Aparthotel Mar Azul Resort

Aparthotel
Aparthotel Mar Azul Resort
8,8

4 reviews over Aparthotel Mar Azul Resort in het Nederlands

heel mooi plekje op deze aardbol !!!!

leslie de ruiter
21-4-2011

geweldige appartementen met een uitstekende ligging tov restaurants,winkels en ok voor de kinderen veel te doen in de omgeving zwembad is prachtig en je kunt heerlijk in de jacuzzis liggen tussen de tropische planten.wij zijn nog een dagje naar gribraltar geweest,dolfijnen gespot en veel plezier gehad

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

Beetje troosteloos

Daniel Nieuwenhuizen
3-8-2010

Hygiene van de kamers liet wat te wensen over. Het zwembad in het voorseizoen is steenkoud. maar de tuin is prachtig je kan heerlijk prive zonnen omdat er allemaal aparte terassen in de tuin zijn gemaakt met eigen douches. De ligging van het hotel is wat triest langs een grote doorgaande weg. Absoluut een auto nodig om in estepona te komen. Wel een heerlijk dorp.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

super de luxe appartement en complex

Simone
14-9-2008

Appartement overtrof onze verwachting. Elke kamer airco, 2 luxe badkamers. Behalve een flatscreen tv ook nog NL CD's 2 prachtige terrassen. Elke appartement is van een andere eigenaar. Dus het kan verschillen. Zelfs de wijn, koffie, nootjes e.d. was er bij aankomst (wel zo makkelijk als je laat aankomt). Enige minpuntje je moet 5 min. met de auto rijden om 's-morgens brood e.d. te kopen. Wij hadden 2 weken een auto er bij gehuurd en die heb je wel nodig. De bus naar Marbella en Estapona stopt 2 x per uur voor de deur. Zwembad is prachtig, helaas ook hier mensen die 's-morgens handdoeken neerleggen en pas 2 uur later terugkomen. Na geklaag van andere eigenaren van de app. werden deze soms verwijderd. Keurig publiek.

Gereisd Familie in augustus 2008

Het aparthotel MarAzul ziet er schitterend uit! De hele en

Loes
2-3-2008

Het aparthotel MarAzul ziet er schitterend uit! De hele tropische tuin rondom het hele grote buiten zwembad wordt prima onderhouden en alles ziet er schoon en netjes uit. De ligging is rustig maar als je iets meer vertier wilt ligt Laguna Village, een beach club, op 10 min loopafstand, evenals het 5 sterren Kempinsky hotel met verschillende restaurants!De service is wat jij vraagt. In de zomer wordt er een ontbijt geserveerd en een lunch. Deze is eenvoudig. Omdat het allemaal prive appartementen zijn ziet het er allemaal heel goed uit! Onze kinderen vermaken zich allemaal goed in het hele grote buitenzwembad en in de buurt is er genoeg te doen, zoals het Selwo park! De prijzen zijn niet goedkoop maar je verblijft dan ook in een exclusief hotelappartement.

Gereisd Familie in maart 2008

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mar Azul Resort in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mar Azul Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.