Hotel El Puerto by Pierre & Vacances

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag28°21°
Hotel El Puerto by Pierre & Vacances
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor El Puerto by Pierre & Vacances voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel El Puerto by Pierre & Vacances in het Nederlands

Schitterend uitziend hotel op super-locatie, als je de zee opgaat kan je het hotel er zo uitpikken. Gerenoveerde kamers vallen tegen, alleen de airco en de douchestraal doen het goed. Koelkast op kamer tegen betaling... wifi op kamer zwak. Zwembad op 10 hoog, zeer fraai uitzicht, zwembad is wat klein en oud. Leuke poolbar erbij, 's avonds open, aanrader. Wel druk elke dag bij zwembad. Wij zaten 7-hoog, dus liften nodig, deze zijn traag, klein en benauwd, maar ze doen het. De bedden in onze superior kamer zijn te kort en te hard. elke dag handdoek en beddegoed-wissel door herriemakende schoonmaaksters vanaf 0800u dus echt uitslapen niet mogelijk. TV met meer dan 100 zenders, vnl spaans en geen NL! Ontbijtruimte druk en niet gezellig, personeel werkt zich in het zweet, onfris. ontbijt is goed. Leuke vakantie gehad, komt vnl door het mooie weer en schoon Fuengirola, hotel had stukken beter gerenoveerd kunnen worden. spaanse 3 sterren dus.

Fantastische vakantie

Sandra
30-8-2018

Ons verblijf in dit hotel was fantastisch. Mooie schone kamer, uitzicht op zee en geweldig ontbijt. Strand voor de deur en een zwembad op het dak met een prachtig uitzicht. De bus en trein op 5 min loopafstand. Restaurants en terrasjes om de hoek mede als leuke winkeltjes. Genoeg te doen voor kinderen en op straat leeft het.

Uitstekende locatie

De vries
1-11-2017

De locatie en ligging zijn meer dan top.

Ontbijt is goed en uitgebreid. Restaurant mag wat gezelliger.

Voor lunch en diner zijn meer dan genoeg restaurants in de nabije omgeving te vinden.

Het hotel is/ wordt gerenoveerd op een leuke manier. De glaswand tussen de kamer en badkamer maakt dat je kunt docuchen met uitzicht over zee.

Zwembad op het dak geeft een weergaloos uitzicht. Na ons verblijf wordt een lift gemaakt, zodat het zwembad helemaal met del fit te bereiken is.

Bediening (alle) was zeer vriendelijk.

Goede ligging prijs/kwaliteit ++

G.de Ceuninck
7-5-2017

Bonnen de beperkingen van de redelijke prijs eennuitstekende plek.

Vlak aan t strand met uitstekende restaurants letterlijk om de hoek. Goede service . Zwembad op het dak.

Prima plek midden in het centrum

Claudia
5-9-2016

Afgelopen dagen in dit hotel verbleven. Dit is een prima plek als je lekker wilt stappen en daarna je bed in wil duiken. Voor stellen en gezinnen zou ik voor een ander hotel gaan. De kamers zijn eenvoudig en de bedden niet prettig. Verder wel schoon en een uitstekende locatie met top uitzicht. Het ontbijt is divers maar de ontbijtzaal kan je bestempelen als eetschuur, daar wordt je niet vrolijk van. De plaats zelf is hartstikke leuk, veel restaurants, barretjes en winkels. Kortom leuk om er een paar dagen te zijn maar voor ons hoeft het niet meer.

Slecht/Slecht

Ineke Valk
7-10-2015

Dat een standaard kamer heel slecht is en een gerenoveerde kamer slecht is, waar je dan wel weer voor bij moet betalen.

Super hotel! Beste ligging voor zowel het strand, winkelen en terrasjes aan de boulevard in de avond.

Enige nadeel is dat er geen koelkast is in de kamer. We konden zelfs een strijkbout met plank lenen gratis. Echte aanrader!!

Topper (deels in wording) door renovatie

Gert De Saegher
2-6-2015

De gerenoveerde kamers zijn top qua prijs/kwaliteit, niet te vergelijken met het oude gedeelte. Enkel een koelkast en dubbelglas ontbreken misschien, maar zijn geen must. De vriendelijkheid kent geen grenzen en het ontbijt is uitgebreid, zonder overdrijven. In de zomer zijn er vermoedelijk meer verse producten dan buiten seizoen.

Kamers met zijdelings zeezicht zijn ideaal zodat je ook de bergen en de haven kan zien, de ligging kan niet beter, zowel bij de zee, strand als stadsleven.

Perfecte ligging: a-line. Alleen de boulevard ligt tussen het hotel en het zandstrand. Hotel ligt middenin de drukbezochte restaurants, bars en strandshops. Uitgaansleven meteen om de hoek. Dit zorgt wel voor geluidsoverlast. Op zaterdag tot wel 05:00 uur. Oordoppen zijn dan een uitkomst of je moet van uitgaan houden.

Hotel is zeer gedateerd ingericht. Op het eerste gezicht redelijk onderhouden, maar als je beter kijkt is dit slechts schijn.

Het ontbijt is een regelrechte nachtmerrie: zeer slechte kwaliteit eten, service is niet te vinden en het is een ongeorganiseerde puinhoop, waarbij je nieuwe gasten verschrikt om zich heen ziet kijken.

Zwembad op het dak vann de lage toren is klein. Gratis net als de ligbedjes. Het uitzicht vanaf het dak is fenomenaal.

Airco of ventilator ontbreken. Er is wel een soort luchtsysteem wat 20 jaar geleden misschen voor een soort luchtkoeling werd gebruikt.

Een goede subtopper

Ed
1-7-2012

Ben afgelopen nacht 1Juli 2012 teruggekomen van een week vakantie in dit hotel.De kamers zijn simpel maar wel schoon zeker de badkamer,de vloerbedekking is wat minder maar er gaat wel iedere dag een stofzuiger overheen.Eten is redelijk en genoeg keuze vond ik drie soorten vlees en vis iedere dag,thuis eet ik ook maar een soort vlees op een avond.Personeel zeer vriendelijk en netjes.De laatste dag was er geen kamer vrij maar konden we douchen bij het zwembad daar is een mooie en nette douche en handdoeken werden daar naar ons gebracht en dat koste niets,zeer goede service.Is wel druk beneden op straat zeker met de EK voetbal maar wel gezellig.Een keer vallen en je zit op het strand waar je een mooi en goed bedje kan huren.in de avond genoeg te doen,naast het hotel een leuk Spaans restaurantje waar je tussendoor een lekker biertje kunt drinken en heerlijk kunt eten met vriendelijke obers.

Sunliner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Puerto by Pierre & Vacances in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Puerto by Pierre & Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.