Appartement La Jabegasterster

113 reviews over Appartement La Jabega

• 2019
    8Ruud Bijman19-11-2019

Uitstekend!

Een net en compleet appartement in een heel gezellig en gastvrij apparthotel direct gelegen aan het strand. Personeel was altijd heel behulpzaam en vriendelijk. Zelfs was er een heel aardige nederlandse gastvrouw, Tamar, aanwezig die je keurig behulpzaam was bij vragen. Gezellige live muziek avonds en ook een goed restaurant qua prijs en kwaliteit. Kortom, dit apparthotel is een aanrader.wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9CC25-09-2019

Super!

Prima!! Verwacht geen luxe inrichting, maar het appartement is prima met een erg groot balkon, genoeg binnenruimte, wel gedateerd maar voor ons geen probleem, elke dag schoonmaak en schone handdoeken..... Wij komen zeker terug hoor!!

Gereisd met partner in september 2019

• 7Wilco28-05-2019

Goed bevallen.

Prima appartement, als je niet teveel eisen stelt. Dagelijks verschoningen. Gebruik van Luggage Room voor je bagage. Personeelleden aan de balie mogen wat vriendelijker zijn. Huishoudelijk personeel was heel vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

Vacanzo

• La Jabega, daar kan geen hotel tegenop!

Goed verzorgd en schoon appartement. Dagelijks schoonmaken en schone handdoeken. Centraal gelegen 20-minuten treinsdienst 'voor de deur'. La Jabega heeft het gezelligste terras van Fuengirola, met gevarieerde hapjes en smakelijke maaltijden op het munu. De bedden zijn een extra aanbeveling. Uitstekende kwaliteit. Nederlandse tv-zenders en Nederlandse PR-mevrouw die door de weeks 's morgens en 'avonds aanwezig is. Kortom: zeker een aanbevling waard!

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    7Marcel21-12-2018

Redelijk goed appartement op uitstekende locatie

Redelijk goed appartement direct aan de boulevard en het strand. Dicht bij restaurants, winkels en supermarkten. Geweldig mooi uitzicht vanuit kamers met zeezicht. Groot balkon met zitje. Appartementen zijn wat gedateerd en ontzettend gehorig. Personeel aan de receptie was niet erg gemotiveerd. Schoonmaak is goed. Bedden redelijk. WiFi-bereik was slecht.

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij neckermann
  • 8P. Zaalblok- van der Weerden07-08-2018

Super appartementencomplex

Perfecte ligging Vriendelijk personeel Goede schoonmaak We zijn net terug en hebben een heerlijke vakantie gehad. Fuengirola is een erg leuke plaats waar voor ieder wat wils te doen is. Het is ook erg leuk om met de trein een dag naar Malaga te gaan. Bioparc Fuengirola en Aquamijas zijn ook erg leuk. Wat je zeker niet moet overslaan is een bezoekje aan het dorpje Mijas. Prima met de bus te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Petra27-07-2018

Thuis komen

Kom hier al sinds 2012 goed appartement elke dag schoonmaak en handdoekwissel Nederlandse juffrouw in het pr kantoortje strand voor de deur restaurants winkeltjes supermarkt op loopafstand zoals ook de bus en trein verbinding .Dinsdag markt ook op loopafstand .Gezellige bar / cafetaria beneden .

Alleen gereisd in mei 2018

• 9Jan Pennings27-07-2018

Een vakantie, die we volgend jaar weer over doen!

Geweldig appartement! Prima hygiëne. Vriendelijk personeel, lekker eten in restaurant. Breng ook een bezoek aan Pocco Locco een restaurant ( ned eigenaar ) waar je echt heerlijk Indonesisch kunt eten! Gelegen in de straat achter La Jabega

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Carla Starink03-05-2018

Een heerlijk verblijf Jabega aan de boulevard in Los Boliches, mooi uitzicht, iedere dag schone handdoeken en schoongemaakt. Vele restaurants, en heerlijke bedjes op het strand, dat was genieten

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

9Jan V.21-02-2017

Grandioos

Wij waren voor de derde keer in november/december 4 weken in dit appartementen gebouw, ligging van Jabega is fantastich, vooral als je op wat hogere verdieping zit! wij hadden voor het eerst een 1 kamer appartement (hiervoor een 2 kamer) op 10e verdieping voldoende ruimte en goede bedden! we zouden niet kiezen voor een appartement boven de bar, (kans op geluidsoverlast ),zeer centraal direct aan boulevard,gezellige bar,supermarkt op loopafstand.als alles goed is gaan we dit jaar weer!

