Appartement Playa Chica Beach Club

Appartement
8,5

2 reviews over Appartement Playa Chica Beach Club in het Nederlands

2005

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding, zeker als je het met Griekse accommodaties vergelijkt. 3-kamer appt. is heel luxe, ruim, zeer volledig ingerichte grote gesloten keuken. Mooi uitzicht op zee, direct aan het strand. Goede uitvalsbasis voor een verkenning van het achterland en Gibraltar. Estepona is niet ver en gezellig! Ver van het verpeste deel bij Malaga en Torremolinos. Een nadeel: grenst aan een drukke weg die wat lawaai kan opleveren als je aan de straatkant slaapt. Een huurauto moet je hier zeker hebben.

Gereisd anders in juni 2005
2004

Leuk appartement en vriendelijke mensen

euser
7-4-2004

Leuk appartement en vriendelijke mensen.

Gereisd anders in april 2004

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa Chica Beach Club in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa Chica Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.