Appartement Nuriasolstersterster

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

De service in Nuriasol is super. Het zwembad is klein, maar het appartement is ruim en voorzien van alle gemakken zoals een vaatwasser en wasmachine. Nuriasol is gelegen in Fuengirola op loopafstand van het strand en de boulevard. Onder het appartement vind je een grote supermarkt. Op 5 km ligt een kleine dierentuin.

56 reviews over Appartement Nuriasol

• 2019
    6Frans Langen22-07-2019

Meer tegenvallers dan meevallers

We denken met gemengde gevoelend terug aan ons verblijf in het Nurisasol appartementen complex in Fuengirola. De kamers zijn pas vanaf 17.00 uur beschikbaar. Dat was er bij onze boeking bij reisorganisatie niet bij verteld. Wij moesten 90 minuten wachten om in onze kamer te kunnen. Inderdaad een ruim 2 kamer appartement, maar geen handleidingen bij de apparatuur. Gevolg: we moesten drie keer de receptie benaderen. Ook de beloofde föhn was niet op de kamer. Die moesten we halen bij de receptie.
    De toestand van de pannen was matig. Schoonmaken werd met een Franse slag gedaan. Na drie minuten stond men weer buiten. Wij hadden er ook niet op gerekend, dat wij zelf de vuilniszakken moesten weggooien in de containers in de straat voor het complex . De badkamer was klein en naast het toilet was erg weinig plaats. Dat gaf problemen bij de afwerking van de grote boodschap. De stoelen in het appartement en die op het balkon nodigden niet direct u

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Hoonhout17-07-2019

Heerlijke vakantie

Een heerlijk appartement. lekker ruim en schoon. Super compleet. De supermarkt de Mercadona op de hoek. Gaan wij weer naar Fuengerola, dan zeker naar Nuriasol.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Eugenia09-04-2019

Geweldige vakantie gehad, we komen zeker terug!

We waren aangenaam verrast toen we aankwamen in Nuriasol. Er was een mooie ruime entree. Het aanwezige personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het appartement was netjes en waar ik vooral heel blij mee was, dat was de wasmachine. Er was ook een vaatwasser maar die hebben we niet gebruikt. Heel handig voor het tussentijds wassen van de strand lakens. Er was ook een vaatwasser maar die hebben we niet gebruikt. De ligging van het complex was ook goed, met ongeveer 7 minuten waren we op het strand. Er lag wel een weg naast het appartement maar dat was niet echt storend.Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt, we gaan liever naar het strand. Een grote (supermarkt) Mercadona, ligt vlak onder het complex dus je hoeft niet ver te lopen met je boodschappen. Het enige minpunt was de douche, die was een beetje aan de kleine kant. De waterdruk in de douche was wel heel goed. We waren heel tevreden en gaan er dit jaar weer heen.

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    7Nathalie Meersman08-09-2018

Prima appartement, kwaliteit prijs

Heel tevreden over het appartement, maar helaas heel erg gehorig, dus een paar oordoppen is niet overbodig. De inventarisatie klopt ook niet helemaal dus ook dan moet je creatief zijn. Om alles kan gevraagd worden bij een erg vriendelijk en behulpzame receptie. Het uitzicht is niet super, voor een voetbalveld, maar wel een uitzicht met bergen en achter het zwembad. Voor jonge mensen een kleine loopafstand maar het strand en boulevard, maar voor oudere /slecht ter been is dit appartement geen aanrader. Ook ligt dit op een heuvel. Het zwembad is wel voorzien van een tillift voor mensen in de rolstoel. Een goedkope supermarkt onder het appartement, heel fijn om zo boodschapjes te doen. Bus en trein dichtbij en goed te doen. En best wel wat leuke dingetjes om te doen. Gewoon lekker om uit te rusten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Jhm vd Sluis20-07-2018

Fantastisch verblijf

Super mooi app.ruim van alle gemakken voorzien vaatwasser wasmachine oven en gratis airco enz. Goede service en onder het app. Een grote supermarkt . hebben genoten !!!!

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Frank31-05-2018

Nooit meer door nachtelijke overlast

Ruim schoon appartement . Keuken met afwasmachine en wasmachine Prima airco. Inrichting, bedbanken en stoelen binnen en op balkon zaten allemaal jammer genoeg niet. Bed redelijk. Wij zaten aan de voorkant veel autoverkeer lawaai. Wel goed af tesluiten door rolluiken. Prima treinverbinding naar Malaga en andere stadjes. Supermarkt en eettentjes genoeg. Alleen zijn de appartementen erg gehorig. Wij bofte niet zaten 8 hoog en hadden zeker wel 5 nachten overlast door schreeuwende, dronken bovenburen. Daar wordt je niet blij van!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Mevr. S30-07-2017

Netjes

Het appartement van ons zag er heel netjes en schoon uit. Heel simpel maar alles zat erin. Wij zaten aan de voorkant en dat uitzicht was niet erg mooi, ook hadden we last van lawaai zoals het verkeer enz. Het strand is goed te lopen. De rest zoals groot winkelcentrum enz is wel te ver om te lopen. Verder dus bus en trein genomen, is daar erg goedkoop. Ook zit er een grote supermarkt onder het appartement, echt ideaal!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Jane28-07-2017

redelijk

Receptie was behulpzaam en vriendelijk. Appartement was heel ruim met alles van voorzien. Wasmachine, Magnetron, Koffiezet apparatuur, waterkoker, pannen bestek enzovoorts. Wat niet goed was, Appartement was niet goed schoon, heel veel stof onder de bed. Schoonmakers maakten niet goed schoon. De airco was vervuild, we kregen erg veel last van de luchtwegen van de airco. Er was geen föhn aanwezig bij aankomst in het appartement maar nadat ik een aanvraag bij de receptie deed, heb ik een meteen een föhn gekregen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9tonsil6822-06-2017

Super ruim appartement!

Heel ruim appartement, met veel keukenapparatuur zoals oven, magnetron, wasmachine, vaatwasser, grote koel vries combinatie, koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster. Heerlijke banken, balkonzitje niet erg comfortabel helaas. Boxspringbedden iets hard. Appartement is voorzien van airco. Klein zwembad met voldoende ligbedjes. Grote supermarkt onder appartementen, ideaal! Boulevard is 8 minuten lopen. Dierentuin Bioparc op 5 km lopen, is een kleinschalige dierentuin, leuk om te bekijken.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9H.C. van der Werf-Akkerman15-10-2016

Een geweldig compleet appartement

Alles is aanwezig 4 pits gasfornuis met oven, magnetron, vaatwasser, wasmachine, koffiezet apparaat, waterkoker, broodrooster, fantastische bedden. Als er iets niet naar de zin is of er is iets kapot of je wilt een bloemenvaas geef dit dan door bij de receptie en het wordt opgelost. Echt een aanrader. Onder het appartement een grote supermarkt de Mercadona je rijdt zo met je boodschappenkarretje je appartement in dus geen gesleep. Er gaat gewoon een muntje in wat je thuis ook gebruikt dus muntje meenemen. Naar de boulevard loop je in 7 minuten. Trein en bussen op 5 minuten loopafstand. Dit is de derde keer dat we hier zijn waarvan dit jaar voor de tweede keer mei-juni en oktober 2016.

Gereisd met partner in mei 2016

7 tips over Appartement Nuriasol

• Nick, 18-01-2012

Pak de trein naar lhv van Malaga zeer makkelijk , snel en goedkoop!

• den ouden, 01-09-2013

prima kamer gehad nr 4205 op de 2e verdieping prima prijs/kwaliteit alleen ik zou het volgende keer zonder eten boeken overal zie je menu voor 10.00 te koop treinstation vlak bij kan je naar torremolinos,malaga,benalmadena strand 500 meter lopen en groot,markt ook leuk en groot op zaterdag

• Anoniem, 06-07-2014

Het mooie strand. Een georganiseerde bustocht naar het Alhabra in Granada

7 vragen over Appartement Nuriasol

• Reinard, 11-07-2018

Koffiezetapparaat

Kan er iemand mij vertellen of er een koffiezetapparaat in het appartementencomplex aanwezig is?

• Sandra, 18-06-2017

Parkeergarage

Weet iemand wat de kosten voor je auto zijn om deze in de parkeergarage onder het complex te parkeren

• Ria Game, 21-03-2017

Haarföhn

kan iemand mij vertellen, of er in het apartement een haarföhn aanwezig is ?

Appartement Nuriasol info

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages