Appartement Stella Maris

Appartement Stella Maris
8,3

18 tips over Appartement Stella Maris

Pieter , 1-2-2017
Op 5 minuten loopafstand vind je vlak achter het app.gebouw Jabega in een klein straatje restaurant Poco Loco, waar je fantastisch kunt dineren. Het wordt gerund door een Nederlands echtpaar waarvan de man laat merken dat hij het koksvak tot in de puntjes beheerst. Wij hebben er 3 x gegeten en hebben genoten van de solemillo (heerlijk mals Iers rundvlees), de BBQ gerechten en de Indonesische tapa's. Een verademing na de 13 in een dozijn maaltijden die je doorgaans langs de boulevard krijgt.
Pieter , 11-4-2016
We waren in maart 2016 in Fuengirola en zagen dat loungebar/restaurant Arte er helaas niet meer is.
Appie H, 27-2-2015
Heerlijk eten bij Loungebar Arte (Nederlandse eigenaar ) of bij steakhouse:Parrilla Cosquin ( Argentijns )

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Maris voor je op een rij gezet:

Jose jacobs, 21-11-2014
Ga een eten bij restaurant loungebar ARTE iets verder op. Een Nederlands stel bereidt er heerlijke maaltijden en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Wij gaan er regelmatig heen en zijn er super enthousiast over! Echt aan te raden!
gallé, 24-8-2014
je kunt heel lekker eten bij Arte die zit het hotel uit rechts tot de draaimolen en daar aan de rechterkant. het zijn Nederlanders die daar pas zijn begonnen. het hotel uit links een stuk lopen zit trefpunt ook daar is het heerlijk eten. verder is het goed toeven daar het was alleen te heet om iets te ondernemen.
harry boer, 14-8-2014
Als je de auto wilt parkeren op de parkeerplaats op de markt, vlak bij het hotel, doe dit dan niet op zaterdag en dinsdag, dit komt je duur te staan

fvangeenen, 19-5-2014

Met de bus kun je veel kanten op, wij zijn naar Ronda, Mijas en Benamadena (haven) geweest.

Barolo is een uitstekend restaurant, uit het app.naar rechts en dan ongeveer 300 meter aan de rechtse kant, daarnaast zit restaurant Arte, ook goed. Uit het app naar links (300 m) vind je het Trefpunt.

Bij Jabega (linksaf) aan de boulevard kun je terecht voor een lunchgerecht ).In het centrum (in een van de straatjes bij het pleintje met de kerk hebben wij ook lekkere tapas gegeten.

pieter46 , 28-1-2014

Grote supermarkt op ca 100 meter. Open van 9 - 20.30 uur. zondags gesloten. Broodafdeling met o.a. verse broodjes.

Een warme (Belgische) bakker vind je vlak na de supermarkt in de drukkere straat tegenover de benzinepomp. Veel soorten brood, koffiecorner, elke dag geopend van 8.30 - 20.30 uur.

Naast de benzinepomp is een wasserette met wasmachines voor 7, resp. 14 kg wasgoed. Tevens droogtrommels. Munten hiervoor te koop bij de benzinepomp.

pieter46 , 28-1-2014

Er is een goede en goedkope treinverbinding tussen Malaga en Fuengirola. Stella Maris ligt tussen de stations Los Boliches (ca 10 min lopen) en Fuengirola (ca 15 minuten lopen). Een treinkaartje van het vliegveld (Malaga Airport) en Fuengirola kost ca 3,80 euro enkele reis. Handigst is om in Los Boliches uit te stappen en richting zee te lopen, dan rechtsaf en je komt vanzelf bij Stella Maris. Taxi's staan bij station Fuengirola en brengen je voor ca 8 euro naar het appt.

Pieter , 28-1-2014

Kamers aan de voorzijde hebben zicht op zee en veel zon. Dit betreft alle studio's en een aantal 2 kamer appt. Overige 2 kamer appt hebben zijzeezicht.

Er zijn talloze eettentjes, je kunt heerlijk eten bij ARTE (boulevard richting haven vlak voor hotel PYR. Dit geldt ook voor het sfeervolle MESON EL CANDIL. Dit ligt vlak voor Arte in een zijstraat. Beide restaurants worden gerund door Nederlanders en liggen op 5 minuten loopafstand.

In hotel PYR heeft een NL huisarts zijn praktijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Maris voor je op een rij gezet: