Landhuis Los Almendros

Landhuis
Landhuis Los Almendros
9,7

Laatste review

Mooie autentieke boerderij met voelbaar de historie en sfeer van eeuwen. Rustig gelegen, met mooi uitzicht tegen de rand van een natuurgebied. Veel ruimte om het huis heen. Een prima plek om tot rust te komen. Door het natuurgebied zijn er wel veel insecten.

23 reviews over Landhuis Los Almendros in het Nederlands

A. Lammerts van Bueren,
9-7-2018

Mocht de orde der perfectionisten bestaan.. dan zijn jullie erelid. Alles klopt hier! 's Ochtends je bed uitkomen en neerploffen op de heerlijke veranda met een uitzicht waardoor je nog net een uurtje langer blijft zitten. Vervolgens onder de Spaanse zon een paar baantjes trekken in het zwembad dat perfect op temperatuur is en omgeven wordt door een prachtige tuin met vele fruitbomen. En dan ligt er nog een heerlijke dag voor je, want ook de omgeving heeft veel te bieden. Vanuit het gezellige landhuis kun je heerlijke wandelingen maken, er zijn vele leuke lunchadresjes op korte afstand, de Alhambra is goed te bereiken en het nabijgelegen Frigiliana geldt als één van de mooiste dorpen van Andalusië. Veel dank voor de heerlijke week die we in jullie heerlijke Cortijo mochten doorbrengen.

Fantastische vakantiewoning.

Linda,
12-5-2018

Bijzonder mooi vakantieverblijf. We hadden de vakantiewoning voor 1 week gehuurd met 10 personen. Dit was heel goed te doen. Bijzonder fraai uitzicht op Nerja en de Middellandse Zee. 'S Morgens lekker vers brood van Panaderia Manolo en gezellig buiten ontbijten. Prima als uitvalsbasis voor uitstapjes naar bijv. Nerja, Granada of bijvoorbeeld El Torcal bij Antequera. Vanuit het huis ben je vrij snel in Frigiliana, waar gezellige restaurantjes zijn. Daarnaast is El Acebuchal ook een aanrader.

Kortom een prachtig huis om als uitvalsbasis voor een heerlijke vakantie.

Super!

Els
28-3-2016

Mooi huis in een schitterende omgeving! Frigiliana is een typisch spaans dorpje! Genoeg te zien en te beleven in de omgeving!

Fantastisch!

K&H
24-1-2016

Na twee weken genoten te hebben van veel Andalusiche highlights, hebben we een heerlijke week kunnen ontspannen in de fantastiche Cortijo Los Almendros in Frigiliana.

Het authentieke, ruime huis is mooi, sfeervol en smaakvol ingericht met vele persoonlijke details. Aangezien we met z’n tweeën waren hebben we slechts het linker deel van het huis gebruikt met de prettige, ruime slaapkamer waarnaast een badkamer, ook goed toegankelijk gasten die lichamelijk minder mobiel zijn. Op het ruime terras hebben we vele uren doorgebracht, overdag en ‘s avonds en genoten van de rust en het prachtige uitzicht.

Ook de royale tuin en het heerlijke zwembad, maakten het verblijf extra aantrekkelijk.

In de omgeving zijn we op stap geweest naar Frigiliana, Nerja en naar een strandje aan de kust, evenals een kleine wandeling in de omgeving van het huis. Misschien dat we een volgende keer toekomen aan de aanbevolen wandelingen in deze streek. Nú hadden onze voeten even vakantie.

Kortom, dit was een magnifieke afsluiting van een fantastische reis door Andalusië

Gewéldig!

P.V.
14-1-2016

Fantastisch vakantieadres, alles was goed, we hebben er helemaal níets op aan te merken. Communicatie goed geregeld, goed contact met eigenaar en beheerder. De eigenaar heeft veel leuke tips voor uitstapjes en wandelingen, daar hebben we veel gebruik van gemaakt. Fijne bedden, uitstekend uitgeruste keuken, zwembad is ruim en het huis is een authentiek Spaanse boerderij. Je bent dus in het echte Spanje, maar wel van alle gemakken voorzien. Wij voelden ons helemaal thuis en hebben meteen een weekje geboekt voor volgend jaar!

een fantastisch vakantie op een heerlijke plek

Familie Beertje
4-12-2015

de locatie is perfect; rustig gelegen maar toch dicht bij dorpje en zee (15 minuten). Het uitzicht is werkelijk onbeschrijflijk en kan niet op foto worden vastgelegd. Gevoel van vrijheid en in de natuur zijn, tegelijkertijd heel mediterraan. Wij waren met een divers gezelschap (opa, oma, 2 gezinnen met grote en kleine kids) en er is voor elk wat wils. Beheerder is hele aardige en verzorgende man, je voelt je meteen huis. Alles uitstekend verzorgd, goede bedden, alles wat je nodig hebt is er. Wij vonden alles top en komen zeker terug!

Paradijsje op aarde!

R.J.A. de Roo
1-10-2013

Los Almendros is een perfect vakantiehuis; lekker ruim en tegelijkertijd knus. Er is een groot zwembad en een mooie grote tuin met verschillende zitplekjes, waarvan de druivenpergola bij ons favoriet was! Het uitzicht is fantastisch; weids, en via de vallei kijk je naar de horizon en de middellandse zee. In de omgeving is genoeg te doen; wandelen, er zijn een paar restaurantjes op loopafstand, je kunt er paardrijden en er zit vlakbij een nederlands echtpaar dat (jeep en fiets) excursies organiseert. Overigens krijg je van de eigenaar hierover van te voren allerlei tips. De locale beheerder is ook erg sympathiek en behulpzaam en hij brengt allerhande fruit, eieren en groenten voor je mee. Kortom, een plek om je echt thuis te voelen in een authentiek Spaanse omgeving, waar tegelijkertijd genoeg te doen is!

Topper

PL Hilkhuysen
18-6-2013

Cortijo Los Almendros is een absolute topper in vergelijking met vele andere landhuizen in Zuid-Spanje. Het huis biedt alle faciliteiten voor jong en oud. Uitzicht op zee en een prachtige tuin. De inrichting is perfect en volledig. Wij waren er met de kinderen en kleinkinderen; voor de grootouders was er een kleine afzonderlijke ruimte die rust, koelte en privacy bood. De ligging van het huis is zeer gunstig: vlakbij Frigiliana (5 min.) en Nerja (stranden op 15 min.); Granada is ruim een uur rijden. Voor wandelaars zijn er vele zeer mooie wandelingen, vanuit het huis of iets verder weg. De eigenaars hebben een voorlichtingsfolder gemaakt die het mogelijk maakt vanaf de eerste dag van aankomst gelijk te genieten van alles wat dit huis en de omgeving biedt. En wie wat wil weten of hulp nodig heeft, kan terecht bij de uiterst attente en behulpzamen beheerder, Antonio. Kortom, een echte topper.

Fantastisch vakantiehuis!

Bianca Henkes
29-5-2013

Heerlijke plek om te zijn, prachtige omgeving, rustgevend. Alle tijd en ruimte om te genieten van zon, zwembad, uitzicht, een wijntje op het terras. Het huis is ruim en sfeervol, we voelden ons er meteen op ons gemak. Ook in de nabije omgeving is voldoende te zien en te doen: strand bij onder andere het stadje Nerja maar ook het bergdorpje Frigiliana is erg leuk om te zien en dichtbij. We hebben auto's gehuurd en veel van Andalusie gezien. Maar ook mooie wandelingen gemaakt vanuit het huis. Kortom: ik kom zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Los Almendros in Frigiliana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Los Almendros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.