Hotel Florida Spa

44 reviews over Hotel Florida Spa in het Nederlands

goed verzorgd hotel

Dirk en Linda de Graaf
15-5-2018

Goed hotel , ontbijt was goed, schone kamers, ligging zeer gunstig en goede service.

is voor herhaling vatbaar

barkel
1-3-2018

hotel Florida - Fuengirola voldeed aan alle verwachtingen, ligging, ontbijt-diner, en personeel uitstekend, dus een 10 !

Florida Spa: een echte aanrader!

Nina
        31-7-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad bij Florida spa.

Prachtige kamers! Wij hadden kamer 416 met balkon gericht op het zwembad, als wij de gordijnen open deden keken we uit op de boulevard, strand en zee. Wat een prachtig uitzicht! De kamers waren ook erg ruim, mooi ingericht en heel modern. prachtige badkamer met fijne douche.

Heel vriendelijk personeel (zowel schoonmaak, receptie als barpersoneel). De schoonmaak was ook erg goed, zelfs toen één van ons een middagje op de kamer bleef kwamen ze 's avonds terug. We waren blij verrast en hadden dit niet verwacht.

Het zwembad is aan de kleine kant, maar dat is niet erg. Aan de zijkant is een trapje en vervolgens loopt het zwembad af. Diepte max 1.35. Tip: lekker op het trapje zitten terwijl je afkoelt ;). Er zijn genoeg zonnebedjes en zeker geen handdoekje leggen!

Zoals anderen hieronder benoemen (veel oudere engelsen), zo heb ik het totaal niet ervaren (wellicht ander seizoen?). Animatie niet fantastisch en is gericht op wat oudere mensen. Er waren ook gezinnen met kinderen, maar ik zou zelf deze vakantie niet snel boeken met kinderen: weinig te doen en de kinderen mogen niet met opblaadbanden/ballen in het zwembad spelen.

Ontbijt was prima, veel variatie: vers brood, fruit, bacon, eieren, enz.

Al met al heb ik alleen maar lof voor Florida Spa! Het is een echte aanrader en ik zou er ontzettend graag naar terug willen!

nooit meer

scheirsen marc
        21-4-2017

95 % engels.Ze staan klaar voor de engelse gasten,maar de anderen worden

genegeerd.Een zwemkom van 6 op 12 m voor talrijke gasten,omgeven langs alle zijden door buurappartementen.Hoe is het mogelijk dat ze zoiets verwezenlijk hebben.Tevens veel lawaai zowel over dag als 's nachts.Roken op de balkons,plezant als de wind goed zit voor de geburen.

Het eten is normaal,maar zonder afwisseling.

Heel goed is het happy hour en de engelse muziek

Echt een aanrader !

Ryckaert Gino
        14-4-2017

Hotel is goed gelegen op wandelafstand van de promenade en de winkelstraten. Malaga is makkelijk bereikbaar met de trein en andere steden kan je van hier uit bezoeken met de bus. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim en netjes verzorgd en het laterale zeezicht is een pluspunt. Er is voldoende keuze in het restaurant. Het eten is heel lekker en nadien kan je gezellig genieten van een optreden. De gasten zijn voornamelijk Engelsen op leeftijd, maar dat stoort helemaal niet en 's avonds respecteert iedereen de stilte op de gangen. Prijs / kwaliteit scoort dit hotel heel goed. Besluit: we komen zeker nog eens terug.

Erg goed

Jan Willem
        5-3-2017

Prima hotel , wel erg veel Engelsen .

Voor ons waren de Spa voorzieningen inbegrepen , erg fijn.

Dicht bij boulevard en strand, en bij het centrum van Fuengirola.

Niet geschikt voor gezinnen met kinderen, dus vooral een ouder publek.

Oude reviews (archief)

We komen hier zeker terug!

Kees van de Wal
        20-9-2016

Prima hotel met gevarieerd eten, zowel het ontbijt als het diner, schone kamer, vriendelijk personeel en zeer dichtbij de boulevard van Fuengirola. Het zwembad is wel aan de kleine kant en is maximaal 1 meter 30 diep. De omgeving van Fuengirola is zonder meer aan te raden. We hebben twee excursies gedaan, de eerste "Verrassend Andalusië" en de tweede "Gibraltar Rocktour en Dolfijnen". Allebei zijn deze excursies aan te raden, maar de eerste sprak ons meer aan daar je de binnenlanden in gaat met een bezoek aan El Torcal, een natuurlandschap, de historische stad Antequera en El Chorro, een natuurgebied waar je o.a. bij Juanito gratis verse sappen kunt proeven. Tijdens onze excursie door "Verassend Andalusië" hadden we een perfecte reisleider, Hans, die voor alles de tijd nam en met hart en ziel mooie verhalen kon vertellen over de omgeving. Hij is echt een voorbeeld voor andere reisleiders.

Ook een aanrader is om een bezoek te brengen aan de "Family Bar", gelegen aan de jachthaven van Fuengirola, een level lager dan de boulevard zelf. De bar wordt gerund door Caudia en Tony, een Nederlands stel. Hier komen veel Nederlanders, Britten en Scandinaviërs, die in een gemoedelijke sfeer hun natje en hun droogje nuttigen. Elke avond is er live muziek, waardoor de sfeer er nog beter op wordt. Deze bar heeft onze vakantie extra leuk en gezellig gemaakt en dat meen ik oprecht.

Zoals de titel al zegt: "We komen hier zeker een keer terug!!!"

Hotel boven verwachting

Ingrid Schipper
        16-9-2016

Een super hotel voor deze prijs. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt. Elke avond entertainment voor volwassenen. Aangezien wij liever het centrum ingingen hebben wij hier geen gebruik van gemaakt, maar het kon dus wel. Veel oudere mensen, veel Engelsen.

Kortom schoon en rustig hotel met eigen spa en massagefaciliteiten (waar wij ook geen gebruik van hebben gemaakt en dus niet kunnen beoordelen). Aangezien we alleen gebruik van ontbijt hebben gemaakt kan ik over de rest niet oordelen.

Hotel lag goed t.o.v. centrum. Binnen 10 minuten in centrum en bij treinstation richting Malaga. 200 m vanaf het strand. Voor het hotel een supermarkt die in september van 7 uur in de ochtend tot 1 uur 's nachts open was. Koelkast op kamer aanwezig. Elke dag schone handdoeken. Beddengoed werd op afroep verschoond. 24-uur receptie aanwezig. Föhn aanwezig en elke dag shampoo, douchegel. Wificode krijg je bij de receptie. Wifiverbinding was niet altijd even goed ( maar ook niet veel gebruik van gemaakt).

Geweldig hotel

Anja
        19-6-2016

Ik kom hier telkens weer terug. Mooie, schone kamers. Goede service, erg vriendelijk personeel. Ondanks dat het geen kinderhotel is, wil mijn kleindochter die nu bijna 7 jaar is, hier erg graag heen. Iedereen is lief voor haar, iedereen maakt een babbel met haar en iedereen helpt haar daar waar nodig. De kindvriendelijkheid is dus wel hoog, er is alleen niet veel voor kinderen aanwezig. Met andere kinderen spelen kan ze op het strand.

Het eten is erg goed en zeer veel keuze. Ik heb in heeeeel veel slechtere 4 sterren hotels gezeten! Florida spa, over een maand zijn we er weer.....met kleindochter.

Een fantastisch hotel

Helena Commandeur
        1-5-2016

Het is 'n prachtig hotel. Zuiver en netjes.

Het eten is perfect zowel ontbijtbuffet als dinerbuffet.

Het personeel is erg vriendelijk en gedienstig.

Iedere avond mooie animatie.

De ligging is ook perfect.

'N paar minuutjes lopen naar het strand en het centrum.

Wij gaan er volgend jaar weer terug naar toe.

Het hotel krijgt van ons 'n 10.

Dus zeker 'n aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Florida Spa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Florida Spa in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Florida Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Florida Spa scoort een 8.37 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: