prachtige banen, 3x 18 holes, tw Asia, America en Europe. Wij hebben alle 3 de banen 2x gelopen. Is echt een aanrader en is maar 25 min. rijden.

• Jan Harmsen, 31-05-2014

Malaga met de trein Marbella en de jachthaven El Torcal Mijas

• Joop Schets, 31-10-2011

Een bezoek aan Mijas is een echte aanrader. Daar kun je wel een dag vertoeven.

1 vraag over Appartement Villa El Palomar

• h_g_scheper, 08-03-2016

taxi

wat zijn de taxikosten van het vliegveld van Marbella naar el Palomar in Fuengurola

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4