Appartement La Fragata Estepona

10Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Estepona

Op vakantie geweest naar La Fragata Estepona?

10Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement La Fragata Estepona

• 10Jan22-07-2020

Ik kan niet wachten tot mijn volgende verblijf!

Het is schoon, heeft alles wat je nodig hebt en zelfs een beetje Hollands comfort, hier bedoel ik het koffiezet apparaat en de smart-tv mee :)

De drie slaapkamers zijn stuk voor stuk schoon, ruim ingericht en hebben genoeg kastruimte. De bedden liggen lekker en er is genoeg keuze in zowel kussens als dekens. De twee badkamers zijn allebei erg fris en lekker ruim, als je wilt kun je zelfs in bad.

Het appartement ligt vrijwel aan de haven en daardoor is het hele stadje op loopafstand. Dat maakt alles heel makkelijk en snel te bereiken. Er zijn genoeg dingen te beleven aan de boulevard en in de stad zoals heerlijke restaurants, leuke bars en ook een paar uitgaansgelegenheden.

Wij hebben tijdens ons verblijf bij So Sails (te vinden in de haven op 5 min lopen) elektrische steps gehuurd. Dat was echt fantastisch aangezien je zo nog sneller overal bent! Het is niet alleen een leuke ervaring maar ook erg praktisch.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Esther08-03-2020

Hier komen wij zeker nog een keer terug!

Wat een fijne plek, uitzicht op zee waar elke morgen een prachtige zonsopgang te zien was! Het appartement is heel compleet ingericht en ruim van opzet. Het heeft twee badkamers waardoor je makkelijk met twee stellen kan verblijven. De keuken heeft alle benodigdheden om zelf een maaltijd te bereiden, ik heb niks gemist. Het appartement is ook op loopafstand van de boulevard, supermarkt en haven. Heel veel leuke restaurantjes en winkeltjes, via de eigenaar hadden wij goede tips voor je fijnste restaurants. We hebben een heerlijke tijd gehad en komen hier graag nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

Appartement La Fragata Estepona info