Hotel Globales Gardenia (vh. Hi! Gardenia Park)

Hotel aan zeeWeer vandaag24°18°
Hotel Globales Gardenia (vh. Hi! Gardenia Park)
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Gardenia (vh. Hi! Gardenia Park) voor je op een rij gezet:

Tjingo

58 reviews over Hotel Globales Gardenia (vh. Hi! Gardenia Park) in het Nederlands

Globales Gardenia Grandioos

Fred Brouwer
1-10-2018

Geweldig hotel. Super schoon. Royale kamer + badkamer met toilet, bad en douche. Schitterend uitzicht (8e etage). Perfecte ligging. Meer dan genoeg ligbedden rondom zwembad en de ligweide. Boulevard oversteken en je bent op het strand. Eten altijd warm en genoeg variatie. 1 uur gratis wifi per dag! Muziekkeuze van animatieteam was top en op een normaal geluidsniveau. Zouden zo weer hier naar toe gaan

Geweldig

Dick
13-8-2018

Hotel ligt op een geweldige plaats. Vlak bij het strand. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk. Eten is prima. Kamers zijn wat verouderd maar erg schoon. Worden elke dag schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken. Er zitten wel heel veel Engelsen en Russen. Maar van niemand last gehad. Wij waren de enige Nederlanders in het hotel. Dat was wel apart. Maar we komen hier zeker nog eens terug. Stad Fuengirola is prima te bereiken met de bus. Kosten zijn echt belachelijk laag. Dus voor ons een aanrader.

Prijs / kwaliteit goed !

Ruth v.k
30-7-2017

Wij hebben een week verbleven en hebben niet tekort gehad. Het hotel is prijs/kwaliteit zeer zeker goed !

Kamers zijn basic, maar proper. Enkel de animatie mocht wat enthiousaster zijn. Liften zijn op de drukke momenten zeer traag en snel over belast. Voor de rest voor deze prijs, geen klagen. Openbaar vervoer in dichte omgeving en niet duur. Taxi is ook zeker betaalbaar.

Tjingo

Prijs kwaliteit super goed !

Rita smet
21-5-2017

Alles op een supergoeie animatie en zeer vriendelijk personeel !

Het eten was lekker, er was voor ieder wat wils. Prachtig uitzicht op zee. Het is een iets verouderd hotel maar schoon en netjes.De bedden zijn wel aan vernieuwing toe maar er was goed op te slapen.

Zou er zo weer terug naar toegaan.

Dit kan echt niet

Jan,Joke en jan
7-6-2016

De ligging op de 10e mooi uitzicht slecht smakeloos eten te koud en schreeuwende harde onverstaanbare animatie WiFi in de openbare ruimtes kost 35 euro per week uit de tijd het is 2016 in de lobby plaats voor 8 personen

Wel goed

Anita
23-11-2015

Mooi hotel, alle kamers zeezicht.

Zwembad saai en niet verwarmt. Binnen zwembad erg klein maar wel warm water.

In de middag ligt het zwembad geheel in de schaduw. Wel is het dan heerlijk om te liggen in de tuin. Daar is heel de dag zon.

Bezetting waren alleen Engelse....en die drinken erg veel met daarbij horende luidruchtigheid.

Eten was Engels, animatie was Engels, als Nederlander voelde dat een beetje als buitengesloten.

Kamers en de rest van het hotel was schoon. Grote bedden. Erg gehorig. Bij aankomst 2kleine shampoo flesjes en 2kleine zeepjes daarna niet meer bijgevuld. Personeel bijzonder vriendelijk.

Heerlijk wandelen over de boulevard. Zeker half uur lopen naar het centrum maar met de bus voor 1,15€ p.p. ook zeker goed te doen. In Minimar een super groot overdekt winkelcentrum. Ook met de bus te bereiken.

Wij hadden heerlijk weer nog van 22 tot 25 graden maar dat is natuurlijk altijd anders.

prima

gertie
19-10-2015

goede prijs kwaliteitsverhouding goede ligging t.o.v. strand centrum beetje ver lopen maar met de bus prima te doen

Eens maar nooit meer

Willem en Jose
18-10-2015

Kamers waren netjes en werden goed schoongehouden, maar erg gehorig.

Om een drankje te halen moet je met een streepjescode je toegang verschaffen, maar dat werkte nauwelijks.

Het eten was op Engelsen georiënteerd, eentonig en in sommige gevallen ook nog smakeloos. Ook het entertainment was voor de Engelse gasten.

Wifi was alleen in de lobby en werkte vaak niet.

Een kluisje huren kost € 25,-- per week. De ophaaltijd naar het vliegveld moet je zelf maar uitzoeken. Voor ons dus geen Gardenia Park meer

Misschien een volgende keer

Jacqueline
12-10-2015

Prima hotel schoon maar verouderd ik hoorde dat er een renovatie op het programma stond en dat het vorig jaar beter was toen het nog niet bij de hi keten behoorde. paar min puntjes te weinig kaas soorten. Een systeem met poortjes om binnen naar de bar en restaurant te komen dit werkte amper snap dat ze voor misbruik tegen te gaan doen maar is zeer klantonvriendelijk Formule all inclusief minder alleen geen snacks maar broodjes of tosties tussen door was ook rond 1200 uur niet beschikbaar kwam op een ongunstige tijd aan kamer niet klaar en nog geen eten te krijgen??.wijn was redelijk. Ik was in oktober genoeg bedden alleen bij het zwembad een te klein teras voor al die engelse maar ik zat lekker in de grote tuin met genoeg plaats. Vreemd is wel toeristisch stad maar in de wijk waar het hotel gelegen is amper winkeltjes en een kwartier lopen naar een supermarkt ?😏Veel engelse houden erg veel rekening mee te weinig spaans eten etc

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales Gardenia (vh. Hi! Gardenia Park) in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales Gardenia (vh. Hi! Gardenia Park) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.