Hotel Florida Spa

Hotel aan zeeWeer vandaag17°9°
Hotel Florida Spa
7,9

47 reviews over Hotel Florida Spa in het Nederlands

Een vakantie om snel te vergeten!

B,
17-10-2018

Meer dan 95% Engelse en enkel hier houden ze rekening mee.Andere mensen

worden gewoon genegeerd zeker in het restaurant.wij bestelde de eerste dag een

1 fles wijn en 1 fles water .De wijn werd zo brutaal ingegoten dat er telkens gemorst werd.Kan bij iedereen 1 keer gebeuren maar ALLE dagen met iemand zijn fles wijn

morsen is er totaal over.Natuurlijk hebben wij dit meermaals laten merken,je zou voor minder boos reageren. In de bar waren ze wel vriendelijk.De eerste 2 dagen lekkere cava,daarna cava zonder bubbels die smaakloos is,wij betaalde evenveel

als anders.Ik heb de laatste dag dan wel een andere gevraagd.

Restaurant Gebakken vlees totaal uitgedroogd en koud,wel was er saus!

Iedereen die kan koken weet hoe men vlees zacht en sappig presenteert

Bij ontbijt idem: gebakken omelet smaakloos en koud:geen zout of andere kruiden.

triestig Wij gaan noch wel naar de Costa del sol maar zeker niet naar Florida & Spa

Waardeloos!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

goed 4-sterren hotel wel engels gericht

laforce r.,
6-10-2018

hotel pal gelegen aan het strand en op 100m van het centrum. Kamers met alles erop en eraan maar vraag een kamer zo hoog mogelijk ( 6 euro per dag) + zowel het ochtend-avondbuffetten picobello -zeer vriendelijk personeel .

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische vakantie

Rita Jans-Rat,
30-6-2018

Super ligging aan boulevard..zeer schoon hotel..vooral ouderen..niet geschikt voor kinderen..openbaar vervoer en bezienswaardigheden op loopafstand..in het hotel service-automaat waarop alle tips in en rond fuengirola.. tevens kaartverkoop..zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.. snelle liften...uitgebreid ontbijtbuffet met live-cooking

In de directe omgeving van het hotel veel terrasjes en restaurantjes voor elke portemonnee

Geen zin om te lopen?? Er rijdt regelmatig een toeristentreintje...kost wel enkele euro's maar je kunt op verschillende plekken in-en uitstappen.Aanrader is een bezoek aan de dierentuin en het overdekte winkelcentrum . Ook excursie in de bergen is een prė..

Gereisd met partner in mei 2018

goed verzorgd hotel

Dirk en Linda de Graaf,
15-5-2018

Goed hotel , ontbijt was goed, schone kamers, ligging zeer gunstig en goede service.

Gereisd met partner in mei 2018

is voor herhaling vatbaar

barkel,
1-3-2018

hotel Florida - Fuengirola voldeed aan alle verwachtingen, ligging, ontbijt-diner, en personeel uitstekend, dus een 10 !

Gereisd alleenreizend in januari 2018

Florida Spa: een echte aanrader!

Nina,
      31-7-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad bij Florida spa.

Prachtige kamers! Wij hadden kamer 416 met balkon gericht op het zwembad, als wij de gordijnen open deden keken we uit op de boulevard, strand en zee. Wat een prachtig uitzicht! De kamers waren ook erg ruim, mooi ingericht en heel modern. prachtige badkamer met fijne douche.

Heel vriendelijk personeel (zowel schoonmaak, receptie als barpersoneel). De schoonmaak was ook erg goed, zelfs toen één van ons een middagje op de kamer bleef kwamen ze 's avonds terug. We waren blij verrast en hadden dit niet verwacht.

Het zwembad is aan de kleine kant, maar dat is niet erg. Aan de zijkant is een trapje en vervolgens loopt het zwembad af. Diepte max 1.35. Tip: lekker op het trapje zitten terwijl je afkoelt ;). Er zijn genoeg zonnebedjes en zeker geen handdoekje leggen!

