Bed and Breakfast Villa Morera

19 reviews over Bed and Breakfast Villa Morera

• 2018
    9kokje26-08-2018

Top locatie!

10 dagen in de tuinvilla gezeten. Wat een prachtige plek, wat een mooi huis. Het huis is ruim, groot en werkelijk alles is aanwezig! De hele accommodatie is schoon en goed onderhouden. Auto nodig om naar dorpen te kunnen. Maar je bent er binnen 5 minuten. Prachtige omgeving, kust en bergen dicht bij elkaar. Hans en Karen doen het leuk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Robert en Rianne30-07-2018

Fantastische B&B, voor een relax / actief verblijf

Ruime nette kamers, elke dag worden ze schoongemaakt. Om de dag schone handdoeken. Een prima ligging, rustige omgeving tussen Nerja en Frigiliana. Koelkast gevuld met koude drankjes tegen een goede prijs. Tijdens de lunch kunnen er op verzoek broodjes of tosti’s gemaakt worden. Het zwembad is prima.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Sigrid07-07-2018

Komen we zeker weer terug

Heerlijke B&B met zeer gastvrije eigenaars in een prachtige omgeving

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Van de putte ed29-08-2017

Tuin villa fantastisch vakantie gevoel

De ligging van de bed and breakfast is op minder dan 10 minuten rijden naar de leuke stadjes frigliana en nerja. De tuinvilla heeft 2 slaapkamers een eigen keuken en ligt vlak bij het zwembad. Je stapt als het ware vanuit de voordeur recht in het zwembad dat perfect te delen valt met de andere gasten die in de b&b verblijven. Karen en Hans zijn zeer relax, gevoel van vakantie word daardoor versterkt. Rust, mooi uitzicht, leuke faciliteiten in de tuin villa voor de kids te entertainen. Echt een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Mathijsen03-07-2017

Geweldig

De locatie was prachtig. Hans en Karen geven je echt het gevoel dat je welkom bent? Het ontbijt is heerlijk, goed verzorgd en iedere ochtend wel weer iets verrassends. Kortom een heerlijke plek om tot rust te komen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Onno en Vera24-06-2017

Helemaal super en we komen graag terug

Hans en Karen hebben ons erg verwend, heerlijk ontbijt en broodjes gehad. Achteraf vonden we het jammer dat we maar 2 dagen waren. Mooi uitzicht en omgeving vonden we zo mooi dat we zeker terug komen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Babette20-05-2017

Toplocatie met Topgastvrijheid !

Wij hebben een weekje in mei in het huis mogen verblijven, helemaal van meer dan alles voorzien! In een prachtige omgeving met veel mogelijkheden voor leuke uitstapjes is dit echt een heerlijke uitvalsbasis. Het zwembad is precies goed en het uitzicht over zee vanuit de bergen maakt het plaatje compleet. De gastvrijheid en persoonlijke benadering van Hans en Karen maken je verblijf compleet......

Gereisd in mei 2017

• 10Erik24-03-2017

Heel erg fijn

Het is hier gewoon goed. Alles klopt. Het uitzicht is prachtig. Je hebt de rust en privacy van een grote tuin met zwembad. De gezelligheid van dorpjes en steden is binnen handbereik. Bergen en zee, alles in de buurt. Het verblijf is superschoon en het ontbijt is vers en heerlijk. Conclusie: gewoon doen!

Gereisd met partner in maart 2017

• 10Sigrid Rappange14-09-2016

Thuiskomen

Prachtig gelegen B&B super schoon top gatstvtijheid heerlijke kamers. Voor ons al weer de vierde keer dus voelt als thuiskomen bij Hans en Karen en d'r lieve hondjes Ruby en Lola. Weer genoten van een fijne week Spanje met vrienden

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Marijke Verhaaf14-09-2016

Fantastisch, super schone accommodatie

Villa Morera is een heerlijke B&B waar je lekker tot rust kunt komen in een mooie omgeving en dicht bi het strand van Nerja. Hele gastvrije vriendelijke gastheer, gastvrouw en gasthondjes😃

Gereisd met vrienden in september 2016

Bed and Breakfast Villa Morera info