Appartement Villa El Palomar

59 reviews over Appartement Villa El Palomar in het Nederlands

Geweldig relaxed

Phillis & Pieter,
26-8-2018

Voor de 6e keer dit prachtige rustige appartement gehuurd! Voelt inmiddels als thuiskomen! Het is erg ruim, netjes, zeer volledig qua inboedel en voorzien van twee buitenplaatsen (balkon). Badkamer is wat klein maar functioneel. Een afwasmachine is het enige dat nog ontbreekt. Vanuit je bed zo het zwembad in! Heerlijk ontspannen ook voor onze zonen van 16 en 8 jaar! Autohuur is aan te raden om zo de mooie omgeving van Zuid-Spanje te leren kennen. Er is veel te doen voor verschillende leeftijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Theo en Astrid,
18-7-2018

Thuiskomen, dat is het enige juiste woord voor dit geweldige appartement. Mede door Loek en Martha is ons verblijf wederom zeer geslaagd te noemen. Mooie en ruime appartementen van alle gemakken voorzien. Heerlijk rustig en toch niet ver van de reuring als je dit wil opzoeken. Zwembad is heerlijk met fijne ligbedden. Loek en Martha kunnen je vertellen waar je lekker kunt eten maar zijn ook ' in' voor gewoon een gezellig praatje. Ben je er nog nooit geweest, gá!

Gereisd met partner in juli 2018

Aanrader. Hier komen wij zeker terug!!

Yash en Arjan,
29-12-2017

eerste indruk: geweldige locatie, heerlijk parkeren, geen gedoe. prachtig superschoon appartement met een geweldig bed. we hebben heerlijk geslapen en zijn echt tot rust gekomen. megagrote balkons vol op de zon. het was koud, maar in de zomer is dit volgens ons echt top. de afstand tot het strand (in december) was 3 minuten rijden. fijn is het dat je ook in 5 minuten bij alle snelwegen bent voor road trips. Mijas, en Coin zijn naast Málaga echte leuke aanraders. En de eigenaren zitten vol leuke tips en informatie die uitjes tot iets speciaals maken. Wij komen hier terug met de Kids en als er goedkope tickets te scoren zijn voor een weekend.

Gereisd met partner in december 2017

Henk en Wilma Willemse,
12-8-2017

Ik kreeg een Tia en Loek en Martha (de eigenaren)hebben ons zeer goed geholpen

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch en wat een gastvrijheid

Linda,
27-7-2017

Heel schoon en alles aanwezig. Tot in de kleinste details. Zwembad is een heerlijk extraatje op warme dagen. De gastvrijheid en de gasten het naar de zin maken is waar de familie van Straalen voor staat! Een huurauto is aan te bevelen. Daarvoor krijg je rust en privacy terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig!

Gerard & Joke
15-11-2016

Alle superlatieven schieten te kort voor onze ervaring met Villa El Palomar

Het was, mede dankzij de gastvrije eigenaars,Geweldig!!

Gereisd met partner in oktober 2016

fantastisch

Hans en Ineke, Mijdrecht
3-10-2016

heerlijk appartement met alles erop en eraan, groot balcon en een paar vreselijk leuke en gezellige eigenaren. Loek en Martha die altijd klaar staan.om je met alles te helpen. Ook onze buurtjes Marianne, Rob en Hans waren heel gezellig

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch appartement

Lina
1-9-2016

Heerlijk genoten met ons gezin in het appartement.

Appartement troffen wij heerlijk schoon aan en is werkelijk van alle gemakken voorzien.

Zwembad heel schoon en de tuin is goed verzorgd.

Auto is wel een must wil je de omgeving verkennen.

Ligging heerlijk rustig maar binnen 5 min ben je bij het strand.

Martha en Loek zijn hele lieve en behulpzame mensen. Bedankt voor alles en hopelijk tot ziens!

Groetjes!

Lina, Mustafa, Safae en Anouar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige appartement en rustige omgeving

Marie-Jose
20-8-2016

Voor ons de 1e keer dat wij hier waren bij Loek en Martha. Heb zelden zulke warm betrokken eigenaren meegemaakt. Ontzettend gastvrij, behulpzaam, altijd aandacht voor je en tijd voor een gezellig praatje.

Appartement in 1 woord geweldig, Bij aankomst lekker schoon. Zo compleet en comfortabel ingericht. Werkelijk alles is aanwezig. Van complete keuken uitrusting, tot aan handdoeken, heerlijke bedden, ligbedden op het mooie en ruime balkon etc.

Zoals iedereen eigenlijk wel aangeeft is een auto wel een must en dat kan ook niet anders als je zo'n heerlijk rustig gelegen appartement hebt.

Zwembad is heerlijk verkoelend waarlangs je tevens languit kunt gaan liggen zonnen.

Alle luxe en comfort is fijn maar het allerfijnste is toch wel de hartelijkheid en de liefdevolle aandacht die Loek en Martha geven aan het geheel.

Loek en Martha, bedankt jullie hebben eraan bijgedragen dat onze vakantie TOP was.

Tot gauw.

Lieve groeten,

Marie-Jose

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Rustig

Marco
31-7-2016

Leuk appartement, ligt in een woonwijk. Veel last van de hond vd buren. Zwembad was redelijk, niet echt schoon. Loek en martha zijn aardige mensen. Je betaalt 200 borg contant, deze wordt ondee verrekening van energiekosten teruggestort. Loek heeft 25 euro achtergehouden ivm schoonmaakkosten, kon niet aangeven waarvoor terwijk het appartement schhon was. Hier waarschuwt men voor op kassa. Hij reageert dan niet meer op whats app berichten. Verder prima uitbte houden.

Gereisd anders in januari 2016
Loek en Martha van Straalen, dir., 4-8-2016

Wat een groot verschil is uw review met die van 6 juli 2015. Toen gaf u ons een beoordeelingscijfer van 9 .

Deze huidige beoordeling hoeft niet als serieus te worden beschouwd, omdat deze bestaat uit leugens voortvloeiende uit uw boosheid omtrent het inhouden van € 25 voor extra schoonmaakkosten.

Maar u heeft geen enkele moeite genomen om het appartement schoon achter te laten bij uw vertrek.

Alhoewel onze service aan onze gasten enorm ver gaat, wat we overigens ook met met plezier doen, voelen we ons geen gekke Henkies om de viezigheid van gasten kosteloos schoon te maken.

Wij vinden het jammer, dat deze relatie op deze manier wordt beeindigd.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa El Palomar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa El Palomar in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa El Palomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.