Hotel H10 Estepona Palace

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°21°
Hotel H10 Estepona Palace
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Estepona Palace voor je op een rij gezet:

122 reviews over Hotel H10 Estepona Palace in het Nederlands

Geweldig

Jackie
8-9-2018

Prachtig gelegen hotel Vriendelijk personeel Goed eten

Voor herhaling vatbaar

Diny
15-2-2018

Reis incl. auto en all-inclusive. Hotel was goed en verzorgd. Eten prima.

Vriendelijk personeel.

H10 Estepona Palace, Asistente de Dirección, 20-2-2018

Geachte klant,

We zijn dankbaar voor ons te kiezen voor uw vakantie, voor het delen van uw ervaring en onszelf te evalueren.

Fantastich hotel.

Ludo Van Gestel
19-10-2017

Zelfs de iets oudere ingerichte kamers zijn proper, groot en hebben ruime en goede matrassen.

Het eten is heerlijk en iedere dag anders. Ook bij all inclusive ( middagmaal in restaurant ). De alcoholische dranken zijn de originele. Geen namaak. Amaretto, gin, vodka, Aperol, San Miguel bier enz zijn de originele.

Minder dan vorig jaar.

Rafael Kegelaers
14-10-2017

Mooi verzorgd hotel. In de buurt weinig te zien zodat een auto wel aangeraden is.

Zijn hier voor de tweede keer geweest en dit jaar was duidelijk minder dan vorig jaar.

(minder personeel)

Er zijn betere H10 hotels

Groos
8-10-2017

Kamers werden goed schoon gemaakt en waren mooi. Dat is ook wel het enige echt positieve wat ik kan melden. Het was te druk bij het zwembad en de bedjes staan hutje op mutje. Op het strand (kiezels en stenen) zijn te weinig bedjes voor als je aan het zwembad wilt ontsnappen. Hoop tegels bij het zwembad kapot. Vloerbedekking op de trap in de lobby kapot en vol met vlekken. In de gangen zit het vloerbedekking vol met vlekken. Eten in het restaurant veelal lauw en het is echt veel te druk. Mensen komen allemaal tegelijk eten. Normaal zijn dit dingen waar we niet echt op letten maar voor een hotel in deze prijsklasse vind ik dit echt een tegenvaller. Je moet ook echt een auto tot je beschikking hebben anders kom je niet ver want in de directe omgeving van het hotel is niets

Groeten van H10 Estepona Palace team.

grote beoordeling over het hotel

johnny en gerda
14-9-2017

We hebben juist weer een heerlijke rustige vakantie achter de rug,in Estepona

“H 10  Estepona  Palace”.

2 Weken verbleven in een privilege kamer in All IN formule.

Zoals  altijd geven we steeds onze plus EN minpunten mee in onze commentaar.

Bij aankomst in Malaga dient men rekening te houden met een grote transfer naar t hotel.

Met de bus mag je rekenen op zo n 2 uurtjes .

Wij hadden meer geluk, met een taxi heen en terug is het maar 1 uur .

Het hotel ligt er heel rustig bij , vlak aan een privé strandje. Wel met stenen en keien.

Naar de haven van Estepona  kan je te voet , een klein half uurtje stappen . Of met de bus kort bij het hotel :1,10 euro per persoon.

Spijtig is het langs de baan stappen.  Langs het strand kan je wel de andere richting uit wandelen, maar dat is dan  het enige.

Vanuit de haven van Estepona loopt een mooie onlangs aangelegde zee en strand promenade.

Van de haven tot in de stad stap je een half uurtje.

Voor een 6 Euro kan je met een taxi terug naar ‘t hotel .

De zondagsmarkt in de haven en de woensdag markt aan de rand van de stad stellen niet veel speciaals voor , maar toch leuk om eens naar toe te stappen .

De vaste barman in de hoofdbar...één dikke pluim.

Kuisploegen van de buiten terrassen zijn ook onderbemand, en kunnen ook niet overal tegelijk zijn.

Er komt wel een meer deftig publiek en geen dronken “patapoefen” zoals v. b. in Benidorm, een uitschieter  ..ja die vind je overal  , maar hebben er helemaal geen  last van gehad.

Kort samengevat is het voor ons een goed hotel. Prijs kwaliteit vergeleken. De WiFi is zoals op vele plaatsen geregeld uitgevallen, maar je kan je behelpen,  met soms ‘t nodige geduld .

Enkel de Privilege is in andere H 10 Hotels  wel beter verzorgd.

Daar moet nog hard aan gewerkt worden .

Toch helemaal geen spijt dat we deze reis geboekt hadden.

Dan ons verblijf zelf . . . De opmerkingen die we benadrukken in deel 2 gaan merendeels over de Privilege accommodatie en services

Dan het hoofdstuk restaurant,  de koffie is maar zus en zo. In ‘t restaurant kan je in Privilege voor gans uw verlof een tafel reserveren,  buiten gaat dat Niet, Spijtig want indien ‘t weer het enigszins toelaat, eten we graag buiten, dan is het aanschuiven,  zoals iedereen.

Spijtig dat er in t buiten restaurant geen tafels voor de rokers worden voorzien,  of een kaartje op van WEL of NIET roken .

Dan zouden Niet rokers ...Geen commentaar  hoeven te geven op de rokers , die buiten toch wel mogen roken .

Zou gemakkelijk en eenvoudig opgeklaard kunnen worden. De plastieken eetmatjes op de tafels worden maar even uitgeschud,  voor ons niet altijd even proper of hygiënisch.

Papieren wegwerp place- matjes zouden een zuiverder uitzicht bieden.

Kinderstoeltjes niet altijd proper of schoongemaakt,  wat we wel wat onhygiënisch vonden,  al was dat voor ons niet van toepassing.

Eten zelf ...een ruime keuze  maar soms was de show-cooking onderbemand.

Niemand kan geen spek , eieren , omeletten,  croque ‘s en pannenkoeken  tezamen bakken: dan loopt het mis!

Bediening voor ons: allen doen hun best en lopen de benen onder hun lijf onderuit.

Maar zoals op vele plaatsen wordt er hier ook op personeel bespaart,  en dat merk je soms.

Korte broek en zwembadslippers... kan voor ons ‘s avonds niet door de beugel.

Toch weinig die teruggestuurd worden.  Spijtig!

Het apart Privilege zonneterras...dat laat voor ons wel wat te wensen over . Je vind er wel alle rust , maar er staan geen parasols , de stoelen zijn allemaal aan de armleuningen kapot.

Asbakken worden zelden schoongemaakt,  en de frisdranken zijn enkel met een rietje te drinken.  De eerste dagen stonden er plastieken bekertjes,  hebben het gemeld dat deze op waren , maar  4 dagen later  nog niet aangevuld. SPIJTIG ! Het privilege zonneterras is ver van t zwembad,  en er is enkel een regendouche om even te verfrissen. Ook de toiletten zijn niet binnen handbereik.

Al bij al is voor ons het gedeelte voor een privilege zone ondermaats.

Prachtig en heel goed

Theo Milder
24-5-2017

Er is eigenlijk niets slechts te vertellen

Groeten van H10 Estepona Palace team.

Bij aankomst kregen we een welkomsdrankje.

Het hotel ligt prachtig, vanaf je balkon kijk je uit op de zee.

Ruime kamer en badkamer en (heel belangrijk) een goed bed.

Groeten van H10 Estepona Palace team.

Prachtig hotel, lekker eten, maar iets afgelegen.

Guido en Monique
14-4-2017

Hotel heeft prachtige architectuur (zie foto's), De kamers zijn heel ruim en comfortabel met gratis frigo, betalend kluisje en gratis snelle wifi. De kamers met frontaal zeezicht zijn aan te bevelen, maar de gewone kamers hebben ook steeds nog zijdelings zeezicht en zijn wat budget vriendelijker. De ruime bedden zijn thans voorzien van een bijkomende oplegmatras zodat ze comfortabel liggen. Grote badkamer is voorzien van een ligbad, met douchemogelijkheid. Hotel heeft twee zwembaden buiten, waarvan er één verwarmd is in de winter (watertemperatuur in februari en maart 27,4 tot 27,8 graden), zodat het lekker zwemmen is. Ook is er een kinderbadje. Het restaurant is gezellig ingericht en het eten is heel lekker. Wij zijn de grootkeukens van grote 4* hotels van Tenerife gewoon, waar ook wel showcooking is maar waar bijvoorbeeld het spek bij het ontbijt in grote inox bakken wordt geserveerd, meestal maar half gebakken, waar de spiegeleitjes, de pannenkoeken of de fritjes een hele tijd liggen te wachten tot ze uitgedroogd of bijna koud zijn. Hier is alles kleinschaliger en gebeurt de showcooking waar je bij staat, zodat het eten niet uitgedroogd en lekker vers is. Je kan zelf vragen hoe hard je vlees of vis moet gebakken worden. Ook heel veel keuze aan groenten, soepen en desserten. Iedere week komen dezelfde gerechten wel terug, Als dessert is er altijd veel vers fruit, ijskreem en kazen en voor de zoetebekjes de ene dag een grote keuze aan lekkere taarten, de andere dag is er dan weer een ruime keuze aan puddingen. De animatie is wat ondermaats ten opzichte van de grotere H10-hotels in Tenerife, wat echter logisch is omdat het betaalbaar moet blijven met minder gasten. De tuin is mooi aangeplant met voldoende ligbedden aan het zwembad (alleszins in dit seizoen) gezien veel mensen met de wagen de andere badplaatsen of het Andalusisch binnenland gaan verkennen. Het strandje voor het hotel stelt echter niets voor, een beetje zand met veel keien en steentjes. Ook is het hotel wat ver van het centrum gelegen, zeker op 20 minuten stappen van de promenade van Estepona via een vrij drukke baan met voetpad. Het oude stadsgedeelte van Estepona is wel typisch Andalusisch met enkele pleintjes en straatjes vol met bloempotjes tegen de muren, maar in de winter is het eigenlijk te rustig en is er daardoor te weinig sfeer. Ook 's avonds in de winter is er gewoon niets te zien, noch in het oude stadje noch aan de wandelpromenade. In de zomer zal dit zeker anders zijn. Hotel ligt kort tegen autoweg A7 en daardoor ideaal gelegen om met de wagen de ganse Costa del Sol of Andalucía te verkennen, zodat een (huur)auto zeker aan te bevelen is.

geweldig hotel

cora
28-2-2017

We hebben voor de tweede keer in dit hotel verbleven. Het is echt een geweldig hotel, grote schone kamers, prachtig uitzicht, zeer vriendelijk personeel en genoeg keus aan het buffet om het voor iedereen naar de zin te maken. Het ligt wat buiten het centrum maar dat is lopend in 15 minuten te bereiken en met de auto in nog geen 5. De omgeving is ook geweldig, uitstapjes naar malaga, Gibraltar, cadiz, zelfs sevilla en grenada zijn te doen.

Echt een aanrader en wij komen volgend jaar gewoon weer terug.

H10 Estepona Palace, Asistente de Dirección, 8-3-2017

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Estepona Palace in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Estepona Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.