Hotel Florida Spa

Hotel Florida Spa
8,4

6 tips over Hotel Florida Spa

Nina, 31-7-2017
Het restaurant Zena 2.0 (vanuit het hotel naar de boulevard lopen en dan naar links), is een eindje wandelen, maar het helemaal waard! tijdens het lezen van de kaart een aperitiefje, geweldige service, heerlijke Italiaanse keuken, en tijdens het vragen van de rekening krijg je nog een klein nagerechtje (gratis!). al met al voor 2 personen incl voor- hoofd en nagerecht 30 euro kwijt. dus zoek je goedkoop, goede service en heerlijk eten: Zena 2.0!
Geelhoedt, 13-5-2015

Wij zaten in de zijvleugel van het hotel en keken in het haventje

met zicht op de stad.

Waarschijnlijk met zeezicht minder last van straatlawaai,en geen last van geluid van de liften (zijvleugel)

Wat ons betreft kies een kamer zo hoog mogelijk.

Voor de liefhebbers iedere avond van 20.30 tot22.00uur

2 drankjes voor de prijs van 1,en alle 60 jaren hits zullen de revue passeren

van den Broek, 2-9-2014

Wij hebben (via hotel) excursie gedaan naar Gibraltar. Zeker de moeite waard. Je kunt dolfijnen kijken of berberapen en ook belastingvrij shoppen.

Aan de haven t.o. 't hotel zitten a/d achterkant nog veel leuke eettentjes verscholen.

Via het hotel zijn ca. 10 min. lopen verderop goedkoop strandbedjes te huur. Recht t.o. 't hotel (Cepa Playa) kun je een deal maken en hoef je niet zo ver te lopen.

Leo, 19-11-2013
Je moet boven de 6 de verdieping zitten wil je een vrij uitzicht hebben.
riadesmit, 14-9-2012

goed openbaar vervoer,bus en trein zijn op 5 minten lopen en malaga en mijas, benalmadena zijn leuke plaatsen/dorpen,heel gezellig en dichtbij.

openbaar vervoer is een stuk goedkoper dan hier ,en als je met de auto bent ,kost de benzine zo`n 25 cent per liter goedkoper.

Marijke Drost, 29-1-2012
Het restaurant tegenover het hotel, El Candil, is echt een aanrader. Wij hebben er een uitstekend 3-gangen diner -keus uit 6 voor-, hoofd en nagerechten- geserveerd gekregen inclusief een fles wijn voor maar EUR 33,00 voor 2 personen.

Onze bezoekers bekeken ook: