We hebben een aantal aanbieders voor Fuengirola voor je op een rij gezet:

Reviews over Fuengirola

kan niet beter

anja zijlmans
    27-3-2019

Prachtige ligging, onder staan de paarden met koetts al klaar, dekermis, de zee, restaurantjes, uitgaansgebied liggen er omheen, vlakbij bussstation, markt in de week, vlooien en etenswaren, heel levendig en gezellig vlakbin de haven

Gereisd Met partner in september 2018

Voor ons is het fantastisch we gaan weer in nov!

Franka Voets
    20-3-2019

Géén winterjas aan dat is al zalig in nov, Je kunt er lekker wandelen aan de boulevard in fuengirola ,lekker op terras zitten! Het openbaar vervoer is dicht bij voor 'n paar euro ben je in 'n andere plaats!

Gereisd Met partner in november 2018

Geweldig

Jos v Willigen
    19-3-2019

Mooi strand en lange boulevard met genoeg horecagelegenheden. Maar persoonlijkers ga ik liever naar de straatjes achter de boulevard waar het echt Spaans is Spaans eten en kleine terrasjes veel gezelliger ,

Gereisd Met partner in juli 2018

fantastisch

els eijkhout
    9-2-2019

in app Stella is alles aanwezig wat nodig is je bent midden bij de winkels fijne restaurants waar je voor n aantrekkelijke prijs lekker kunt eten ,wanneer je niet zelf wilt koken,bij milano links uit het app n stukje lopen ,heerlijke koffie,thee, bier etc een euro kunt er ook warm eten voor 8euro pp op de boulevards overal banken om even te zitten,wanneer honden hun behoefte doen ,word meteen op geruimd door eigenaar vanaf het app 5 min lopen kun je met de bus voor 1,20 enkel naar n prachtig overdekt inmens groot winkelcentrum. en nog veel andere mogelijkheden dicht bij de haven wat ook de moeite waard is achter het app zijn ook veel normale winkels wat niet alleen toeristische artikelen te koop zijn.fuengirola heeft veel te bieden in alle opzichten ,voor ons zeker voor herhaling we vonden deze plaats geweldig

Gereisd Met partner in december 2018

Heerlijk verblijf in Fuengirola!

Juanita
    25-1-2019

Wat een fijne lange boulevard heb je in Fuengirola! Je kunt er heerlijk wandelen. Aan de overkant van de boulevard diverse gelegenheden om iets te drinken/eten. Het centrum van Fuengirola is ook leuk om te bezoeken. Heel veel authentieke eettentjes. Helaas geven de nachten,vooral in de weekeinden, wel (geluids)overlast.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Fuengirola scoort een 8,3 uit 10, op basis van 416 reviews