Appartement Nuriasol

KinderhotelWeer vandaag20°13°
Appartement Nuriasol
7,6

Omschrijving
De service in Nuriasol is super. Het zwembad is klein, maar het appartement is ruim en voorzien van alle gemakken zoals een vaatwasser en wasmachine. Nuriasol is gelegen in Fuengirola op loopafstand van het strand en de boulevard. Onder het appartement vind je een grote supermarkt. Op 5 km ligt een kleine dierentuin.

Laatste review

Prima appartement, kwaliteit prijs

Nathalie Meersman,
8-9-2018

Heel tevreden over het appartement, maar helaas heel erg gehorig, dus een paar oordoppen is niet overbodig. De inventarisatie klopt ook niet helemaal dus ook dan moet je creatief zijn. Om alles kan gevraagd worden bij een erg vriendelijk en behulpzame receptie. Het uitzicht is niet super, voor een voetbalveld, maar wel een uitzicht met bergen en achter het zwembad. Voor jonge mensen een kleine loopafstand maar het strand en boulevard, maar voor oudere /slecht ter been is dit appartement geen aanrader. Ook ligt dit op een heuvel. Het zwembad is wel voorzien van een tillift voor mensen in de rolstoel. Een goedkope supermarkt onder het appartement, heel fijn om zo boodschapjes te doen. Bus en trein dichtbij en goed te doen. En best wel wat leuke dingetjes om te doen. Gewoon lekker om uit te rusten.

Kenmerken

8-9-2018

Fantastisch verblijf

Jhm vd Sluis,
20-7-2018

Super mooi app.ruim van alle gemakken voorzien vaatwasser wasmachine oven en gratis airco enz.

Goede service en onder het app. Een grote supermarkt . hebben genoten !!!!

Nooit meer door nachtelijke overlast

Frank,
31-5-2018

Ruim schoon appartement . Keuken met afwasmachine en wasmachine

Prima airco. Inrichting, bedbanken en stoelen binnen en op balkon zaten allemaal jammer genoeg niet. Bed redelijk. Wij zaten aan de voorkant veel autoverkeer lawaai. Wel goed af tesluiten door rolluiken. Prima treinverbinding naar Malaga en andere stadjes. Supermarkt en eettentjes genoeg. Alleen zijn de appartementen erg gehorig. Wij bofte niet zaten 8 hoog en hadden zeker wel 5 nachten overlast door schreeuwende, dronken bovenburen. Daar wordt je niet blij van!

Netjes

Mevr. S,
30-7-2017

Het appartement van ons zag er heel netjes en schoon uit. Heel simpel maar alles zat erin. Wij zaten aan de voorkant en dat uitzicht was niet erg mooi, ook hadden we last van lawaai zoals het verkeer enz. Het strand is goed te lopen. De rest zoals groot winkelcentrum enz is wel te ver om te lopen. Verder dus bus en trein genomen, is daar erg goedkoop. Ook zit er een grote supermarkt onder het appartement, echt ideaal!

redelijk

Jane,
28-7-2017

Receptie was behulpzaam en vriendelijk. Appartement was heel ruim met alles van voorzien. Wasmachine, Magnetron, Koffiezet apparatuur, waterkoker, pannen bestek enzovoorts. Wat niet goed was, Appartement was niet goed schoon, heel veel stof onder de bed. Schoonmakers maakten niet goed schoon. De airco was vervuild, we kregen erg veel last van de luchtwegen van de airco. Er was geen föhn aanwezig bij aankomst in het appartement maar nadat ik een aanvraag bij de receptie deed, heb ik een meteen een föhn gekregen.

Super ruim appartement!

tonsil68,
22-6-2017

Heel ruim appartement, met veel keukenapparatuur zoals oven, magnetron, wasmachine, vaatwasser, grote koel vries combinatie, koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster. Heerlijke banken, balkonzitje niet erg comfortabel helaas. Boxspringbedden iets hard. Appartement is voorzien van airco. Klein zwembad met voldoende ligbedjes. Grote supermarkt onder appartementen, ideaal! Boulevard is 8 minuten lopen. Dierentuin Bioparc op 5 km lopen, is een kleinschalige dierentuin, leuk om te bekijken.

Een geweldig compleet appartement

H.C. van der Werf-Akkerman
15-10-2016

Alles is aanwezig 4 pits gasfornuis met oven, magnetron, vaatwasser, wasmachine, koffiezet apparaat, waterkoker, broodrooster, fantastische bedden. Als er iets niet naar de zin is of er is iets kapot of je wilt een bloemenvaas geef dit dan door bij de receptie en het wordt opgelost. Echt een aanrader.

Onder het appartement een grote supermarkt de Mercadona je rijdt zo met je boodschappenkarretje je appartement in dus geen gesleep. Er gaat gewoon een muntje in wat je thuis ook gebruikt dus muntje meenemen.

Naar de boulevard loop je in 7 minuten. Trein en bussen op 5 minuten loopafstand.

Dit is de derde keer dat we hier zijn waarvan dit jaar voor de tweede keer mei-juni en oktober 2016.

prima appartement

marja
17-9-2016

alles aanwezig , goede airco, maar verder eenvoudig,

Fantastisch ruim appartement

K. Jonkers
16-9-2016

Nog nooit hebben wij een appartement gehad dat was voorzien van een elektrische kookplaat, magnetron, vaatwasser, wasmachine, waterkoker en koffiezetapparaat. Was zo fijn om niet met de hand af te hoeven wassen of de was met de hand te doen. Appartement was erg ruim, alles binnen handbereik (supermarkt onder appartement, openbaar vervoer, strand, restaurants)

Uitstekend uitgeruste accomodatie

Marijn
27-6-2016

Service uitstekend, klein zwembad

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nuriasol in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nuriasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.