Aparthotel Myramar Castle Beach

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°10°
Aparthotel Myramar Castle Beach
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Myramar Castle Beach voor je op een rij gezet:

63 reviews over Aparthotel Myramar Castle Beach in het Nederlands

Geweldig appartement

Bettina
18-8-2014

Voor de vierde keer in dit appartement. Locatie is top! Naast een groot winkelcentrum. De boulevard is iets verder weg. Maar goed te bereiken te voet (15 minuutjes) of met de bus (1,15 euro pp). Wij hebben bij de aquabar gegeten bij het zwembad. Dit was niet echt super. Wij gingen elke avond eten aan de boulevard. Animatieteam is super! Heel lief voor alle kinderen. Ze maken er echt een feest van! Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

nooit meer

jacktreffers
2-7-2013

Ligging is verder naar het centrum en strand, dat in de beschrijving staat,Het eten was eenzijdig.

Personeel was niet vriendelijk..

Kamers werden niet goed schoongemaakt

Gereisd met partner in juni 2013

schoon heerlijk hotel, mooie kamers

monica
17-8-2012

kidsclub heel erg goed en zeer gevarieerd. ook voor ouders zeer gevarieerd. Kamers schoon en mooi.toezicht door badmeesters bij zwembad. heerlijke masaage, vriendelijke service, ook erg kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

leuk

heer Liew-On
27-4-2012

Een leuk hotel. De interieur is wel een beetje aan de oude kant. Vooral de keuken die mag wel een vernieuwing krijgen.

Gereisd met partner in april 2012

niet in de wintermaanden

mvb
1-3-2012

februari is in het hotel niets te beleven

binnenbad gratis maar kinderen onder de 18 mogen niet alleen in het binnenbad

ontbijt redelijk - avondeten ver beneden de maat

en wij zijn geen moeilijke eters. geen animatie

's avonds ook geen show e.d.

ik denk wel dat het in het seizoen een gezellig hotel kan zijn (maar geen HP boeken). het heeft een gezellig terras,

animatie buiten een engelse pub, leuke speelhal voor de kinderen maar helaas dit was allemaal gesloten. ver uit het centrum maar wel tegenover een heel groot winkelcentrum.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Niet voor herhaling vatbaar

Mar
10-10-2011

Net terug uit Fuengirola en de accomodatie waar we verbleven is ons erg tegengevallen. We kregen bij aankomst een 2 ipv 3 kamer appt toegewezen. Dit werd wel rechtgezet, maar je moet wel 2x met je spullen slepen. Het is zeker niet aan te raden lo of hp te boeken. Wij hadden lo en het was elke dag hetzelfde. Bovendien kun je beter het ontbijt in het hotel zelf afrekenen, mocht het je aanstaan. dat is nl goedkoper dan lo te boeken. In de buurt van het hotel zitten 2 wokrestaurants(weet niet of ze goed waren), verder niets. Het is best een eind lopen naar het centrum, waar de gezelligheid is. Er is wel een strand dichtbij, kant van het kasteel op, ongeveer 15 min lopen. Rustig strand. Met de bus of lopend kun je naar het drukkere gedeelte. Hostess kwam het hotel niet bezoeken, te ver af.... Bovendien goed op je spullen letten, onze rugzakken zijn op het strand (centrum) gestolen, onder onze parasol vandaan. Even ingedut... Receptiepersoneel niet erg behulpzaam, alle vragen lijken teveel!

Gereisd met vrienden in september 2011

mooi gelegen aan de boulevard

cj nagel
14-3-2011

kamer eenvoudig, maar schoon en het ontbijt was prima. Het personeel is vriendelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

ERG LEUK GEHAD

Bastiaan
31-8-2010

Perfect hotel, ligging iets minder, strand ligt wat verder, het is te lopen en voor een euro ben je er met de bus.

Jeep excursie is een aanrader!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Geweldige accommodatie

Bettina Sparreboom
8-8-2010

We zijn hier 2 jaar geleden geweest. Heerlijke vakantie gehad. Het zwembad was schoon. Het kinderbadje was heel groot.

De appartementen waren schoon en ruim. De miniclub was goed geregeld er was elke dag iets te doen voor de kinderen.

We zaten iets verder van het centrum af maar we zaten wel naast het winkelcentrum. Voor het app kon je op de bus stappen en voor 1.20 euro werd je naar het centrum gebracht. Dat duurde nog geen 10 minuten.

Het enige dat tegen zat was het weer ;). We konden 2 dagen niet bij het zwembad zitten.

Heel erg tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

Leuk Aparthotel

dennis
2-8-2010

Leuke appartement met niet all te grote kamers. Uitzicht op het zwembad en Fuengirola. Groot winkelcentrum naast hotel waar je de dag goed kan doorbrengen. Wat minder is de afstand naar de stad, het is een aardig eindje. Voor het hotel stopt een stadsbusje, alleen moeten de tijden wel ruim genomen worden. Kan best eens voorkomen dat er een ronde overgeslagen is. Boulevard in de stad is een beetje saai, niet al te veel winkels en restaurant. In de stad en zijstraatjes wel genoeg te vinden. Aan de overkant van het hotel een leuk, druk en gezellige WOK restaurant. Verder is er een groot zwembad en voor de kinderen ook een groot kinderzwembad. De avondentertainment was heel erg leuk. Deze werden deels uitgevoerd door de entertainers die overdag de kinderen bezig hielden. Ook werden er traditionele acts uitgevoerd. Heel erg leuk. Kamer werd goed schoongemaakt en de service was oke. Leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in november 2006

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Myramar Castle Beach in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Myramar Castle Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.