Bed and Breakfast La Perla de Frigiliana

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast La Perla de Frigiliana
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor La Perla de Frigiliana voor je op een rij gezet:

38 reviews over Bed and Breakfast La Perla de Frigiliana in het Nederlands

Prettige accomodatie met redelijke service

Asse Bruinenberg
22-8-2016

De ligging is fantastisch, de tuin is prachtig en het zwembad is prachtig. Het regelen van de kamer temperatuur was slechts mogelijk middels een ven aan het plafond hetgeen voor ons te weinig was. Daarnaast zaten er tralies voor de ramen hetgeen een onveilig gevoel gaf.

Een echte parel in een paradijselijke omgeving

Leo en Marlies
7-7-2016

Heel mooie B&B, zowel de woning als de tuin met giga zwembad. Gelegen in een dal met zicht op groene heuvels en in de verte de zee. 5 dagen hier geweest en al die tijd geen zin gehad om er op uit te trekken. Lekker in de tuin luieren, af en toe verkoeling in het zwembad, wat kletsen met andere gasten of met onze charmante gastvrouw, drankje en een hapje, genieten van het uitzicht en vooral rust. Geweldige 5 dagen gehad.

Gereisd Met partner in juli 2016

Een gevoel van thuiskomen!

P. Fonck
9-5-2016

Een parel vlakbij de Middellandse Zee, wat een rust, wat een prettige sfeer, wat een prachtige tuin met dat fijne zwembad. Wat een heerlijk ontbijtje ieder ochtend, wat een heerlijk diner van Richard, wat zijn ze aardig, persoonlijk en behulpzaam: Miranda en Benno. Wat een geweldige omgeving! Ja, wij gaan hier zeker terugkomen, ga dat zelf zien en meemaken,

Gereisd Met partner in april 2016

Prima

Theo en Lily
17-9-2015

De nieuwe eigenaren Benno en Miranda doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. En hond Eddie zorgt voor het laatste duwtje. Nee, het is gewoon fantastisch. Een heerlijk ontbijt met een lekker eitje en een kopje koffie en altijd het fijne praatje met Miranda gaven ons het gevoel bij de familie te horen. Wij hebben erg van ons verblijf genoten.

Oase van rust

fam van Ginkel
25-7-2015

Zeer mooi en smaakvol ingericht huis in een prachtige omgeving waar je je al snel helemaal thuis voelt. Mooi en groot zwembad dat goed schoon werd gehouden. Onze kamer was voor drie personen met prima bedden. Badkamer met erg goed sanitair en fijne douche. Kamers werden door Miranda zeer goed schoon gehouden. Er is voor de gasten een uitgebreide keuze aan dranken en wijnen tegen zeer redelijke prijzen die per kamer bewaard en gekoeld kunnen worden. Ontbijt is erg goed met voor ieder wat wils. Het nabij gelegen Frigiliana is een zeer leuk plaatsje met winkeltjes en een ruime keuze aan restaurantjes waar je heerlijk en gezellig kunt eten. Benno en Miranda zijn erg gastvrij en vriendelijk. We hebben erg van onze vakantie genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Je wilt nooit meer weg!

Peter Fonck
19-5-2015

Een paradijselijk oord om het mooie Andalusië te ontdekken. De prachtige ligging, het heerlijke zwembad in een magnifieke tuin, het weidse uitzicht, allemaal geweldig! We zijn ontzettend verwend door Miranda en Benno, hun persoonlijke benadering spreekt zeer aan. Iedere morgen werden we verwend met een heerlijk ontbijt! Er is maar een nadeel: je wilt niet weg en je moet weer terug!!

Spaans paradijsje!

