Hotel Senator Banus Spastersterstersterster

4.8Matig

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Estepona

4.8Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Senator Banus Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

36 reviews over Hotel Senator Banus Spa

• 7Jo02-10-2016

Mooi hotel, goede verzorging. Helaas erg gehorig.

Mooi hotel bij Estepona. Ruime kamers maar helaas erg gehorig door de metal-stud of stucwanden. Buren bijna letterlijk te horen. Hierbij nog veel engelsen en de negatieve combi is compleet. Bij verzoek om andere kamer werd lacherig gereageerd door receptie. Helaas vol, was de mededeling, wat duidelijk NIET het geval was. Mooi zwembad, spa. Super Personeel in bar en restaurant!!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Marc06-10-2015

Super

Goed hotel. Comfortabele grote kamers (standaard) met prima bed. Zeer vriendelijk personeel. Het is wel handig een auto te huren. Hotel ligt tussen een aantal leuke plaatsen in. Rustige gasten, op wat luidruchtige Engelse jongeren na. Wij snappen niet wat die daar komen zoeken! Kwaliteit van eten is prima. Wij hebben een aanbieding geboekt via touroperator dus ook prijs/kwaliteit is goed.

Gereisd met partner in september 2015

• 9dirkbrouns06-07-2015

Zeer goed prijs kwaliteit

Hotel heeft alles wat een 5* nodig heeft! Comfort ,prachtige kamers en lekker eten! Nadeel ligt afgelegen dus auto huren is een must en hotel wordt veel gebruikt door de engelsen voor vrijgezellen party's! Jammer en storend voor de rust en de stilte die dit hotel uitstraalt! Maar blijft prijs kwaliteit en schitterend hotel!Doen dus

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Van den Heuvel15-08-2013

prima voormalig 5 sterren hotel

Dit hotel is van eigenaar veranderd. Het was een Crown hotel en wel met 5 sterren. De faciliteiten zijn nog steeds van dat niveau, alleen dient er klein onderhoud aan het hotel te worden gepleegd, zoals schilderen, witten en kleine reparaties. Op dit moment is het niet van een 5 sterren kwaliteit, maar zeker wel van 4 tot 4,5 sterren. Al met al een zeer prima, enigszins verouderd, hotel waar wij zeker nog een keer naar zullen terugkeren. Prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7van den Heuvel14-08-2013

prima voormalig 5 sterren hotel

De uitsraling van dit voormnalige 5 sterren hotel is er nog steeds, maar er dient wel onderhoud gepleegd te worden aan het hotel, zoals schilderen, interieur van grote kamers wat verouderd e.d. Al met al een prima hotel wat qua onderhoud op dit moment geen 5 sterren accomodatie is, maar zeker wel qua grote van de kamers, klantvriendelijkheid, zwembaden en relax mogelijkheden zeker 4 tot 4,5 sterren verdient. Wij hebben hier een week doorgebracht en hebben het prima naar onze zin gehad. Zeker wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Ondanks dat het aan een snelweg ligt, heb je hier in je kamer absoluut geen last van.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9carolinemeijers24-08-2012

Geweldig hotel met prima servie

2 wkn in htl crown plaza het was een prima hotel met zeer goede service bijzonder vriendelijk personeel niets was teveel wat je ook vroeg, de kamers zijn zeer ruim en schoon met uizticht op de tuin en zwembad.De ligging aan de A7 is prima.je hebt geen last van de weg een auto is wel een must om de zeer mooie omgeving te verkennen,Het enige minpuntje wat je zou kunnen bedenken is dat je moet betalen voor het internet,dat is een beetje uit te tijd,Verder een heerlijke tijd gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 10Noorman12-10-2011

Perfecte uitvalbasis voor flydrive Andalusië!

Stip maakt gebruik van een lokaal autohuurbedrijf, gelegen op 10 min van de luchthaven (transferbusje wacht je buiten op). Het hotel is gelegen tussen twee toeristische centra. Dat biedt de unieke mogelijkheid om voor een schappelijke prijs in een 5*hotel te verblijven met ruime kamers en luxe ontbijt (vers fruitbuffet, eitjes naar wens vers op de plancha) en met een zo goed als nieuwe auto met airco rond te toeren. Wij kozen kamer en ontbijt om’s avonds niet gebonden te zijn aan tijd. Zowel Sevilla, Granada als Cordoba liggen op +200 km, maar door de goede wegen lukt dat in 2 uur. Zo zijn we na Sevilla ’s avonds gaan eten in Gibraltar. Het loont de moeite tegen valavond volledig rond de berg te rijden! Op dinsdag is de Mercadillo in Fuengirola (30km) perfect te combineren met een middagbezoek aan het prachtige Mijas. Ronda is een must, de weg erheen door de bergen was op zich al een avontuur. Zowel Estepona als San Pedro (10km) hebben strand en karaktervol centrum.

Gereisd met partner in april 2011

• 9marco.holterman06-10-2011

Top Hotel

We zijn hier 2 weken geweest, echt TOP. Goed ontbijt en mooie kamers

Gereisd met partner in september 2011

• 8Ton23-08-2011

Geen 5 sterren

Goede service over het algemeen. Vriendelijk personeel, wat chaotisch soms. Kritiek echter op de interne communicatie, b.v. receptie naar personeel. Aangekondigde tapas-avond blijkt niet door te gaan zonder informatie; restaurants zorgen voor prachtige sfeer en vormgeving; het eten bij de naburige restaurants is (veel) beter. De impact van een neergestreken groep joodse mensen op het eten en het verblijf is simpelweg te groot voor een 5-sterren restaurant. Veranderingen worden echter niet gecommuniceerd. Door vragen kom je erachter. Technische problemen in de keuken duren 3 weken! Dit is een hotel van dit kaliber onwaardig. Storend dat je niet op je gemak kunt gebruik maken van je eigen ipad of laptop, 3 euro per uur ongeacht de tijd die je nodig hebt. Niet gebruikte tijd wordt niet opgespaard. Gevolg: de kop koffie wordt gehaald bij de cafeetjes in de omgeving: free wifi. Toch een hotel om aan te bevelen, pretendeer echter geen 5 sterren!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Aad01-07-2011

Mooi hotel op een verkeerde plek

Hotel ligt enigszins afgelegen een auto is hier wel noodzaak. Een klein slecht strandje is op loopafstand. Een goed restaurant aan de overzijde van de weg is Le Briconnet, een 3 gangen diner voor 15 euro inclusief wijn.

Gereisd met partner in juni 2011

2 tips over Hotel Senator Banus Spa

• van den Heuvel, 14-08-2013

Als men klein onderhoud gaat plegen, zoals interieur van kamers vervangen, schilderen, witten en kleine kapotte spullen vervangen, dan kan dit absoluut weer van 4 a 4,5 sterren doorgroeien naar een 5 sterren hotel.

• Noorman, 12-10-2011

Neem voor een fly-drive je gps (Europa) mee

0 vragen over Hotel Senator Banus Spa

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenDiner, Lunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan
    • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand10 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking