Appartement Pierre & Vacances Estepona

Appartement
Appartement Pierre & Vacances Estepona
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Estepona voor je op een rij gezet:

27 reviews over Appartement Pierre & Vacances Estepona in het Nederlands

Geen nacht normaal kunnen slapen

Patrick Jongen
14-8-2018

Iedere avond en nacht groepen rennende en schreeuwende kinderen door de gangen tot na 2.00u.

De matrassen lijken wel een betonnenplaat en je krijgt maar om de 5 dagen schone handdoeken.

Omdat er op loop afstand van het hotel helemaal niks is ben je op een auto aangewezen, die je vervolgens een paar straten verderop moet parkeren, na 5 nachten kon ik een parkeerplaats in de garage krijgen voor 9euro per dag.

Er komt ook nog veel volk van buiten het hotel naar het zwembad , geen idee of ze dat hier zelf door hebben, dus het is ook nog geluk hebben als je een ligbed kan bemachtigen.

Een red mijn vakantie verhaal!!! Slecht!!!

Lydia
24-7-2018

Nooit meer naar dit verblijf voor ons!

Wij hebben een familiaire kamer geboekt voor 2 volwassenen en 1 kind van 5 en 1 baby van 10 maanden. Wij kwamen snachts aan in het complex waar het al begon met ontzettend ver te moeten parkeren! Eenmaal ingecheckt krijgen wij een kamer helemaal achteraf in het complex toegewezen met trappen zonder lift terwijl een baby van 10 maanden toch echt nog in een kinderwagen zit. Eenmaal op de kamer is het 45 graden alle ramen gesloten geen airco aan met 1 opgemaakt bed voor 4 personen zonder babyvoorzieningen!!! Slaapbank waardeloos je ligt op de grond! Er waren geen extra lakens, geen washandjes etc en weinig vervanging van handdoeken. Wij hebben dus GEEN verblijf met hond geboekt maar toch zitten dekens etc vol met hondenharen!!! Foto’s!! Airco werkt moeizaam! 2 stoeltjes op het balcon terwijl wij met 4 aankomen! Ontbijt slecht vooral voor kinderen!

Personeel alleen behulpzaam tegen extra betaling!

Mooi, verzorgd aparthotel complex

Cools
5-6-2018

Mooie, propere ruime kamer. Tuin en zwembad heel mooi, en proper onderhouden. Vriendelijk personeel. Bij een wens, direct geholpen. Ontbijt lekker, in buffetvorm.Alleen dinner in buffetvorm was simpel. Hadden dit niet bijgeboekt. Mogelijkheid om per dag te betalen. 9 euro ontbijtbuffet en 18 euro dinner buffet. Ligging voor ons super, rustig met mooi zicht op kustlijn. Wel auto nodig. In de directe omgeving Lidl en mercado 1,5 km. Topvakantie!!

Mooi verzorgd complex

Angelie
5-9-2016

Prachtig complex, netjes, schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden een mooi ruim appartement, met balcon, fijne bedden en een zeer ruime badkamer. Je hebt alleen wel een auto nodig want te voet naar het strand en centrum van estepona is niet te doen. Mochten wij nog eens naar estepona gaan dan komen we hier zeker terug.

Echt goed!

Drie volwassenen
4-9-2015

Een auto is echt een must, parkeerplaats is eigenlijk altijd vol maar in de straatjes er omheen is altijd wel plaats.

Het ligt 1,2 kilometer bij de winkels vandaan (splinternieuwe Lidl)

Wij hebben een heel mooi appartement met zicht op het zwembad en zee gehad. We hadden dit ook als preferentie opgegeven. Het hele complex is erg mooi en netjes.

Aan het grote mooie zwembad Kan de animatie luidruchtig zijn als je er niet van houd, maar dit is tijdens ons verblijf twee keer drie kwartier per dag geweest.

De animatie vonden wij echter leuk om naar te kijken.

Er zijn meer dan voldoende ligbedden aan het zwembad, wij konden altijd wel vrije bedden vinden. Er zijn wel enkele bedden waar het hoofdeinde niet meer omhoog van kon maar ook een aantal splinternieuwe.

Als je niet van luchtbedden, banden, ballen en gevechten in het zwembad houdt dan zit je daar goed. De altijd aanwezige badmeester let daar erg op en is onverbiddelijk.

Wij hebben dit als prettig ervaren.

NOOIT MEER!