Zoals anderen hieronder benoemen (veel oudere engelsen), zo heb ik het totaal niet ervaren (wellicht ander seizoen?). Animatie niet fantastisch en is gericht op wat oudere mensen. Er waren ook gezinnen met kinderen, maar ik zou zelf deze vakantie niet snel boeken met kinderen: weinig te doen en de kinderen mogen niet met opblaadbanden/ballen in het zwembad spelen.

Ontbijt was prima, veel variatie: vers brood, fruit, bacon, eieren, enz.

Al met al heb ik alleen maar lof voor Florida Spa! Het is een echte aanrader en ik zou er ontzettend graag naar terug willen!

Gereisd met partner in juli 2017

nooit meer

scheirsen marc,
      21-4-2017

95 % engels.Ze staan klaar voor de engelse gasten,maar de anderen worden

genegeerd.Een zwemkom van 6 op 12 m voor talrijke gasten,omgeven langs alle zijden door buurappartementen.Hoe is het mogelijk dat ze zoiets verwezenlijk hebben.Tevens veel lawaai zowel over dag als 's nachts.Roken op de balkons,plezant als de wind goed zit voor de geburen.

Het eten is normaal,maar zonder afwisseling.

Heel goed is het happy hour en de engelse muziek

Gereisd met partner in maart 2017

Echt een aanrader !

Ryckaert Gino,
      14-4-2017

Hotel is goed gelegen op wandelafstand van de promenade en de winkelstraten. Malaga is makkelijk bereikbaar met de trein en andere steden kan je van hier uit bezoeken met de bus. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim en netjes verzorgd en het laterale zeezicht is een pluspunt. Er is voldoende keuze in het restaurant. Het eten is heel lekker en nadien kan je gezellig genieten van een optreden. De gasten zijn voornamelijk Engelsen op leeftijd, maar dat stoort helemaal niet en 's avonds respecteert iedereen de stilte op de gangen. Prijs / kwaliteit scoort dit hotel heel goed. Besluit: we komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2017

Erg goed

Jan Willem,
      5-3-2017

Prima hotel , wel erg veel Engelsen .

Voor ons waren de Spa voorzieningen inbegrepen , erg fijn.

Dicht bij boulevard en strand, en bij het centrum van Fuengirola.

Niet geschikt voor gezinnen met kinderen, dus vooral een ouder publek.

Gereisd met partner in februari 2017

We komen hier zeker terug!

Kees van de Wal
      20-9-2016

Prima hotel met gevarieerd eten, zowel het ontbijt als het diner, schone kamer, vriendelijk personeel en zeer dichtbij de boulevard van Fuengirola. Het zwembad is wel aan de kleine kant en is maximaal 1 meter 30 diep. De omgeving van Fuengirola is zonder meer aan te raden. We hebben twee excursies gedaan, de eerste "Verrassend Andalusië" en de tweede "Gibraltar Rocktour en Dolfijnen". Allebei zijn deze excursies aan te raden, maar de eerste sprak ons meer aan daar je de binnenlanden in gaat met een bezoek aan El Torcal, een natuurlandschap, de historische stad Antequera en El Chorro, een natuurgebied waar je o.a. bij Juanito gratis verse sappen kunt proeven. Tijdens onze excursie door "Verassend Andalusië" hadden we een perfecte reisleider, Hans, die voor alles de tijd nam en met hart en ziel mooie verhalen kon vertellen over de omgeving. Hij is echt een voorbeeld voor andere reisleiders.

Ook een aanrader is om een bezoek te brengen aan de "Family Bar", gelegen aan de jachthaven van Fuengirola, een level lager dan de boulevard zelf. De bar wordt gerund door Caudia en Tony, een Nederlands stel. Hier komen veel Nederlanders, Britten en Scandinaviërs, die in een gemoedelijke sfeer hun natje en hun droogje nuttigen. Elke avond is er live muziek, waardoor de sfeer er nog beter op wordt. Deze bar heeft onze vakantie extra leuk en gezellig gemaakt en dat meen ik oprecht.

Zoals de titel al zegt: "We komen hier zeker een keer terug!!!"

Gereisd met partner in september 2016

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Florida Spa in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Florida Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.