Géén boekingskosten

• Airconditioning
Meer appartement info

6 Reviews over La Fragata Estepona

• 7Annemiek07-10-2021

Een echte aanrader, fantastisch!

Wat een mooi appartement. Top locatie, gezellig ingericht, van alle gemakken voorzien, genoeg ruimte zowel op balkon als in het huis zelf. Heerlijke plek om te genieten van het Spaanse leven. Kan het iedereen aanbevelen.

• 9GJ28-09-2021

Heerlijk luxe appartement

Het is een heerlijk appartement, voorzien van alles wat je maar kunt bedenken, fijn balkon, heerlijke bedden, mooie badkamers en uitgebreide keuken. We werden vriendelijk onthaald door Lisa en hebben ook nog goed contact gehad met de eigenaren. Het strand is wel een stukje lopen, dus gingen wij met de auto naar het strand (paar minuten rijden) en konden daar gratis parkeren. Het zwembad bij het complex was ook heerlijk. Genoeg golfterreinen in de buurt, en Estepona is een schattig plaatsje. Ook een paar keer naar Marbella geweest.

• 9Benthe Akkerman06-09-2021

Geweldig!

Fijne plek, compleet ingericht appartement. Wij hebben het heerlijk gehad!

• 10Suzanne Banis05-03-2021

FANTASTISCH! Super compleet/luxe, perfecte locatie

Als je van alle gemakken voorzien wilt zijn, en op een top lokatie wilt zitten. Moet je hier absoluut naar toe gaan. 2 luxe badkamers dus genoeg privacy, heerlijke bedden, 3 ruime slaapkamers. Wij hebben onze volgende trip alweer gepland. Vergelijkbaar met andere appartementen of huizen is dit ook echt niet duur.Estepona zelf is al gewoon ontzettend leuk en vooral heerlijk, mooie uitvalsbasis om genoeg te zien in de omgeving. Ik kan het iedereen aanraden, maar ik ben zo enthousiast en vertel het tegen iedereen, dat het straks volgeboekt is en er geen plek meer is voor ons als de Coronamaatregels versoepelt zijn.

• 10Jan22-07-2020

Ik kan niet wachten tot mijn volgende verblijf!

Het is schoon, heeft alles wat je nodig hebt en zelfs een beetje Hollands comfort, hier bedoel ik het koffiezet apparaat en de smart-tv mee :)

De drie slaapkamers zijn stuk voor stuk schoon, ruim ingericht en hebben genoeg kastruimte. De bedden liggen lekker en er is genoeg keuze in zowel kussens als dekens. De twee badkamers zijn allebei erg fris en lekker ruim, als je wilt kun je zelfs in bad.

Het appartement ligt vrijwel aan de haven en daardoor is het hele stadje op loopafstand. Dat maakt alles heel makkelijk en snel te bereiken. Er zijn genoeg dingen te beleven aan de boulevard en in de stad zoals heerlijke restaurants, leuke bars en ook een paar uitgaansgelegenheden.

Wij hebben tijdens ons verblijf bij So Sails (te vinden in de haven op 5 min lopen) elektrische steps gehuurd. Dat was echt fantastisch aangezien je zo nog sneller overal bent! Het is niet alleen een leuke ervaring maar ook erg praktisch.

• 10Esther08-03-2020

Hier komen wij zeker nog een keer terug!

Wat een fijne plek, uitzicht op zee waar elke morgen een prachtige zonsopgang te zien was! Het appartement is heel compleet ingericht en ruim van opzet. Het heeft twee badkamers waardoor je makkelijk met twee stellen kan verblijven. De keuken heeft alle benodigdheden om zelf een maaltijd te bereiden, ik heb niks gemist. Het appartement is ook op loopafstand van de boulevard, supermarkt en haven. Heel veel leuke restaurantjes en winkeltjes, via de eigenaar hadden wij goede tips voor je fijnste restaurants. We hebben een heerlijke tijd gehad en komen hier graag nog een keer terug!

Appartement La Fragata Estepona info

Soort hotel