Puk
10-8-2015

Wat was het slecht! Maar dan ook alles! Bedden: te hard, vies en kapot. Slaapbank: zo mag je het niet noemen en waardeloos. Keuken: je kan er een ei bakken of een potje spaghetti koken, maar dan ben je wel klaar. Diepvries: is er niet. Zodra je aankomt en dus geen spanjaard of fransoos bent krijg je een kamer achteraf bij de vuilins wagens en overig verkeer. Met uitzicht op muren en vuilnis. Wil je dit niet, dat kan. Krijg je een kamer met zwembad uitzicht. Kosten 50 euro. Heel leuk. Todat de animatie je appartement in komt tetteren met mach 1000. Dus 11 uur je bed uit en 1 uur s'nachts pas je bed in. Eten smerig echt niet doen. Zwembad smerig en veel is kapot. Auto parkeren in parkeerruimte kosten 50 euro per week. Wifi upgrade 45 euro per 2 weken voor 1 apparaat. Personeel niet behulpzaam en verschrikkelijk traag. Maar ja ze krijgen dan ook elke maand minder betaald. NIET HEEN GAAN!!! Andere vinden het prachtig, omdat zij er een appartement gekocht hebben. Dan moet je wel.

Mooi resort

Wouter
23-6-2013

Mooi resort, wel weinig parkeergelegenheid. Goeie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Auto is een must!

mooi complex

Marieke
15-6-2013

Ons 2 kamer appartement was ruim en schoon en balkon ook prima.

Schoonmaak moet je voor betalen en je krijgt dus ook geen schone handdoeken of lakens tijdens je verblijf (of tegen betaling)

In de badkamer 1 grote en 1 kleine handdoek p.p. en een badmat.

Keuken had 1 soeppan en 1 koekenpan die niet tegelijk op de kookplaten passen dus je moet creatief kunnen koken.Verder wel voldoende servies en bestek om je mee te redden

Fijn zwembad en gelukkig geen handdoekleggers gezien. Ook voor de kinderen is er een ondiep gedeelte en ook een klein badje met speeltuintje naast het grote zwembad.

Je moet van lopen houden en anders echt een auto huren want het ligt nogal afgelegen van alles. Ruim een kilometer voor bushalte en bijna 2 kilometer naar strand.

Pepe's Beach bij het strand beneden is een fijne plek en goed te bereiken via de loopbrug vanaf de supermarkt om de Benzinepomp heen passeer Minigolftoren aan de rechterkant en je loopt zo naar het eind van de straat het strand op.

Prachtig complex

Reggie
9-8-2011

Net terug van een heerlijk verblijf in P&V Estepona. Prima complex, heerlijk zwembad, uitstekende appartementen. Jammer van de ligging achterin een villawijk, met werkelijk niets te beleven in de directe omgeving. Een auto is bij dit complex echt een "must"!

Wij hadden alleen ontbijt bijgeboekt, dit was prima. Ook de tijden van ontbijt, lunch en diner zijn zeer uitgebreid. Ontbijten 07.30-10.30 en diner van 19.30 tot 22.30!

Animatie overdag leuk, jammer dat avondenterainment binnen plaatsvindt.

Nederlandse vakantiegangers waren er maar heel erg weinig. Voornamelijk Spaanse en Franse mensen!

Mooie locatie voor leuke prijs

Evelien
    8-8-2011

Ook wij hebben in het hoogseizoen deze accomodatie bezocht. Van alle "kritieken" hieronder beschreven hebben wij niets terug gezien.

Personeel is vriendelijk, appartementen goed schoongemaakt. Sanitair prima in orde en ruime appartementen die goed uitgerust zijn met airco (geen extra kosten!). De airco is maar amper te horen.

Restaurant in het complex is in orde. We hebben er een paar keer gebruik gemaakt van het buffet en dat was telkens prima in orde en voldoende keuze. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid met voor ieder wat wils.

Het complex ligt inderdaad afgelegen, dus om de omgeving te verkennen moet je beschikken over een auto.

Wij hebben helaas ervaren dat er wel mensen zijn die hun handdoeken 's ochtends al vroeg over een stoel draperen en er vervolgens pas 's middags gebruik van maken (ja, het waren Nederlanders...). Daarnaast viel het ons op dat er slecht Engels wordt gesproken. De mensen waarderen het wel als je probeert Spaans te spreken.

Animatieteam was zeer actief!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pierre & Vacances Estepona in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pierre & Vacances Estepona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.