Appartement La Jabega

Appartement
Appartement La Jabega
8,4

109 reviews over Appartement La Jabega in het Nederlands

Redelijk goed appartement direct aan de boulevard en het strand. Dicht bij restaurants, winkels en supermarkten. Geweldig mooi uitzicht vanuit kamers met zeezicht. Groot balkon met zitje. Appartementen zijn wat gedateerd en ontzettend gehorig. Personeel aan de receptie was niet erg gemotiveerd. Schoonmaak is goed. Bedden redelijk. WiFi-bereik was slecht.

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Super appartementencomplex

P. Zaalblok- van der Weerden,
7-8-2018

Perfecte ligging

Vriendelijk personeel

Goede schoonmaak

We zijn net terug en hebben een heerlijke vakantie gehad. Fuengirola is een erg leuke plaats waar voor ieder wat wils te doen is. Het is ook erg leuk om met de trein een dag naar Malaga te gaan. Bioparc Fuengirola en Aquamijas zijn ook erg leuk. Wat je zeker niet moet overslaan is een bezoekje aan het dorpje Mijas. Prima met de bus te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Thuis komen

Petra,
27-7-2018

Kom hier al sinds 2012 goed appartement elke dag schoonmaak en handdoekwissel Nederlandse juffrouw in het pr kantoortje strand voor de deur restaurants winkeltjes supermarkt op loopafstand zoals ook de bus en trein verbinding .Dinsdag markt ook op loopafstand .Gezellige bar / cafetaria beneden .

Gereisd alleenreizend in mei 2018

WTC.nl

Een vakantie, die we volgend jaar weer over doen!

Jan Pennings,
27-7-2018

Geweldig appartement! Prima hygiëne. Vriendelijk personeel, lekker eten in restaurant. Breng ook een bezoek aan Pocco Locco een restaurant ( ned eigenaar ) waar je echt heerlijk Indonesisch kunt eten! Gelegen in de straat achter La Jabega

Gereisd met partner in juli 2018

Carla Starink,
3-5-2018

Een heerlijk verblijf Jabega aan de boulevard in Los Boliches, mooi uitzicht, iedere dag schone handdoeken en schoongemaakt. Vele restaurants, en heerlijke bedjes op het strand, dat was genieten

Gereisd met vrienden in april 2018

Grandioos

Jan V.,
21-2-2017

Wij waren voor de derde keer in november/december 4 weken in dit appartementen gebouw, ligging van Jabega is fantastich, vooral als je op wat hogere verdieping zit!

wij hadden voor het eerst een 1 kamer appartement (hiervoor een 2 kamer) op 10e verdieping voldoende ruimte en goede bedden!

we zouden niet kiezen voor een appartement boven de bar, (kans op geluidsoverlast ),zeer centraal direct aan boulevard,gezellige bar,supermarkt op loopafstand.als alles goed is gaan we dit jaar weer!

Gereisd met partner in december 2016

Fijn appartement, zonder luxe.

Els
      3-6-2016

Super goede ligging ten opzichte van strand en de vele winkeltjes en resturantjes.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Onze ervaringen van Jabega zijn over het algemeen positief. Ze hebben grote appartementen waar je eenvoudig met drie man kan bivakkeren (helaas maar twee grote zitstoelen). Internet accespoint volgens mij in iedere kamer, wel wat langzaam maar nooit een probleem dat de verbinding weg valt.

Keuken is super eenvoudig en super basic qua borden en bestek. Van alles (muv mokken) zijn er exact drie. Wel is er een extra snijmes (kaasmes), broodmes. Wat wij miste was een (houten) lepel voor het roeren in de pannen en een snijplank voor het fijnsnijden van groeten.

Verder basic, wel goed opletten met douchen, 3 maal gehad dat het warme water op was. Da's niet zo fijn en zoals al eerder gemeld gedateerde badkamer, gedateerde keuken en gedateerde inrichting.

Personeel is vriendelijk en zeker aan te bevelen. Wij hadden mooi weer, dus zijn veel buiten geweest. Ook de ligging bijna aan het strand is geweldig.

Wel is er veel steen en veel plavuizen dus het is nog al gehorig, vergeet je oordopjes dus niet.

Gereisd met partner in maart 2016

Fijne appartementen

J Verhulst
      12-12-2015

Voor de tweede keer in Jabega geweest, ligging uitstekend, erg goede bedden,ruim balkon,we hadden een 2 kamer app.

inrichting wel gedateerd, keukentje is niks 2 kookplaten,genoeg restaurants in de buurt,!!!schoonmaken is

een beetje afhankelijk van welke dame komt schoonmaken! meestal wel wat slordig. we komen zeker terug!!!

Gereisd met partner in november 2015

Mouthaan
      15-9-2015

Simpel appartement. Voor degene die zelf willen koken is het niet geschikt. Keuken is summier, maar voor alleen een ontbijten prima. Ligging is perfect. Elke dag wordt het schoongemaakt, schone handdoeken en het afval wordt elke dag meegenomen. Vriendelijk personeel aan de receptie. Balkon heel groot en daar leef je tenslotte op. Goeie en grote bedden. Gratis WiFi en airco. Kluis op de kamer tegen betaling. Grote supermarkt op 5 min. lopen. Strand voor de deur! Geweldig restaurant "Poco Loco " achter het appartement, een must om daar te gaan eten. Het was elke keer weer een feest om daar te gaan eten en een leuke prijs. Al met al is Jabega prima onderkomen en willen hier zeker terug komen.

Gereisd met partner in september 2015

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Jabega in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Jabega zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.