Hotel Monarque Torreblanca

Hotel aan zeeWeer vandaag27°20°
Hotel Monarque Torreblanca
7,9

Hotel Torreblanca bij Fuengirola heeft een fijne ligging. Het hotel heeft een zwembad en biedt gevarieerd eten aan op het buffet. Aan de ene kant van het hotel ligt het strand. Aan de andere kant het station vanaf waar je naar Malaga of Torremolinos kan. Op dinsdag kun je de markt in Fuengirola bezoeken of ga naar Mijas Pueblo voor de ezels.

We hebben een aantal aanbieders voor Monarque Torreblanca voor je op een rij gezet:

157 reviews over Hotel Monarque Torreblanca in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar.

Dhr. Claessens
13-9-2019

Hotel ligt dichtbij strand en boulevard. Eten was goed met voldoende keuze. Eetzaal ietwat rumoerig. Ruime kamers die elke dag werden schoongemaakt. Personeel was erg vriendelijk. Wij hebben er een leuke vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangenaam verrast

Tjerk
4-9-2019

We hadden niet zulke hoge verwachtingen van dit hotel, maar werden positief verrast. De kamers zijn prima. Sommigen noemen ze gedateerd, anderen zien het als een stijlkeuze. Het belangrijkste: ze zijn ontzettend schoon en van alle gemakken voorzien. De tuin bij het zwembad is een verademing. Geen handdoekje leggen, erg rustig. Wil je het gekker, dichtbij de kinderen en bij de bar aan het zwembad zitten, dan is het wat drukker. Iedereen kan z'n eigen soort vakantie bepalen in dit hotel. Het entertainment 's avonds is lachwekkend slecht, maar dus wel vermakelijk. Het eten is niets bijzonders. Niet goed, niet slecht. Wat je van een buffet kunt verwachten. Maar je zit vlakbij het strand met leuke boulevard en daar zit onder meer een heerlijke Italiaan waar je voor weinig kunt eten en er zijn daar zat ontbijtgelegenheden voor wie een keer iets anders wil of 10 uur gewoon te vroeg vindt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

ok maar een beetje saai

Le Harry
15-8-2019

Vriendelijk personeel, kroketten en hamburgers aanwezig maar eten was heel saai, doorgekookt en eentonig. Kamers schoon maar een beetje gedateerd. Uitzicht op zee vanuit de hal was mooi. Speeltuin en zwembad sluiten om 8 uur. Zou het hotel 2.5 sterren geven of misschien 3.

ps voor de milieufreaks onder ons, al het drinken komt in plastic glazen of in flesjes.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fijne vakantie gehad

Ouder stel
12-8-2019

Goed hotel,rustig gelegen.Boulevard en zee 5 minuten wandelen. Wel aan steile weg niet geschikt voor mensen slecht ter been. Kamers lekker ruim , goede bedden en arco. Deze worden elke dag schoon gemaakt. Zijn maar twee liften dit is wat weinig voor zo'n groot hotel. Goede bus en trein verbindig om de hoek. Goedkoop naar omliggende stadjes. Wij zijn er 12 dagen geweest en hebben een fantastische vakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Mooie ligging , heel kort bij strand...

Yvonne
4-8-2019

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig.

Marianne van Zelst
26-7-2019

Wij zijn hier nu voor de derde keer en wederom vinden wij het een fantastisch hotel. De kamers zijn groot en schoon heb je een extra kussen nodig (die zijn plat) je vraagt het en het wordt geregeld. Het eten is goed, er ligt altijd wel iets bij wat je lust. Ook valt het ons op dat we veel dezelfde gezichten van het personeel al jaren zien! Het voelt voor ons als thuiskomen. Allemaal even vriendelijk. Het enige minpuntje zijn sommige gasten die er een bende van maken maar daar kan het hotel niks aan doen! Wij komen hier graag terug.

Gereisd Met partner in juli 2019

Voor herhaling vatbaar

Leo Aarts
16-7-2019

Goed hotel ,ligging is perfect,paar minuten naar het strand/boulevard en de bus en trein soppen om de hoek. Alles is schoon en de kamers zijn groot met mooi uitzicht als je front boekt. Het ontbijt is goed alleen het brood is wel heel erg droog,daar mogen ze wel wat aan doen. De lunch en diner is gewoon goed,12 dagen afwisseling met voor ieder wat wils. Entertainment is simpel maar hadden een hele leuke groep met elkaar zodat we ons goed vermaakt hebben. Goede prijs/kwaliteitsverhouding,zou er zo weer naar toe gaan al is het nu wel wat druk in het hoogseizoen. Leuke niet al te grote zwembaden en een mooie rustige ligweide.

Costa del Sol fantastisch!

Van Oosterhout
4-7-2019

Mooie kamer met zij zeezicht. Goede liften. Bedden redelijk hard. Airco werkte perfect. 2 zwembaden waarvan er 1 soms niet toegankelijk was door chloorproblemen. Ligweide heerlijk zonnen. Helaas vaste parasols dus die kun je niet meeslepen. Top locatie 5 minuten lopen van het strand, met schappelijke prijzen voor bedden en parasol. Openbaar vervoer 1 minuut van hotel. Aan het spoor gelegen dus bezoek malaga, torremolinos, benalmadena voor 5 euro retour max. Dat zijn pas prijzen NS! Fuengirola centrum gaat tot 23.30 uur terug naar het hotel en anders pak je een Uber of taxi. Heerlijke vakantie gehad langs de costa del sol.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke week gehad

Rob van Gool
30-6-2019

Goed hotel met de juiste ligging op het einde van de boulevard. Prima treinverbinding naar Malaga Tormolinos en Benamedena . Kamers zijn groot en ruim , eten is eenvoudig maar goed. Wij waren begin juni vonden het een hoog 60+ gehalte maar zal de tijd van het jaar zijn. Vriendelijk personeel 8 dagen is voldoende om de omgeving te verkennen.

zeer netjes en rustig hotel

J R
30-6-2019

Jammer voor kinderen aan het strand , veel schelpen en scherp zand

Gereisd Met partner in juni 2019

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monarque Torreblanca in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monarque Torreblanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.