Bed and Breakfast Villa Corte Azul

4 reviews over Bed and Breakfast Villa Corte Azul in het Nederlands

Fantastische B&B met geweldig uitzicht

Kelly,
25-7-2017

Wij hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad bij Marc en Yvonne. Een prachtige kamer met een schone ruime badkamer en een heerlijk balkon. Het ontbijt was elke dag een feestje! In het nabij gelegen Frigiliana hebben wij onze ogen uitgekeken. Wat een prachtig wit dorpje. Yvonne heeft ons elke dag tips gegeven over waar je het aller lekkerste kon eten. De B&B heeft een fantastische ligging met geweldig uitzicht op de zee, de bergen en het dorp. Met de auto ben je zo bij het strand. Een prima plek om 2 weken heerlijk te genieten van de Spaanse zon.

Tip: Wij hadden een huurauto en dat geeft net wat meer vrijheid hoewel de bushalte op 50m afstand van de B&B ligt.

Fantastische plek, warm onthaal, lekker slapen.

Tonny van Eldijk,
14-5-2017

Heerlijke uitvalsbasis om een dag of 4 tot 7 allerlei bezienswaardigheden te zien in de omgeving. Of om helemaal niks te doen en lekker aan het zwembad of vanaf het zonneterras te genieten van de Spaanse zon.

Genieten van de gastvrijheid en even nergens aandenken.

Het was genieten in Villa Corte Azul

Annelies en Niek,
21-4-2017

Van 22 t/m 29 maart mochten wij te gast zijn bij Marc en Yvon van Villa Corte Azul. Een mooi plekje in Spanje wat je niet zo gauw verwacht. Hoewel de weer voorspellingen niet geweldig waren hebben wij een top week gehad met mooi weer en oplopende temperatuur, en dat in maart!! Maar vooral de gastvrijheid van Yvon en Marc is helemaal geweldig. De kamers zijn ruim opgezet en voorzien van heerlijke bedden. s'Morgens werden we verwend met een heerlijk ontbijt wat zeer goed verzorgd was ☕️ Hou je van wandelen dan bij je daar op de goede plaats. De wandelingen kunnen variëren tot ontspannend, avontuurlijk en uitdagend, er zijn mogelijkheden genoeg. Wat hebben wij hiervan genoten 😃 Plaatsje Frigiliana is een zeer mooie plaats om te verkennen, zo ook Negra, aan de zee gelegen, met talloze winkeltjes en restaurants en dat allemaal in de buurt bij de Villa. Yvon en Marc we hebben het al vaak genoeg gezegd, wat een fijne week hebben wij gehad. Nogmaals bedankt en jullie weten het....we komen terug, want er zijn nog zoveel wandelingen die we daar in de buurt kunnen doen, veel liefs.

Klasse

Guus
15-10-2016

Het is goed vertoeven op deze prachtige locatie. Alles tot in de puntjes verzorgd, smaakvol ingericht en zeer comfortabel. Marc en Yvonne hebben de gastvrijheid hoog in het vaandel en zorgen er voor dat het je aan niets ontbreekt.

Yvonne Ville Corte Azul, Eigenaar, 6-11-2016

Guus, hartelijk dank voor je revieuw!

En natuurlijk voor 't mooie cijfer!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Corte Azul voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Corte Azul in Frigiliana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Corte Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.