Hotel Monarque Torreblanca

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Torreblanca bij Fuengirola heeft een fijne ligging. Het hotel heeft een zwembad en biedt gevarieerd eten aan op het buffet. Aan de ene kant van het hotel ligt het strand. Aan de andere kant het station vanaf waar je naar Malaga of Torremolinos kan. Op dinsdag kun je de markt in Fuengirola bezoeken of ga naar Mijas Pueblo voor de ezels.

We hebben een aantal aanbieders voor Monarque Torreblanca voor je op een rij gezet:

160 reviews over Hotel Monarque Torreblanca

• 9Robert Jan02-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Prima hotel, goed en gevarieerd eten, iedere dag kamer schoongemaakt en schone handdoeken. Ligging niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Paar honderd meter van de boulevard verwijdert.

• 3Viaene sabine27-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Ligging was super enkel slecht toegankelijk voor mensen die slecht te been zijn ...ook mooi strand en goede ligbedden (véél beter dan diegene in het hotel) Het hotel zelf: ouderwetse kamers die slecht gepoetst worden,altijd hetzelfde eten,koud eten en soms oneetbaar was! Personeel achter de receptie en de bar was vriendelijk, in het restaurant niet!! Dit hotel is geen aanrader en absoluut niet voor herhaling vatbaar

• 7Jan19-09-2019

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar helaas.

Er wordt gesuggereerd dat het hotel Torrablanka in Fuengorolla staat, dat is onjuist het staat in Torrablanka. Torrablanka bevindt zich in de buurt van Fuengorolla. Door maag en darmklachten bijna 4 dagen met partner op kamer vertoefd. Hotel was op de hoogte echter kamer bij moeten betalen omdat veelvuldig gebruik moesten maken van wc tot het tijdstip van transfere naar luchthaven. Niet bijbetalen was kamer verlaten om 12.00 uur

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Dhr. Claessens13-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Hotel ligt dichtbij strand en boulevard. Eten was goed met voldoende keuze. Eetzaal ietwat rumoerig. Ruime kamers die elke dag werden schoongemaakt. Personeel was erg vriendelijk. Wij hebben er een leuke vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Tjerk04-09-2019

Aangenaam verrast

We hadden niet zulke hoge verwachtingen van dit hotel, maar werden positief verrast. De kamers zijn prima. Sommigen noemen ze gedateerd, anderen zien het als een stijlkeuze. Het belangrijkste: ze zijn ontzettend schoon en van alle gemakken voorzien. De tuin bij het zwembad is een verademing. Geen handdoekje leggen, erg rustig. Wil je het gekker, dichtbij de kinderen en bij de bar aan het zwembad zitten, dan is het wat drukker. Iedereen kan z'n eigen soort vakantie bepalen in dit hotel. Het entertainment 's avonds is lachwekkend slecht, maar dus wel vermakelijk. Het eten is niets bijzonders. Niet goed, niet slecht. Wat je van een buffet kunt verwachten. Maar je zit vlakbij het strand met leuke boulevard en daar zit onder meer een heerlijke Italiaan waar je voor weinig kunt eten en er zijn daar zat ontbijtgelegenheden voor wie een keer iets anders wil of 10 uur gewoon te vroeg vindt.

Met oudere kinderen

• 6Le Harry15-08-2019

ok maar een beetje saai

Vriendelijk personeel, kroketten en hamburgers aanwezig maar eten was heel saai, doorgekookt en eentonig. Kamers schoon maar een beetje gedateerd. Uitzicht op zee vanuit de hal was mooi. Speeltuin en zwembad sluiten om 8 uur. Zou het hotel 2.5 sterren geven of misschien 3.

ps voor de milieufreaks onder ons, al het drinken komt in plastic glazen of in flesjes.

