Hotel Almazara

• Sauna

10 reviews over Hotel Almazara

• 2019
    5Frits Lohuis01-04-2019

Erg matig, ons slechtste verblijf tot nu toe.

Matig hotel. Ontbijt erg mager. Tip: neem geen kamer onder het restaurant. De ligging van het hotel is waardeloos. Een straatje om is niet mogelijk. Je moet voor alles de auto nemen.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Liezeth27-08-2016

Geweldig!

Leuk hotel in Spaanse sfeer, fijne uitvalsbasis voor bezoek aan bezienswaardigheden en strandjes. Eigen vervoer wel noodzakelijk. Lekker zwembad erbij wat je regelmatig voor jezelf hebt, ook in t hoogseizoen. Geweldig uitzicht vanaf de balkons waar het restaurant en de hotelkamers. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Op enkele kilometers van Nerja, wat een leuk stadje is met gezellige winkelstraatjes, mooie pleinen,boulevard en veel eetgelegenheden op mooie locaties. Ook een mooi 5*strand. De handdoekservice waarvan de touroperator aangeeft dat deze er zou zijn, is er echter niet. Het kluisje en gebruik van in een koelkastje op de kamer hoefden we niet te betalen. Lekker gevarieerd ontbijtbuffet en ook een keer 's-avonds er lekker gegeten voor weinig geld.(3 gangen, 17 euro) ze hebben geen aparte lunchkaart, maar we genoeg keuzes aan voorgerechten, wat ook als lunch geschikt is.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6M18-06-2016

Service was teleurstellend.

Goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Een auto is wel noodzakelijk. Hotel had een leuke typische Spaanse uitstraling. Teleurstellend was de service. Wij hadden de eerste dag mieren in de badkamer en de bereidwilligheid om tot een oplossing te komen was erg moeizaam. Uiteindelijk kregen we een nieuwe kamer waarvan de douchekop los zat en tijdens het douchen was het water niet constant warm.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6C. Hessels17-05-2016

Teleurstellend

Prima hotel met nette kamers. Ligging tussen Nerja en Frigiliana. Beide plaatsen zijn op 5 min rijafstand. Lopend is er niets te doen. Balkon aan een drukke weg. Geen koelkastje of keuken. Kamers zijn erg gehorig. Twee nachten tot laat wakker gelegen omdat er een feest was beneden en de gasten met veel herrie naar hun kamer gingen. Je verwacht door de ligging een rustige accomodatie maar echt tot rust komen doe je er niet. Ontbijt is prima. Genoeg keus. Vanwege het slechte weer wilden we graag met onze zoon naar het binnenzwembad. Hier betaal je 9 euro pp per uur voor. Belachelijk! Omgeving van het hotel is wel erg mooi. Voor een of twee nachten is het een prima hotel, maar zeker niet langer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 8Ria en jan 27-10-2013

Mooi charmehotel, prachtige ligging

Gezellig warm huiselijk aandoend hotel, wij waren hier in oktober Uitzicht is perfect , zee en bergen Rustige omgeving er loopt wel een weg langs die gehorig is tot tien uur avonds , niet echt storend in het naseizoen Hotel ligt tussen Nerja en Frigiliana , je hebt wel een auto nodig Voor mensen slecht ter been geen optie wel voor diegene die het achterland willen verkennen. Personeel is behulpzaam en met dieetwensen wordt rekening gehouden. Prima prijs kwaliteit verhouding, diner is erg goed! Schoonmaak elke dag .

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Juud06-10-2011

Onwijs goed hotel

Heerlijk hotel, over de ligging kan ik niet veel zeggen, we zijn er 1 dagje geweest op doorreis en ik heb weinig van de omgeving gezien. Het ligt een stukje van de zee af, maar je kunt de zee zien vanuit het hotel.

Het eten in het hotel is heel erg goed, als ik eraan denk loopt het water me weer in de mond. De kamers zijn leuk ingericht maar zijn niet bijzonder groot. De badkamer is prima, maar wel vrij donker. Het balkon bij de kamer is fijn.

Het zwembad is niet heel groot, maar heerlijk om even een duik in te nemen en lekker te zonnen.

Eigenlijk kan ik geen negatieve punten noemen.

Gereisd met partner in september 2011

• 8RHeijnens28-05-2009

Leuk hotel, een aanrader

Dit kleinschallige hotel is mooi ingericht , schoon en heeft vriendelijk personeel. Men spreekt redelijk engels. Het ontbijt is voor italiaanse begrippen erg uitgebreid met heerlijke broodjes. Het diner is zonder meer goed tot uitstekend. Het ligt vlakbij Nerja (strand) en frigiliana (authentiek spaans gezellig dorp met leuke gezellige restaurantjes). Maw een aanrader. Jammer dat toen wij vroeg moesten moesten vertrekken inm de vliegreis terug, er een heel karig ontbijt klaarstond (potje thee en oud brood en wat jam). Dat hoort niet bij dit leuke hotel.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Corrie van Ours01-05-2009

Heerlijke stek om te verblijven

We hebben 2 dagen in Almazara doorgebracht, dit vonden we eigenlijk te kort. Gastvrije ontvangst, goede service en vriendelijke bediening in restaurant, waar je ook heerlijk kunt eten (nadeel is dat er nog steeds mag worden gerookt) Mooie kamer, met kleine badkamer en ruim balkon met uitzicht op Nerja.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 9Fredie & Linda11-07-2007

We hebben twee dagen in dit hotel doorgebracht tijdens onze rondreis (Rural Almazara). Hotel ligt lekker dichtbij Nerja met een mooi uitzicht op de bergen. Heel mooi zwembad, goed ontbijt en schone mooie kamers. Een aanrader

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Malcolm03-10-2005

Een echte aanrader! Desondanks het ligging buiten Nerja (3km, net over de snelweg) is dit een heel vriendelijk en comfortabel hotel. Kamers zijn keurig met goede bedden. Zwembad klein maar fijn. Alle leden van de bediening zijn vriendelijk en service-gericht. Maar het echte goede aan Hotel Almazara is de restaurant. Er werkt een van de beste koks van het hele Costa del Sol hier. Top top top kwaliteit voor een zeer redelijk prijs. Ook het wijnkaart is gebalanceerd mer goede wijnen in alle prijsklassen. Echt genieten. Sept 2005.

Gereisd in oktober 2005

Hotel Almazara info