Hotel H10 Estepona Palace

Hotel H10 Estepona Palace
8,3

14 tips over Hotel H10 Estepona Palace

S.D. Nolten, 4-7-2015
Voor de mooiere en bredere zandstranden moet je ca. 2 km verder het dorp Estepona in. Eigen vervoer aanbevolen. Rij in de vroege avond naar Puerto La Duquesa. Knus haventje met veel horeca waar je goed kunt eten! Doe vanuit de haven van Estepona (pier 3) een 2 uur durende catamaran cruise. Leuke bemanning en is voor max. 12 personen, dus lekker kleinschalig.
keldik, 6-6-2015
Neem de moeite om het oude stadje te verkennen. Heel grappig met lieve straatjes en prachtige bloempotten aan de muren. Een auto huren is wel aan te raden. Ga dan vooral naar het prachtige Ronda. Zeer de moeite waard. Of doe een tour "Pueblos Blancos". Het achterland is prachtig. Schitterende valleien en afwisselende landschappen.
Bert Westerveld, 22-10-2014
Een hotel voor een prima vakantie, nu alleen nog een aantrekkelijk strandje maken. Dat maakt het geheel af! En voor de mensen die wat moeilijker ter been zijn, egaliseer het pad vanuit de acherzijde van het hotel naar Estepona een beetje. De wandeling langs de branding is leuker (en korter) dan een wandeling over de straat! Tip, Plaza de la Flores voor een gezellig en goed bakje koffie.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Estepona Palace voor je op een rij gezet:

reynders carry, 18-9-2014
Een echte aanrader voor wie op zoek is naar een rustig hotel, waar men toch alle luxe aanbiedt die men nodig heeft. Taxi's zijn er spotgoedkoop, dus om naar de haven of het centrum te gaan, niet twijfelen.....
beoordeel, 1-8-2014

Ga zeker eens naar Marbella!

Marja, 20-4-2014
Als je tripjes gaat maken, ga aan het eind van de middag eens naar Casares. Ik hoorde deze tip bij de receptie, het is een prachtig wit bergdorpje.

cibesaje, 23-10-2013
Sinds dit jaar rijdt er weer een bus tussen het hotel en Estepona. Pak de bus eens naar het Centrum en ga naar een terrasje in de omgeving van Plaza de la Flores. Echt lokale sfeer! Via het strand, ca. 20 minuten lopen, is de haven te bereiken. Via de weg naar het Shell station voor water of andere drank, resp. verse snacks (brood, nootjes, kaas, ham e.d.)
Marianne, 18-7-2013
Huur een auto en rij het binnenland in bv. naar Caseras, een klein wit dorpje en typisch Spaans. De rit erheen is al geweldig. Een klein half uurtje rijden vanaf Estepona.
Vincent Gerits, 3-6-2013
bezoek zeker plaza des flores in Estepona, ga naar echte tapasbar ( aan jachthaven ) , Mijjas is prachtig mooi dorpje id bergen, Marbella is de moeite - Gibraltaruitstap is peperduur & tijdverlies ( lelijk, Engels & ongezellig ) eet sardinas a la plancha op 't strand....
H van Dijk, 13-9-2012
BoeK eens een privilege superior room. Wel duurder maar ook erg goed.