Met jonge kinderen

• 8Ouder stel12-08-2019

Fijne vakantie gehad

Goed hotel,rustig gelegen.Boulevard en zee 5 minuten wandelen. Wel aan steile weg niet geschikt voor mensen slecht ter been. Kamers lekker ruim , goede bedden en arco. Deze worden elke dag schoon gemaakt. Zijn maar twee liften dit is wat weinig voor zo'n groot hotel. Goede bus en trein verbindig om de hoek. Goedkoop naar omliggende stadjes. Wij zijn er 12 dagen geweest en hebben een fantastische vakantie gehad.

• 8Yvonne04-08-2019

Mooie ligging , heel kort bij strand...

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Met oudere kinderen

• 9Marianne van Zelst26-07-2019

Geweldig.

Wij zijn hier nu voor de derde keer en wederom vinden wij het een fantastisch hotel. De kamers zijn groot en schoon heb je een extra kussen nodig (die zijn plat) je vraagt het en het wordt geregeld. Het eten is goed, er ligt altijd wel iets bij wat je lust. Ook valt het ons op dat we veel dezelfde gezichten van het personeel al jaren zien! Het voelt voor ons als thuiskomen. Allemaal even vriendelijk. Het enige minpuntje zijn sommige gasten die er een bende van maken maar daar kan het hotel niks aan doen! Wij komen hier graag terug.

• 8Leo Aarts16-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Goed hotel ,ligging is perfect,paar minuten naar het strand/boulevard en de bus en trein soppen om de hoek. Alles is schoon en de kamers zijn groot met mooi uitzicht als je front boekt. Het ontbijt is goed alleen het brood is wel heel erg droog,daar mogen ze wel wat aan doen. De lunch en diner is gewoon goed,12 dagen afwisseling met voor ieder wat wils. Entertainment is simpel maar hadden een hele leuke groep met elkaar zodat we ons goed vermaakt hebben. Goede prijs/kwaliteitsverhouding,zou er zo weer naar toe gaan al is het nu wel wat druk in het hoogseizoen. Leuke niet al te grote zwembaden en een mooie rustige ligweide.

7 tips over Hotel Monarque Torreblanca

• Anneke en Henk, 16-06-2015

Het station ligt pal naast het hotel. Ideaal voor uitstapjes naar andere kustplaatsen (Torremolinos, Benalmadena). Een kaartje is niet duur en haal je eenvoudig uit de automaat. Retourtje Malaga kost bijv. maar € 5,80. Vanaf Malaga kun je met de trein naar diverse andere steden zoals Sevilla. Zeer aan te bevelen. Een auto huren is zodoende niet nodig. De busverbindingen naar omliggende plaatsen zijn overigens ook prima.

• Marian , 30-09-2015

Gebruik de trein om overal te komen, zo hoef je de berg niet op. De trein en het station van Torreblanca is toeganklijk. In Fuengirola is een lift. Bij Los Boliches is een steile helling. Ik zou een kamer vragen vanaf etage 4. Warm eten bij Jacks Chicken shack nadat Gordon Ramsey er langs is geweest, bij de rotonde op de hoek bij het strand.

• Cees, 25-08-2015

Als je naar het hotel loopt kun halverwege de stoep door een poort met je pas, alleen als het zwembad open is. Scheelt een stuk klimmen.

18 vragen over Hotel Monarque Torreblanca

• Hendrik Eggink, 24-09-2019

Fohn

Is er in iedere badkamer in dit hotel een fohn aanwezig????

• Dorien., 12-05-2019

Badhanddoekenservice

Hotel Torreblanca heeft volgens omschrijving tegen betaling badhanddoekenservice. Wie weet welk bedrag dit is? Of is het gewoon borg. We vertrekken morgen. Zojuist geboekt.

M.C. van Eijk, 03-06-2019

Is er een badhanddoekenservice? En wat zijn de kosten

Patricia, 20-05-2019

Wij gaan volgende maand, hoor graag uw antwoord

• Jolanda , 03-11-2018

Oudere kinderen

Is er voor oudere kinderen (14) in het hoogseizoen genoeg te doen bij dit hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen