Hotel IPV Palace & Spa

25 reviews over Hotel IPV Palace & Spa

• 2018
    9Jan Fransen03-07-2018

Fantastisch en gemoedelijk!

Wij vonden ècht alles goed: Voorzieningen, personeel, maaltijden, schoonmaak, kamer, service, privacy en het fantastische uitzicht! Als je de kamerdeur open doet is de volle zee het eerste wat je ziet! Ook het gebouw is prachtig! En tóch is het niet deftig of opgeprikt. Wij zijn in heel wat hotels geweest maar dit is echt zeer de moeite waard en daarom zeker aanbevelingswaardig. Voor de heren 's-avonds een lange broek in het restaurant! Ik kan eigenlijk niet aangeven wat ik niet goed vond. Dit hotel was onze laatste hotel van onze rondreis Andalusië en bedoeld om de laatste dagen van de vakantie te luieren en te kuieren. Dat is prima gelukt!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10B&S26-10-2017

Een echte dikke vette 10.

Super mooi en goed hotel Wij verbleven hier in verband met een groepsreis vanuit Belgie Mooi en goed onderhouden hotel en zowel ontbijt als diner waren super. Kamers goed onderhouden en zeer vriendelijk personeel. Wij verbleven hier 2 nachten i.v.m. met een groepsreis, Carolus Prima Tours uit Belgie. 14 en 15 oktober ( 2 nachten) Kortom voor ons een top hotel. Wij overwegen om volgend jaar hier zeker terug te komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Laila31-07-2016

Geweldig

Wat een heerlijke plek zeg. Geen bedjes oorlog. Meer dan genoeg ruimte. Vriendelijke mensen, schoon en heerlijk eten! Eigenlijk niet teveel opnoemen....komt straks iedereen!

Gereisd met partner in juli 2016

• 7monique plevier16-10-2013

mooi hotel, eten slecht

Het hotel is prachtig. Ligt direct aan de zee. Kamers zijn ruim en schoon. Het eten valt enorm tegen en daarom komen wij niet meer terug naar dit hotel. De broodjes waren 's morgen koud (kwamen naar mijn gevoel gewoon uit de vriezer). Het spek , de eieren etc. waren koud. De lampen om het warm te houden functioneerde kennelijk niet. Ook het avondeten was zeer beperkt. Moest een paar keer een rondje lopen, wist niet goed wat ik moest pakken. Er was of vis of pasta. Weinig variatie in het eten. De bediening in het restaurant was zeer onvriendelijk en slecht. Als je tussendoor naar het buffet liep, werden je glazen met drinken gewoon weggehaald. Dan dacht men dat je al vertrokken was.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8Hans16-10-2013

Prima hotel

Kamers ruim en mooi ingericht. Twee aparte bedden die iedere dag opgemaakt worden. Airco gratis. Ruime badkamer. Twee losse kuipstoeltjes en twee goed zittende stoelen op het balkon. Alle kamers hebben zeezicht. Ontbijt erg goed (07.30-10.30), diner ruim voldoende (19.30-22.30). Wifi voor meerdere apparaten gratis en voldoende bereik op de kamer.

Gereisd met partner in september 2013

• 7Sylvia de Jonge15-10-2013

Hotel is prachtig, eten is ver beneden peil.

Hotel Beatriz Palace & Spa is een prachtig hotel. Jammer dat het eten (in bufrfet-vorm) zo slecht is. Als je wat laat de eetzaal binnenkomt zijn er diverse gerechten domweg op. Als de soeppan leeg is, kun je zeker een half uur wachten totdat deze weer gevuld wordt. Eén mevrouw achter het lange warme buffet of helemaal geen mevrouw achter het warme buffet. Jammer dat wij een salmonella hebben opgelopen, dus erg fris in de keuken is het ook niet. Bediening is ronduit slecht en ongemanierd. De Spa, beneden in het hotel, waarvoor je een vrijkaartje krijgt, is leuk om even te doen. Zonder auto is het hier een eenzame plek, met auto een leuke uitvalbasis naar omliggende stadjes..

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8Bernice04-06-2013

Erg mooi hotel

Erg mooi en keurig hotel, voorzien van een mooi zwembad. Zeer ruime en propere (bad)kamer. Bedden zijn wel aan de harde kant. Vanaf het ruime balkon heb je een waanzinnig mooi uitzicht. Het ontbijt en diner is ons erg goed bevallen. Minpuntje is wel de beperkte keuze tijdens het diner. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam! Mijn complimenten! IPV Beatriz is het laatst gelegen hotel aan het einde van de boulevard en ligt hiermee aan de snelweg. Loopafstand naar het station in Fuengirola bedraagt zeker een half uur! Taxi is erg goed te doen en arriveren erg snel.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8R.IJsendoorn31-05-2013

prima hotel

Het is een groot, luxe hotel met een mooi zwembad in een goed verzorgde tuin. Achter het hotel sta je zo op het strand. Het ontbijtbuffet vonden we prima en fijn dat je heerlijk buiten op het terras in het zonnetje kunt ontbijten! De bedden zijn wel erg hard. Die klacht is bij de receptie bekend en hopelijk worden ze t.z.t. vervangen. Het hotel ligt wel aan de snelweg A7 maar wij hebben daar ( in mei ) geen hinder van ondervonden. Misschien is dat in het hoogseizoen anders.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8slokkie_108-11-2012

Zeer prettig !

Mooi en rustig hotel. Ondanks de tropische hitte zeer goed geslapen in de ruime kamers met airco. Zeer goed ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Gemma08-10-2012

Prima hotel

Fijn hotel net even buiten het centrum van Fuengirola. Wij waren hier een paar dagen ter afsluiting van een rondreis door Andalusië en voor dat doel was het perfect. Lekker strand direct voor het hotel met uitstekende bedjes. Ontbijt was goed en voldoende maar je komt wel terecht in een overvolle, sfeerloze eetzaal waar je moet zoeken naar een tafel. Voor het diner gingen we naar Fuengirola zelf, ca 10 minuten wandelen via de boulevard. Als je zoals wij echt Spaans wilt eten en de toeristische tenten wilt vermijden is het wel even zoeken, maar ze zijn er wel. Minpuntje is dat men voor het gebruik op de kamer € 2,30 pd berekend, in een 4-sterren hotel wel vreemd.

Gereisd met partner in september 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats