Villa Alberto

Villa
Villa Alberto

1 review over Villa Alberto in het Nederlands

fantastisch huis, van alle gemakken voorzien

f van der mark
12-8-2011

villa alberto is een geweldig huis, goede ligging, goed onderhouden en goed uitvalsbasis voor uitstapjes naar de kust en naar het binnenland. Aan te bevelen de sierra navada en de kust richting almeria (even voorbij maro nog hele rustige stranden, wel stukje lopen maar de moeite waard). Isabel en Alberto zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Het water van het zwembad is van top kwaliteit (azul-blauw). Aan te bevelen. Wij waren er in juni, de villa is misschien in de zomerhitte wel erg warm (geen airco). Er zijn wel ventilatoren. Geweldige BBQ-plek op het terras. Wij hebben genoten.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• AdresC/. DEL MAR, 17 , SANTA EULALIA DEL R
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Alberto

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alberto in Frigiliana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alberto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.