Appartement
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Select Marina Park - Club La Costa World voor je op een rij gezet:

D-reizen

31 reviews over Appartement Select Marina Park - Club La Costa World in het Nederlands

Hotel, het eten, de kamers, vriendelijk personeel.

Martin
15-3-2017

Veel te weinig liften voor zoveel vakantiegangers!!

Gereisd Met partner in september 2016

Voor ons geen volgende keer

Ruud
29-8-2014

Vrij rumoerige omgeving door "dronken" Engelsen. Wij zijn helaas wel in het puntensysteem getrapt, als je probeert te verkopen lukt je dat niet ondanks de mooie praatjes!! Trap er alsjeblieft niet in, het scheelt je grijze haren en duizenden euro's!! omgeving en accommodatie is redelijk, daar is ook alles mee gezegd. Maar voor de verhouding prijs/kwaliteit voor het puntensysteem is het veel te duur.

Gereisd Met partner in januari 2014

Prima park maar niet voor een 2e keer

nienke hazebroek
31-3-2013

Groot park met circa 5 zwembaden waarvan een aantal goed verwarmd. Goed onderhouden tuinen en speeltuintje. Personeel erg vriendelijk en staan 24 uur per dag klaar. Op internet lees je veel timesharing praktijken bij recensies over dit park. Via nederlandse touroperators heb je daar geen last van. Appartement prima uitgerust qua (keuken) benodigdheden. Wel erg vochtig (wij waren er in maart) waardoor zelfs je kleding in de kast nattig mee naar huis gaat. Ook erg gehorig en dat is wel storend omdat het appartementencomplex naast de snelweg ligt, dit geeft wel geluidshinder in de nacht. Het park is een prima uitvalsbasis voor malaga, marbella, ronda, nerja etc. Een auto is wel een vereiste. Lopend is er in de omgeving erg weinig. De boulevard van fuengirola is lopend te bereiken via een tunnel onder de snelweg door. Eerste stuk van de wandeling erg ongezellig maar eenmaal op boulevard is het prima. Al het al een redelijke prijs kwaliteit verhouding maar voor ons geen tweede keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Mar 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een fantastisch park

heer Kleuver
30-9-2012

Hoge kwaliteit en perfecte service , met zeer mooie appartementen , je kunt op dit park alles vinden wat een vakantie nodig heeft

Gereisd Met partner in september 2012

Vanwege herrie nooit meer

jokevandalen
23-9-2012

Prima en schoon appartement.Service ook goed.Wij hadden de pech dat her er wemelde van zeer luidruchtige engelsen.Ons appartement lag direct aan het zwembad met de slaapkamer. Tot 24.00 uur was hier volop live muziek aan de bar.Daarna feesten de engelsen heerlijk door.Wij en meerdere vakantiegangers hebben rond 1.00 uur de receptie maar gebeld waarop de security dan verscheen en de herrieschoppers weg stuurde. Dit moesten we elke avond herhalen, wat natuurlijk erg slordig was.Voor je rust hoef je hier niet te komen.Verder lag het resort prachtig.Binnen 4 minuten stond je aan het strand.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie vakantie bij La Joya in Fuengirola

Myrthe
22-8-2012

Mooie appartementen, particulier gehuurd. Keurig met 2 slaapkamers en 2 badkamers, open keuken, van alle gemakken voorzien. Locatie ligt op ong 3 kilometer van Fuengirola, een half uurtje lopen tot het begin van de Boulevard. Halverwege de boulevard kan je voor 8 euro een compleet 3gangenmenu krijgen in de gezellige smalle straatjes, een aanrader! Verder ligt Fuengirola heel centraal voor mooie uitstapjes. Voor het appartement is het huren van een auto wel noodzakelijk, zeker alleen al om boodschappen te kunnen doen. Het ligt heuvelachtig dus voor mensen die moeite hebben met lopen is het misschien niet zo gunstig. Je kijkt wel uit op zee, dat is wel super!

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Plezierige vakantie

eric
8-6-2012

Ik heb een plezierige vakantie gehad. Voor € 65,- een weekje in een appartement! Vliegtickets waren ook niet al te duur. Auto huren was ook ok! De bijeenkomst duurde vrij lang (vier uur), maar als je keihard NEE blijft zeggen, houden ze op. De vriendelijkheid is dan ook weg, maar dat kan me niet schelen. Ik ben voor een mooi prijsje een week in Zuid-Spanje geweest!

Gereisd Met partner in juni 2012

vakantie

heer Quik
13-2-2012

Lekker genieten van een welverdiende vakantie, in de winter maanden is Costa del Sol een uitstekende lokatie m.b.t. de temperatuur ed.

Gereisd Met partner in Sun Jan 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toffe tussentijdse vakantie

Liesbet Cambré
29-1-2012

Wij zijn net terug van weekje club la costa, voor ons een hele fijne week. Je weet dat je een presentatie moet bijwonen vandaar de lage prijs. Wij hebben niet gekocht en hebben ook niet het gevoel onder druk gezet te zijn. Je moet gewoon voor jezelf uitmaken wat je met je vakanties wil doen en voor ons was dit een leuk tussendoortje!

Gereisd Met partner in januari 2012

geweldig

Arjan Koopmans
16-10-2010

We hebben een fantastische vakantie gehad! Een prachtig appartement met uitzcht op zee. Volledig ingericht en dagelijks onderhouden. Prachtige tuinen en zwembaden. Volop luxe. Allen van het bed had ik rugpijn, en de slaapbank is waardeloos. Daar kon je met goed fatsoen echt niet op slapen. Dus ik adviseer met max. 4 personen te gaan. De 5e en 6e moeten op die krakkemikkige slaapbank. We mochten met z'n vijven een week verblijven voor €99,- om dit uit te proberen met verplicht bijwonen van een presentatie. Die werd netjes gedaan ik voelde me geen moment onder druk gezet. Ik heb geen timeshare genomen maar overweeg het wel later nog te doen. De vakantie is ons allen heel goed bevallen. Wel heel engels allemaal. Een geweldig mooi aanbod van Club la Costa!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Select Marina Park - Club La Costa World in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Select Marina Park - Club La Costa World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Select Marina Park - Club La Costa World