Appartement Nuriasol

Appartement
Appartement Nuriasol

49 reviews over Appartement Nuriasol in het Nederlands

Nooit meer door nachtelijke overlast

Frank
31-5-2018

Ruim schoon appartement . Keuken met afwasmachine en wasmachine

Prima airco. Inrichting, bedbanken en stoelen binnen en op balkon zaten allemaal jammer genoeg niet. Bed redelijk. Wij zaten aan de voorkant veel autoverkeer lawaai. Wel goed af tesluiten door rolluiken. Prima treinverbinding naar Malaga en andere stadjes. Supermarkt en eettentjes genoeg. Alleen zijn de appartementen erg gehorig. Wij bofte niet zaten 8 hoog en hadden zeker wel 5 nachten overlast door schreeuwende, dronken bovenburen. Daar wordt je niet blij van!

Netjes

Mevr. S
30-7-2017

Het appartement van ons zag er heel netjes en schoon uit. Heel simpel maar alles zat erin. Wij zaten aan de voorkant en dat uitzicht was niet erg mooi, ook hadden we last van lawaai zoals het verkeer enz. Het strand is goed te lopen. De rest zoals groot winkelcentrum enz is wel te ver om te lopen. Verder dus bus en trein genomen, is daar erg goedkoop. Ook zit er een grote supermarkt onder het appartement, echt ideaal!

redelijk

Jane
28-7-2017

Receptie was behulpzaam en vriendelijk. Appartement was heel ruim met alles van voorzien. Wasmachine, Magnetron, Koffiezet apparatuur, waterkoker, pannen bestek enzovoorts. Wat niet goed was, Appartement was niet goed schoon, heel veel stof onder de bed. Schoonmakers maakten niet goed schoon. De airco was vervuild, we kregen erg veel last van de luchtwegen van de airco. Er was geen föhn aanwezig bij aankomst in het appartement maar nadat ik een aanvraag bij de receptie deed, heb ik een meteen een föhn gekregen.

Super ruim appartement!

tonsil68
22-6-2017

Heel ruim appartement, met veel keukenapparatuur zoals oven, magnetron, wasmachine, vaatwasser, grote koel vries combinatie, koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster. Heerlijke banken, balkonzitje niet erg comfortabel helaas. Boxspringbedden iets hard. Appartement is voorzien van airco. Klein zwembad met voldoende ligbedjes. Grote supermarkt onder appartementen, ideaal! Boulevard is 8 minuten lopen. Dierentuin Bioparc op 5 km lopen, is een kleinschalige dierentuin, leuk om te bekijken.

Oude reviews (archief)

Een geweldig compleet appartement

H.C. van der Werf-Akkerman
15-10-2016

Alles is aanwezig 4 pits gasfornuis met oven, magnetron, vaatwasser, wasmachine, koffiezet apparaat, waterkoker, broodrooster, fantastische bedden. Als er iets niet naar de zin is of er is iets kapot of je wilt een bloemenvaas geef dit dan door bij de receptie en het wordt opgelost. Echt een aanrader.

Onder het appartement een grote supermarkt de Mercadona je rijdt zo met je boodschappenkarretje je appartement in dus geen gesleep. Er gaat gewoon een muntje in wat je thuis ook gebruikt dus muntje meenemen.

Naar de boulevard loop je in 7 minuten. Trein en bussen op 5 minuten loopafstand.

Dit is de derde keer dat we hier zijn waarvan dit jaar voor de tweede keer mei-juni en oktober 2016.

prima appartement

marja
17-9-2016

alles aanwezig , goede airco, maar verder eenvoudig,

Fantastisch ruim appartement

K. Jonkers
16-9-2016

Nog nooit hebben wij een appartement gehad dat was voorzien van een elektrische kookplaat, magnetron, vaatwasser, wasmachine, waterkoker en koffiezetapparaat. Was zo fijn om niet met de hand af te hoeven wassen of de was met de hand te doen. Appartement was erg ruim, alles binnen handbereik (supermarkt onder appartement, openbaar vervoer, strand, restaurants)

Uitstekend uitgeruste accomodatie

Marijn
27-6-2016

Service uitstekend, klein zwembad

Perfecte ligging

P. de Hoon
25-6-2016

Prima appartemente complex, centrale ligging, dicht bij strand ongeveer 5 min lopen. Dicht bij bus en trein. Dit kost weinig 1,80 per ritje. Supermarkt onder het gebouw echt uitstekend. Vriendelijk personeel. Prijs en kwaliteit staat tot verhouding. Zeker een aanrader.

Super leuk hotel en dat voor die prijs (289 eu pp voor 8 dagen). Heel schoon, niet verouderd en centraal gelegen. Inclusief o.a. wasmachine, afwasmachine, oven, magnetron, broodrooster, waterkoker. Goede bedden! Onder het hotel zit een grote supermarkt (niet duur), waar je van alles kunt halen. Verder op loopafstand het station en het strand. In de directe omgeving wat souvenirwinkeltjes en wat strandrestaurantjes. Voor een iets levendiger straatbeeld kun je naar Fuengirola zelf (lopend 3,5 km of met de trein €1,80 enkele reis). Hier heb je ook winkels als Zara, Bershka en Claire’s.

Verder in de omgeving genoeg te doen. Wij zijn dagje met de bus naar Mijas geweest, erg mooi wit stadje waar je met een paardenkoets een rondrit kunt maken. Mijas is met de bus bereikbaar vanaf Fuengirola zelf (Enkele reis €1,55 pp excl. de treinreis naar Fuengirola €1,80) Ook zijn we een dagje naar Malaga geweest, heel makkelijk bereikbaar met de trein, mooie stad( retour ongeveer €7,80, reistijd 40 min.)!

Ook zijn er excursies te boeken naar o.a. Granada, Marokko en Sevilla. Verder is er op dinsdag een grote markt waar je lopend naar toe kunt. Gezellige markt waar ze van alles verkopen (kleding, souvenirs, zonnebrillen etc.).

Kortom, dit is de ideale plek voor een rustige of juist actieve vakantie. Ontspanning genoeg!

We hebben een aantal aanbieders voor Nuriasol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nuriasol in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nuriasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nuriasol scoort een 7.95 uit 10 op basis van 51 reviews.