Appartement Montemayor

9 reviews over Appartement Montemayor in het Nederlands

tegenvaller

maria
2-6-2011

Het appartement AE33 is op de bovenste etage, ikea inrichting, plastic servies in de keuken. In de tijd van ons verblijf een doordringende rioollucht in het hele huis om misselijk van te worden. Zeer luidruchtig door blaffende honden dag en nacht, spelende kinderen op binnenplaats en het verkeer rondom de flat. De supermarkt bij de flat was dichtgeplakt zoals zoveel winkels op dit moment in Spanje. Omgeving een paar plaatsjes in het binnenland zoals Ronda zijn leuk voor de rest triest.

Wat ons betreft geen geslaagd verblijf in Estepona

Gereisd met partner in mei 2011

Er is overal aan gedacht. Fantastisch!

Polman
25-6-2010

Nog nooit eerder hebben wij zo'n compleet appartement gehuurd. Er was overal aan gedacht. Een zeer uitgebreide informatiemap, boeken, video's, cd's en vele spelletjes. Dus geen tijd om je te vervelen. Mooie en praktische inrichting en last but not least, schoon! De medebewoners in het complex zijn voornamelijk spanjaarden, dus het is geen urbanisatie voor toeristen. Een van de vele pluspunten.

Loopafstand naar zee en het erg gezellige centrum en een verzorgd zwembad behorende bij het complex. Uitzicht op zee en de achterkant op de bergen.

Gereisd met partner in mei 2010

Een kwaliteitsappartement

Sicco en Ans de Jong
22-9-2009

We hebben in Estepona een heerlijke tijd gehad, want het is er allemaal; veel strand, een boulevard met vertier, een haven, een gezellig centrum met leuke restaurantjes en ook nog 2 markten. Wij hebben met veel plezier van al deze dingen gebruik gemaakt. We hebben ook genoten van de nabije omgeving, zoals Marbella, Ronda (vonden we echt prachtig!), Gibraltar, Casares enz.

Het appartement is met liefde ingericht; hier is over nagedacht! Twee balkons, het ene (grote) kijkt uit op de zee, het andere op de berg. Wij waren met z’n vieren en dat paste prima. Het huis ligt vlakbij de haven in een wooncomplex met voornamelijk Spaanse mensen. In het centraal gelegen zwembad wordt ook gezwommen en gespeeld door de buurtkinderen. Onder het appartement is een goede supermarkt, de Lidl is op loopafstand. Een aanrader!

S. de J., Zuidlaren

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Het is thuiskomen.

Hermkes
7-6-2009

Wát een geweldig appartement! We waren hier 4 weken in mei 2009. Het is geen vakantiecomplex, dus je verblijft midden tussen de spanjaarden.

Twee supermarkten op loopafstand en het strand en het centrum 10 minuten lopen. Wij hebben in elk geval genoten en willen het volgend jaar weer terug.

Gereisd met partner in juni 2009
2008

Van alle luxe voorzien

Familie Hoogendijk
9-12-2008

Wij zijn hier eind september 2 weken op vakantie geweest samen met een bevriend stel met baby. Het appartement is van alle luxe voorzien. De keuken is ontzettend uitgebreid ingericht, zelfs mijn eigen keuken heeft niet zoveel "gereedschap".

Vanaf het grote balkon heb je een geweldig uitzicht over zee. En je kunt er 's middags lekker zonnen en 's avonds heerlijk zitten. Dan zie je de zwaluwen op een paar meter afstand langs vliegen.

Beneden het appartement zit een supermarkt zodat de boodschappen makkelijk en snel in huis zijn. In de haven zit ook nog een supermarkt die op zondag open is. Vanaf het appartement kun je heel makkelijk naar het strand, de haven en de winkels wandelen.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd familie in december 2008

wat een topper

Ans Wiesener
18-11-2008

Wij hebben appartement Montemayor AE24 gehuurd in augustus 2008 bij Estepona-Vakantiehuizen.nl. Het is een gezellig ingericht appartement en van alle gemakken voorzien. De ontvangst door een Nederlands sprekende contactpersoon was geweldig en bij vragen kun je terecht bij het kantoor in de haven van Estepona. Alles (strand, haven, gezellige winkels en restaurants in het oude stadscentrum) is op loopafstand. Een aanrader en we komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in november 2008

Bijzonder goed ingericht en mooi appartement

R.- van Kuik
8-11-2008

Prachrig appartement met twee grote terassen.

Zeer compleet ingericht. Uitzicht is mooi en de ligging vrij centraal, dicht bij het strand, jachthaven. De binnenstad iets verderop maar goed bereikbaar. De omgeving van Estepona is mooi en er is veel te doen (Granada, Malaga, Gibraltar, Cadiz, Marokko, etc.)

Een aanrader.

Het betrof appartement appartement AE24

Gereisd met partner in oktober 2008

uitstekend

Ingrid Sier
4-11-2008

Even een reactie op ons verblijf in het zonnige Estepona. Mijn vriendin en ik hebben genoten van de omgeving de gezellige terrasjes en het uitzicht vanuit het appartement. Je kijkt naar de zee en er zijn 2 heerlijke terrassen met een goede zonligging. In de morgen ontbijten in de zon dat is genieten. Het appartement is ons reuze goed bevallen. Heel gezellig ingericht en alles aanwezig voor een goed verblijf. Vanuit het appartement is het dorp en het strand in 10 min te lopen. Veel leuke winkeltjes dus vervelen is er niet bij. Ook leuke uitstapjes met de auto naar Casaris en Ronda zijn een aanrader. Kortom we kunnen iedereen aanraden om naar Estepona te gaan Hartelijke groeten van Martine en Ingrid

Gereisd met vrienden in oktober 2008

In augustus hadden wij dit penthouse AE24 gehuurd. Het is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Een groot terras met de hele dag zon waar je heerlijk kunt zonnen. Er is een privé parkeerplaats en een lift naar het appartement. Estepona zelf is gezellig, vriendelijke bevolking en je kunt er heerlijk eten.

Gereisd met partner in augustus 2008

Appartement info

• AdresAvenida Puerto del Mar 45 29680
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Montemayor in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Montemayor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.