A
13-5-2015

De werkelijkheid was nog mooier dan de foto's op internet deden vermoeden. Een geweldige tuin met typisch Spaanse aanplant en lekker zwembad waarin echt baantjes getrokken kunnen worden! Een mooi uitzicht op het omliggende landschap en op zee. De B&B is goed onderhouden en erg schoon. Er wordt binnen en buiten duidelijk vaak en goed gepoetst. De inrichting is gezellig, stijlvol. De ontvangst was hartelijk en we voelden ons gedurende het verblijf erg welkom. Als we een dagdeel bij het zwembad bleven werden we voorzien van een gezellig plankje met hapjes. De goed gevoelde koelkast zorgde ervoor dat we geen dorst kregen. Zeer uitgebreid ontbijt en een paar keer een lekker diner. In de directe omgeving is de natuur erg mooi. Leuke dorpjes met prachtige doorkijkjes en onverwacht lekkere eetgelegenheden. Eigenaren Miranda en Benno weten waar je moet zijn en gaven ons graag tips. WIFI is gratis. In de ruime kamer stond een nespresso apparaat en waterkoker. Erg fijne bedden. Hasta la vista!

Genieten!

Dck
11-5-2015

We hebben een heerlijke week gehad. La perla ligt schitterend gelegen in de groene heuvels met een grandioos uitzicht op zee (in 20 minuten met de auto aan het strand). De B&B heeft een echt Spaanse uitstraling met een bijzonder mooie tuin met veel privacy. Het zwembad is super. De nieuwe eigenaren, Benno en Miranda, waren tijdens ons verblijf zeer vriendelijk en erg gastvrij. Zij stonden steeds voor ons klaar. De sfeer was vrij en gemoedelijk. Het ontbijt was luxe en door de week heen was er een gevarieerd aanbod aan beleg, fruit e.d. Onze kamer was ruim, comfortabel en voorzien van een prima badkamer. De bedden waren echt supergoed. Vanuit La Perla hebben we mooie uitstapjes gemaakt (al hambra, sierra nevada) maar de verleiding van de tuin en zwembad was groot. Wat een een genot om in deze omgeving van het mooie weer te genieten. Zeker gaan wij nog eens terug naar deze parel want aan de foto's alleen hebben wij echt niet genoeg!

Gereisd Met partner in mei 2015

Niet echt super de luxe...

Gast001
13-10-2014

Van ons verblijf hadden we meer verwacht. De website in combinatie met de hoge prijs per nacht en de (bijna te) mooie recensies wordt er een paradijs geschetst. Misschien was onze verwachting hierdoor te hoog, maar we vonden het erg tegenvallen. Het zwembad was werelds, maar verder is de bungalow best gedateerd en zeker niet 'super de luxe'. Ook ontbreekt er een airco, waardoor het met slapen erg warm is. Misschien zijn we verwend door andere B&B's, maar hier moet je betalen voor het gebruik van wifi. Ook de aanwezigheid van zwerfkatjes is niet heel hygiënisch, de dekjes van de stoelen lagen vol kattenharen. De locatie is verder prima. Het ligt behoorlijk afgelegen van het dorp, waardoor je wel de privacy ervaart en de rust kan vinden. Van echte gastvrijheid van de gastheren heb ik niet veel gemerkt itt tot veel andere recensies. Je voelt je eerder bezwaard als je iets vraagt. Je kreeg gewoon niet de service die je verwacht.

Gereisd Met partner in januari 2014

Tegenvaller

Inge
11-10-2014

De B&B ziet er netjes uit, heeft een mooi zwembad en nette kamers, maar toch viel het ons helaas erg tegen. Wij misten de gastvrijheid die je juist bij een b&b verwacht. Dit gevoel bekroop ons gelijk al bij aankomst. Het ontvangst was erg gehaast en afstandelijk. Er werd weinig tot geen interesse getoond, ook niet de dagen erna. Binnen ziet het er netjes uit en is het mooi ingericht. Buiten ziet er ook netjes uit, maar toch misten wij sfeer. Op een of andere manier nodigde het niet uit om een dagje gewoon bij de b&b te verblijven. Hierdoor gingen we veel meer op stap dan we gepland hadden. Doordat er naast de b&b paarden worden gehouden, heb je vrij veel last van vliegen. Met name bij het ontbijt erg vervelend De b&b ligt in een dal, waardoor je niet echt een vrij uitzicht hebt. Dit voelde een beetje ingesloten. In tegenstelling tot wat op de website staat werd er tijdens ons verblijf niet gekookt 's avonds.

Gereisd Met partner in september 2014

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Perla de Frigiliana in Frigiliana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Perla de Frigiliana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.