Appartement Embajador

Appartement Embajador
5,8

10 tips over Appartement Embajador

driedonksjan, 6-4-2015
Als men een auto huurt moet men er wel rekening mee houden dat je in het seizoen als het dus druk is, de auto nergens kan parkeren,omdat het in een woonwijk ligt. Parkeergarage dan....
Hagens, 16-9-2014
Goed en vriendelijk personeel, Bianca van de receptie spreekt nederlands.
Yvonne en Dick Kragten, 12-10-2013
Neem van huis wc papier mee en een afwaskwast.

We hebben een aantal aanbieders voor Embajador voor je op een rij gezet:

esther, 23-8-2013
de vissersbuurt is erg leuk,eten is heerlijk en zeer goedkoop.strand echt 100 meter en zalig.boulevard is uitgebreid maar niet heel toeristisch.precies goed!Fuengirola is een perfecte uitvalsbasis voor activiteiten;alhambra,gibraltar( Dolfijnen!!),ronda,enz...
Rob, 19-5-2013

Ga eens langs bij bar-restaurant Marlo op de boulevard een stukje naar links als je vanuit het hotel komt.

Je kunt daar heerlijk een kopje koffie met brandy drinken en Loraine maakt heerlijke tapas.

Anouschka te Lintelo, 20-8-2012

Eten bij Authentic Indian Cuisine vlakbij het appartement is echt een aanrader. Je betaald iets meer dan bij alle 'witte plastic stoelen restaurants' maar dan heb je ook iets.

En bezoek Marbella met de bus. Prachtige stad.

langedijk, 23-7-2012
de veerboot naar benalmadena - met bus naar mijas - op het strand bij lalo - het park achter het kasteel
langedijk, 23-7-2012
strand- mijas- benalmaldena veerboot- ineke en salvador kasteeltje ned. bar
HansB, 28-4-2012
Een tripje naar de zeer gezellige jachthaven van naburig Benalmadena is aan te bevelen. Op 3 minuten afstand van Embajador zit wok+buffet restaurant Versalles, waar je voor 10 € je buik vol kan eten. Op 10 minuten loopafstand een modern overdekt winkelcentrum (Myramar Parque) met gratis WiFi faciliteit. Ook het dorpje Mijas (15 min. met de bus) is een bezoekje waard. En wie nog verder wil kan (voor weinig geld) met bus en metro naar Torremolinos, Malaga en Marbella.
sil, 11-1-2012
Ventilator's verhuren voor een beetje verkoeling 's nachts want een airco zal er wel niet komen!

We hebben een aantal aanbieders voor Embajador voor je op een rij gezet: