Hotel Agur **

Hotel Agur **

Hotel Agur

Onvoldoende

Weer vandaag15°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Agur voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Agur in het Nederlands

zeer matig hotel

dondsb, 14-8-2013

Ondanks een super centrale ligging, 150 meter van het trein/bus station en 150 meter van Boulevard/strand is dit werkelijk het meest dramatische Hotel waar ik ooit heb ingezeten.

Een kamer amper zo groot als een bezemkast zonder balkon. Het dieptepunt was het ontbijt, waar je maximaal 1 croissant of 2 bepaald niet lekker broodjes, 1 glaasje jus en een kop koffie mocht pakken en dit werd nog streng gecontroleerd ook. De uitdrukking 'het is geen hotel hier', is hier in ieder geval van toepassing. Vraag dan meer geld voor het ontbijt! Aan de andere kant als je slecht een aantal dagen alleen een slaapplek nodig hebt voor weinig is het best uit te houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agur in Fuengirola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Agur scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: