Appartement Embajador

Appartement
Appartement Embajador

214 reviews over Appartement Embajador in het Nederlands

Super met de bar van Chris er onder gezellig

Bert langedijk
11-7-2019

Geweldig appartement we Komen hier al 20 jaar Volgend jaar Gaan we er zeker Weer naartoe 1 minpuntje is de schoonmaak die laat te wensen over

Gereisd Met partner in juni 2019

Nel Durian
6-5-2017

Heerlijk appartement alles aanwezig ook ned.TV geweldig uitzicht vlakbij de zee.

Geweldig

Lucia langedijk
13-4-2017

Dit is ons vaste adres we Gaan hier ieder jaar Leuke mensen het is thuis komen Leuke bar van Chris - Dani - Pepe Goed eten (niet duur) gezellig Strand dicht bij bij lalo voor bedjes goed verzorgd Dicht bij centrum en alle terrasjes In een woord alles prima Prima appartement goede verzorging Goede kamers

Gereisd Met partner in juni 2016

Sober

Hannie
13-3-2017

Wij waren 3 weken in dit app. we kwamen op de vierde verdieping. wij hadden een twee kamer app. Bij aankomst moet je meteen € 100.00 betalen voor de afstandsbediening van de tv. er hing een rol wc papier voor de rest moet je dat zelf kopen. het app. is zeer sober ingericht, bedden slapen goed en worden 1x per week verschoond. handdoeken 2x per week. afwasborsten meenemen en neem ook wat afwasmiddel mee in een goed afgesloten potje want zo'n hele fles krijg je niet op. koffiezet app en waterkoker waren aanwezig en zo ook een 4 pits kookplaat. Balkon ligt hele dag in de zon en vandaar kun je de zee zien. voordeel alle Nederlandse zenders op de tv. nadeel geen internet op de kamers wel in de hal beneden ,maar dat is een echt tocht gat. wie een laptop meeneemt met een draadloos routertje kan waarschijnlijk op de kamer internet krijgen. vlakbij het app. zit een koffie tent die Tahiti heet en daar kun je heerlijk koffie drinken voor € 1.40 per kopje en met brandy erbij voor € 2.00 en gratis wifi even om code vragen. Met de bus naar Mijas kost maar € 1,55 pp Naar Torremolinos kost € 1.85 pp. enkele reis

Gereisd Met partner in februari 2017

Mooi appartement maar slechte service

Ron
3-10-2016

Het was een ruim appartement met ruim terras. Alleen bij aankomst schoon gemaakt. Voor de rest van de week niet meer. Slechte handdoeken, bij schone moest je daar voor betalen. Toiletpapier zelf kopen. Receptiepersoneel onvriendelijk. Voor zo'n groot complex weinig ligbedden.

Gereisd Met partner in september 2016

Goed appartement

Sharon
14-8-2016

Het is een prima "basic" appartement alles wat je nodig hebt op vakantie is er. Dichtbij zee en het centrum. Het is schoon en netjes. Bedden vond ik persoonlijk iets minder liggen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Nog steeds prima, ruime appartementen

Yvonne van Tellingen
12-6-2016

Het zijn ruime 2-kamer appt. met zeker vanaf de 4e verdieping zeezicht. Balkons zeer ruim. De gordijnen en douche zijn inmiddels opgeknapt, en de bedden zijn voorzien van nieuwe dekbedden. Tevens is er airco. Niet echt nodig, maar daar zullen de meningen over verschillen. Het bankstel dateert nog van jaren terug, maar je leeft toch meer buiten. De tv heeft 4 ned zenders NPO 1,2 RTL 4 en SBS6 en teletekst. Wifi alleen bij het zwembad en in het halletje. Openingstijden receptie verruimd en dagelijks vanaf 10 uur. Bianca spreekt redelijk nederlands.

Prima

Maartje
31-1-2016

Was een prima appartement alleen was de lift kapot en in het zwembad zat geen water

Gereisd Met partner in juni 2014

goed

laura
3-9-2015

goed. Wij komen hier al jaren. De appartementen zijn niet. luxe. Maar de ligging en de grootte van de appartementen zijn super. Dit geldt ook voor het zwembad. Gezellige bar beneden. Chris (de eigenaar) en zijn personeel zijn echt super. Kwaliteit van het eten is goed. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

De opmerking dat het verboden moet worden om de appartementen te verhuren is sterk overdreven. Deze mensen had met hun klacht(en) naar Bianca moeten gaan. Ik weet zeker dat zij er alles aan gedaan zou hebben om het op te lossen voor hen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schandalig

uittenbogaard
1-9-2015

Wij zijn er drie weken geweest en deze appartementen zouden Niet verhuurd mogen worden zo ranzig, vies en aftands en zo slecht onderhouden dat je gillend zou weg willen rennen. Volgens mij kloppen sommige beoordelingen helemaal niet!! Nooit doen dus.

Gereisd Met partner in september 2015

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Embajador in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Embajador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.