Hotel Kempinski Bahía Estepona Resort

Hotel Kempinski Bahía Estepona Resort

6.5Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Estepona

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kempinski Bahía Estepona Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

9 reviews over Hotel Kempinski Bahía Estepona Resort

• 2019
    6Teddy Hoffman16-05-2019

Mooi hotel, maar ga ergens anders eten.

Mooi hotel, vriendelijk personeel, ligging is perfect, maar het eten vond ik erg tegenvallen. Tussen de middag lunchen bij het zwembad was verschrikkelijk. Prijzen heel erg hoog en wat je kreeg was erg triest en onsmakelijk.

Gerardo Canivell, Front Office Manager, 18-05-2019

Geachte heer Hoffman,

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw waardevolle mening over uw recente verblijf in het Kempinski Hotel Bahia Estepona te delen. We betreuren ten zeerste dat we niet volledig aan uw verwachtingen konden voldoen. Ik hoop dat u binnenkort weer ons kunt bezoeken om u onze echte gastvrijheid te tonen.

Vriendelijke groeten

Gerardo Canivell Front Office Manager

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

8bart02-05-2010

subliem hotel met prachtige tuin

Het hotel is omgeven door een sublieme tuin van meer dan 4ha rechtstreeks aan het strand wat een unicum is in de regio. Vriendelijk personeel, mooie kamers en lekkere keuken(keuze uit een 4-tal restaurants, waarvan sommige enkel in het seizoen), het ontbijt is van zeer hoog niveau met een prachtig terras in de tuin. Mooie landschapszwembaden en genoeg ligzetels in de tuinen aan het zwembad en het strand. Het strand is zand met keien, dit is niet de grootste troef van het hotel maar de tuin maakt alles goed. Geen haringen in een ton maar rust aan het zwembad zelfs met een volle bezetting. PURO BEACH is op 300m van het hotel wat zeker voor de liefhebbers een grote troef is. De prijzen zijn ok voor dit niveau van hotel, iedere dag halve liter water aangeboden door het hotel op de kamer. Zeker een aanrader voor een totale rustvakantie.

Gereisd met partner in april 2010

• 9TDL13-10-2009

Goed hotel. Net geen *****

Goed hotel. Zeer goed eten maar niet goedkoop. Veel vis op het menu. Wij zijn hier geweest met kind van 1,5 jaar. Kinderbadje ligt in schaduw en is niet verwarmd. Was dus ijs koud. Hoteltuin is in terrasvorm en is moeilijk begaanbaar voor minder valide. Bediening zeer vriendelijk. Ontbijt on evenaarbaar. Hotel ligt aan doorgaande weg 20 minuten rijden van Marbella en 5 minuten van Estepona. Huur auto is aan te raden. Buiten het seizoen zijn in het hotel een aantal faciliteiten gesloten. Conclusie is dat dit een zeer goed hotel is maar net geen 5* haalt. Toch een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 9H.F. Gorter09-10-2007

Prima hotel, enigszins afgelegen en strand niet bijzonder. Prachtige tuin, schitterend zwembad, volop ligbedden met fraai zeezicht, goede keuze uit diverse restaurants. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en erg goed (speciaal buffet voor de kinderen). Eten erg goed, roomservice prima en prijs kwaliteit ook zeker in orde. Zeker een hotel waar we naar terug zullen gaan.

Gereisd met familie in september 2007

• 7Hester22-09-2007

Goed hotel. Kamers (suite) erg ruim vooral het balkon. Goede bedden ook voor onze kinderen en personeel vriendelijk. Dit was nu echt vakantie. Alleen jammer dat ze al bezig waren met de renovatie. Aanrader Puro beach strandtent gelegen naast het hotel.

Gereisd met familie in juni 2007

• 10Manuela Beyens31-03-2007

Een schitterend resort, voor mijn part een van de mooiste van Marbella - Estepona. Dit hotel is tot in de details af. Kamers mooi en heel verzorgd, restaurants schitterend, het eten absoluut top, prachtige zwembaden en het strand natuurlijk niet zo bijzonder, maar dat is eigen aan de streek. Dit is uiteraard een heel duur hotel, hou daar rekening mee. Ook de dresscode is niet min, dus 's avonds ontspannen in een kleedje lopen op sloefjes zal niet gewaardeerd worden. Een perfect hotel voor mensen die rust, privacy en luxe wensen.

Gereisd in maart 2007

• 9Lotte Harbers11-05-2006

Ik vond het een goed hotel. Lekker eten en vriendelijk personeel. Alleen jammer dat ik een uur op mijn koffer heb moeten wachten....

Zakelijk gereisd in mei 2006

• 9Sylvia16-09-2005

Het hotelcomplex is ontzettend mooi, fantastisch aangelegde tuin. Het eten is perfect. De kamer is ok, maar geen 5 sterren waard (wij hadden een deluxe kamer), de badkamer daarentegen weer wel.

Gereisd in september 2005

Hotel Kempinski Bahía Estepona Resort info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden