Bed and Breakfast Casa Los Tres Soles

Meer bedandbreakfast info

12 reviews over Bed and Breakfast Casa Los Tres Soles

• 9Odette18-11-2011

Heerlijk ontspannen!

In september drie dagen in deze B&B mogen verblijven. Heerlijk ontspannen, uitgebreid ontbijt (op elk gewenst tijdstip) en 's avonds genieten van Adrie's kookkunsten. Het ligt iets boven het dorpje Frigiliana, een auto is dus zeker nodig om hier te komen, het laatste stukje naar de B&B is onverhard, maar zelfs met een kleine auto lukte dit prima. Ookal was mijn aankomst midden in de nacht, ik werd gastvrij ontvangen met een drankje. Mijn kamer met eigen badkamer was prima verzorgd en uitgerust met een ventilator. Handdoeken en badlakens waren aanwezig. Vanuit het terras en zwembad heb je een schitterend uitzicht op de Spaanse heuvels en in de verte de zee en Nerja. Vanuit de B&B zijn uitstapjes mogelijk naar Frigiliana, Nerja (een gezellig plaatsje met prachtige stranden en mooie grotten) en Malaga. Kortom een ideale lokatie voor degenen die er even tussenuit willen, rust zoeken en willen genieten van de Spaanse zon.

Alleen gereisd in september 2011

• 10C.H. Hendriks-Stevens01-11-2011

terug naar deze B&B plus de mooie omgeving

vorige week zijn we terug geweest en het was wederom geweldig. Casa Los Tres Soles is typisch Andalusisch en heerlijk relax. Bij aankomst werden we ontvangen met een heerlijke home-made kaasfondue. Deze keer hebben we Malaga bezocht met de bus voor 7 euro retour vanuit Nerja. Prachtige stad, mooi strand, heerlijke tapas bars. De grotten van Nerja waren ook bovenverwachting mooi. Na 1 uur hier doorheen wandelen kun je bijna lopend naar het heerlijke strand. Tevens hebben we een buggy-tour door de bergen rondom Frigiliana en Nerja gemaakt, prachtige vergezichten, veel gelachen. Leuke stop in het kleine bergdorp El Acebuchal en Competa gemaakt. Wij zijn nog niet klaar in deze prachtige omgeving en zullen zeker weer B&B Casa los Tres Soles boeken.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10jill29-09-2011

Subliem!!!

Bed and Breakfast Casa Los Tres Solos in frigiliana daar moet je gewoon geweest zijn.Het uitzicht,de ligging m.a.w het was subliem!!!Ben er 6 dagen geweest en ik heb er optimaal van genoten.En inderdaad niets was teveel voor Adrienne & Robert.Nogmaals bedankt voor de leuke afsluiter,de heerlijke bbq & Roland voor de prachtige rondrit in het natuur reservaat met de buggy. PS.Adrienne je bent ' echte keuken prinses!! Veel liefs en tot gauw xxx

Alleen gereisd in september 2011

• 10Gerda en Kees15-09-2011

Vakantie Frigilliana In Bed and Breakfast

Casa LOS Tres Soles in Frigilliana is een prachtige plek, we zijn er 10 dagen geweest, Robert en Adrienne hebben Ons Gastvrij ontvangen, we zijn erg verwend, hebben Ons prachtige plekjes laten zien. Frigilliana is een leuk wit Dorpje, vlakbij Nerga waar je mooie stranden hebt. Bed and Breakfast is het niet alleen ook een fijn zwembad met heerlijke strandbedden. We zullen dit zeker nogeens overdoen, een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Chantal Stevens01-09-2011

Heerlijk relaxen met een prachtig uitzicht

Bed and Breakfast Casa Los Tres Soles in Frigiliana is meer dan een bed and breakfast. Het is een prachtig groot huis van alle gemakken voorzien zoals zwembad, Wi-Fi, eet en drinkgelegenheid en mooie kamers met badkamer. We zijn hier ruim een week geweest en volledig in de watten gelegd door het gezellige stel Robert en Adriënne. Niks is teveel gevraagd en je kunt er optioneel heerlijk avondeten. Je kunt genieten van de rust bovenop de berg aan hun zwembad of juist er op uit naar bijv. Frigiliana-dorp of naar het strand in Nerja. Het ontbijt is inclusief en zeer uitgebreid, tegen een kleine vergoeding zijn er drink,snack en eetmogelijkheden. Zeker een aanrader voor elk seizoen. Makkelijk en goedkoop te bereiken met bepaalde vliegmaatschappijen.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7fam. Everts31-08-2011

mooie omgeving

in Augustus zijn wij hier 1 kleine geweest. Mooie, rustige plek. Wel is een auto aan te raden daar de B&B wwat afgelegen ligt. Aanrader, Malaga, de jeepsafari. Tevens is het leuk van hier naar Marokko te gaan met de boot. Mooie omgeving. De eigenaren van deze B&B zijn inderdaad heel vriendelijk. Voor mij was er 1 nadeel, geen airco op de kamer, dat is in augustus toch wel fijn maar de eigenaren hadden voor mooie en goede ventilatoren gezorgt.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7fam. Everts31-08-2011

mooie omgeving

wij zijn hier een kleine week geweest. Wij raden aan om zeker een auto te horen daar deze B&B ietwat afgelegen ligt. Maar de rust is wel prettig. Helaas was er geen airco op de kamer wat in augustus wel fijn zou zijn. Maar goed de eigenaren hadden een mooie ventilator. De eigenaren zijn vriendelijk en zeer gastvrij. Mooie omgeving, doe wat trips, bezoek Malaga, jeepsafari was ook super.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Van Weydeveldt Mathias29-08-2011

paradijselijk mooi

Wij hebben er 10 dagen verbleven en hebben ons iedere dag geweldig vermaakt en zowel de gastvrouw als gastheer hebben ons keer op keer verbaasd. Zij staan namelijk ieder moment van de dag klaar om het hun gasten naar de zin te maken, niets is hen teveel. Zowel de accomodatie als de ligging vonden wij fenomenaal mooi! Het is erg rustig en toch ben je binnen een kwartier in het centrum van de mooie stad Nerja als je dat wenst. Wij gaan zeker nog terug naar b&b casa los tres solles!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Schraepen Heidi29-08-2011

paradijselijke B&B

wij hebben er 10 dagen verbleven en het is voor ons zeker voor herhaling vatbaar! De gastvrouw en gastheer verdienen echt een dikke pluim. Onze verwachtingen qua ligging en accomodatie zijn voor ons ver overstegen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10C.H. Hendriks-Stevens03-08-2011

Geweldig

Bed and Breakfast Casa Los Tres Soles is een gezellig kleinschalige B&B in het mooie Andalusie. De ligging en uitzichten zijn geweldig. De optionele diners en lunches zijn perfect bijv. BBQ, Paella, salades. Wij vragen en hun maakte klaar wat we wilde, zalig. We hadden zelfs handdoeken service bij het zwembad, badschuim en bodylotion op de badkamer.

Gereisd met partner in juli 2011

Bed and Breakfast Casa Los Tres Soles info