Gereisd met partner in december 2016

4 tips over Appartement La Jabega

• petra, 02-05-2013

eten bij de chinese muur 5,15 voor een 3 gangen menu of bij restaurant europa in de calle del hambe 7,30 voor een 3 gangen maaltijd

• Molenaar, 19-07-2012

*Bioparc+Kasteel Fuengirola (lopend te doen) *Parque Acuatico Mijas (taxi €6,50) *excursieprogramma's Neckermann *Heerlijke bakker, dagelijks geopend vanaf 07.00 uur (30mtr.voorbij uitgang grote supermarkt tegenover benzinepomp)

• annelien, 19-10-2012

Om geweldig thais-chinees te eten is een tripje naar La reserva de Marbella( las chapas) restaurant Hong Kong de moeite waard. Zo'n 10 km. na Fuengirola richting Marbella. De bus stopt voor de deur.Zeer mooie ligging, kunt ook buiten eten. De eigenaren hadden eerst rest. Le Vagebond in Fuengirola. Zeer aardige mensen en goede keuken. Echt een aanrader

5 vragen over Appartement La Jabega

• anna, 27-06-2012

ned tv zenders

zijn er ned tv zenders?

annelien, 19-10-2012

Sinds 8 oktober jl. Ned 1, 2 , 3 BVN Rtl 4, 5, 7, 8 Net 5 en Sbs 6 geweldig toch?

• Jelle, 01-07-2011

Wie gaan er dit jaar allemaal naar La Jabega?

Hallo allemaal,

Gaan er dit jaar nog veel Nederlanders naar La Jabega? Ik ben er nog nooit geweest en erg benieuwd. We hopen niet in een hotel te zitten met alleen maar engelsen en spanjaarde, dus laat je horen! ;) Wij gaan 19-29 juli. Jullie?

Gr Jelle

Divonne, 12-07-2011

Hallo Jelle,

wij komen dit jaar denk ik al voor het 15de jaar in La Jabega, vaak zelfs 2 maal per jaar. Zijn nu zelf net terug. Het complex zit vol diverse nationaliteiten, hoewel naar mijn mening het grootste aantal wel engels of spaans is, maar dat heeft ons er nog nooit van weerhouden om te gaan, want je hebt geen last van elkaar. 's Avonds is er ook buiten de deur vertier genoeg om je te vermaken.

Edwin, 08-07-2011

Wij zijn al vaker rond die tijd geweest. In Jabega verblijven meerder nationaliteiten van jong tot oud. Je hebt er niet snel overlast van elkaar. Ouderen zie je door het lekkere weer aan de hele Spaanse kust. En Fuengirola is een geweldig leuk stadje, voor jong en oud.

Hallo,

Zijn ook Nederlanders genoeg, maar wel veel ouderen. Wij komen er nooit na begin juli, dus hopelijk valt het mee deze vakantie voor jullie

• Jitske, 23-06-2011

parkeergelegenheid

In de beschrijving staat dat er geen parkeermogelijkheden zijn. Weet iemand of je een huurauto in de buurt van het appartement kunt parkeren en of hier kosten aan verbonden zijn?

Corrie, 08-07-2011

Stukje terug op de boulevard is parkeren gratis, Torreblanca. Of een paar straten terug naar achter, dus met de zee in je rug.

Corrie, 08-07-2011

Stukje terug is gratis op de boulevard. Of straatje in met je rug naar zee, paar straten oversteken, gratis P P garages zijn duur.....

Edwin, 29-06-2011

Er zijn parkeerplaatsen, maar het is wel erg druk. Bovendien zijn alle parkeerplekken betaald en wordt er streng gecontroleerd. Maar, een stukje verderop (5 à 10 min. lopen) zit een ondergrondse parkeergarage waar wellicht meer parkeerruimte is.

Als je zeker wilt zijn, mail dan even met de PR afdeling van Jabega. Zij spreken Nederlands en helpen graag!

Corrie, 08-07-2011

Torreblanca is P gratis. garages zijn best duur Of met de zee in je rug paar straten oversteken, ook gratis.

Succes, Corrie

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages