Appartement Ronda IV

76 reviews over Appartement Ronda IV in het Nederlands

slecht!

kim
25-7-2013

dit appartementen complex mag op zn zachts gezegd GEEN sterren krijgen..wij zijn 20 jaar geleden hier ook geweest,en het appartement ziet er nog steeds hetzelfde uit als toen..zelfs het schilderij aan de muur de pierrot pop hangt er nog...de bedden zijn super superslecht...echt ontzettend slecht geslapen.elke nacht werden de glasbakken geleegd,enorme herrie...een pokke eind van het centrum...fuengirola is erg mooi,maar dit appartement verdient van mij zeker geen pluim

Gereisd Met partner in oktober 2010

fantastisch

Danielle
11-1-2012

goede ligging, aardig personeel cijfer een 8. ik heb er bijna een jaar gezeten en veel rond gereisd, het is me prima bevallen

Gereisd Zakelijk in mei 2010

Wij zaten een week in Ronda IV .

fr_woning
30-12-2011

-303- Met het vliegtuig naar Malaga en transfer per bus naar Ronda IV je moet dan nog een stukje lopen met je koffer naar het apartement. We hadden zon gevraagd , maar kwamen aan de schaduw kant terecht , met uitzicht op de autoweg die op een 50 meter langs het complex loopt. Bij de receptie gemeld dat we graag een balcon hadden met zon. De volgende dag kwam een kamer met zon beschikbaar. De volgende dag zijn we verhuist , we keken nu ook op het zwembad en hadden zijzeezicht zoals men dat noemt . Beneden even de weg oversteken en je liep op de boulevard , restaurantjes genoeg. Liep je verder naar het centrum dan had je een overdekte winkelgalerij , met hoofdzakelijk souvenirs en kleding . We hebben tijdens een wandeling de andere Ronda's , eens bekeken, ook van binnen, ze lagen wat dichter bij het centrum, maar voor de rest waren ze indentiek aan Ronda IV. We vonden een weekje toch wel kort en het is zo om. Op de markt, wel een eindje lopen kochten we een kistje heerlijke aardbeien ,

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011

Te slecht voor woorden

jansen
29-9-2011

Ik ben als kind vaak hier geweest, en ging dit jaar opnieuw met me vriend. Het was altijd een goed appartement. Het appartement ligt namelijk mooi aan het strand in een mooie wijk. Maar het appartement vond ik na (6x) te zijn geweest waardeloos. vroeger was het beter. We kregen een studio terwijl we voor 2kamerapp hadden geboekt. Mijn vriend was te lang voor de bank(geen bed). En als we er in stonden met onze koffers was de ruimte gevuld. We hebben voor groot bedrag omgeboekt naar 2app. Dat was wel ruim. Maar elke nacht was er ruzie door ierse mensen! Er lag bloed door heel het app heen. De service was heel slecht! Het zwembad integendeel was netjes schoon. Maar ik hou er niet van om om 10uur in de ochtend snel me handdoek te moeten neerlegen wil ik ook een bedje hebben. En de meeste pas om 16:00 terug komen Dat is echt kinderachtig! Voor de prijs heb je betere app in fuengirola! (ik kom er al 10jaar)

Gereisd Met partner in juni 2011

Leuke vakantie gehad

Anoniem
15-8-2011

In juli 2011 ben ik naar Ronda 4 geweest, samen met mijn vriend. Het is een mooi appartement met een prachtige ligging. Vriendelijk personeel bij de receptie en ze spreken redelijk Engels. Ik dacht dat de grootte van de studio wel mee zal vallen maar dat is echt niet zo: het is veel te klein! Vooral de keuken en de harde bedbank viel tegen. Het strand is erg mooi met de boulevard en ook het bedverhuur is luxe en goedkoop.(met Nederlandssprekende eigenaar) Helaas was de zee erg koud maar het zwembad is wel weer mooi! Met een tweepersoonskamer dus een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2011

Heerlijk ruim appartement!

Elle Groen
12-3-2011

Wij zaten in Ronda 4 het is een fijn en ruim 3-appartement. Alles wat heel en netjes (behalve de slaapbank je zakt er doorheen als je er alleen al op gaat zitten laat staan dat je hier 2 weken op moet liggen!) Wij keken uit op het strand en de boulevard. En ja Paco zorgt goed voor je, als hij ziet dat je rood wordt komt hij al met een extra parasol aan. En voor de kinderen heeft hij meestal wel wat strand speelgoed of een luchtbed. Het is wel een eind lopen naar het centrum maar het is een gezellig boulevard. Kort om wij gaan er dit jaar weer heen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede kamers lekker dicht bij het strand

Miranda
18-2-2011

Strand ligt aan de overkant van de weg, boulevard is wel een stukje lopen maar dan heb je ook wat!

Gereisd Met partner in januari 2010

Prima plek

celineraves
9-12-2010

Ligging dicht bij strand maar wat aan de rand van de stad dus boulevard aflopen alleen als je lang lopen goed volhoudt. Service afwisselend maar overwegend goed, vooral 1 vrouw die heel goed Engels spreekt is zeer vriendelijk! Inrichting en hoeveelheid ruimte: wij hadden een 2kamer app, voor 2 pers. goed genoeg maar meer zou ik niet aanraden want de slaapbank is verschrikkelijk hard! Gelukkig hadden wij die niet nodig omdat we een aparte slaapkamer hadden. Kindvriendelijkheid: geen animatie oid, er is wel een zwembad.

Gereisd Met partner in oktober 2008

Prima, niets op aan te merken

Fam. Velthuis
3-10-2010

Dit was de derde keer Ronda 4 voor ons. Wij hadden een 3 kamer appartement op de 6e etage. Kamers en kasten waren schoon. Net meubilair en de bedden waren OK. De kamers werden redelijk schoongemaakt en geregeld schone handdoeken. Vriendelijk en behulpzaam personeel zowel aan de receptie als in de eigen supermarkt. Let wel op de houdbaarheidsdatum van artikelen in deze supermarkt zoals brood. Paco zette zich weer voor de volle 100% in om je op zijn strandstoelen te krijgen.

Gereisd Met partner in september 2010

redelijk tot goed

j van dooren
1-9-2010

14 dagen ronda 4 ze waren wel vriendelijk apartement werg om de andersde dag schoon gemaakt behalve in het weekend allen de bedden waren niks veel te hard en de veren kon je voelen op de 6 etage geen airco wel warm met 35 gr. al met al goed als je niet teveel hoeft te zijn

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ronda IV in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ronda IV zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.