Hotel Globales Playa Estepona

8.6Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Estepona

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 678p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

Aan de Costa del Sol ligt het grote Hotel Globales Playa Estepona. Het is een all-inclusive hotel dus houd rekening met drukte. Bij het hotel vind je meerdere zwembaden met verschillende glijbanen en een apart kinderbad. Om dingen te ondernemen kun je het beste een auto huren. Rij dan eens naar Ronda of Gibraltar.

31 reviews over Hotel Globales Playa Estepona

• 2019
    10Sandra Heuvelman25-08-2019

Schitterende accomodatie,zwembad en eten!

Meerdere gebouwen. Diverse gebouwen met zwembad. Het aquapark ligt direct aan zee. Bij elk zwembad een badmeester. Golfslagbad,hoge glijbanen,glijbaan met banden, 2 trecther glijbanen. Voor de kleintjes apart waterpark met emmer enzo. Groot zwembad waarin ook watergames van animatie gedaan werden. Erg leuk! Goede zonbedjes. Zeer goed restaurant,met aan alle buffets verschillende gerechten,zelfs buiten een bbq met 4 verschillende soorten vlees en groente. Een aparte saladebar,toetjesbar,kaasbar. Een thema tafel. Ook goed eten bij strandbar. Waar ook ontbeten kon worden. Smiddags daar zoetigheden. Daar waren ook ijsjes. In de avond animatie. Geen gebruik van gemaakt. Er was een fijne bar die apart was waar je rustig kon zitten. Kinderen konden onder betaling op een trampoline in zo'n hesje. Accomodatie werd elke dag schoongemaakt. Zeer ruime goede bedden. Mooie badkamer.niet gehorig. Geen dronken vakantiegangers gezien. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8E. Attema18-08-2019

Schitterend zwembadcompex

Hotel Playa Estepona is een goed hotel voor ouders met kinderen tot een jaar of 15. Het heeft een geweldig zwembadcomplex met waterglijbanen, golfslagbad en diverse zwembaden voor de allerkleinsten. Het hotel is schoon, netjes en heeft zeer vriendelijke personeelsleden. Het ontbijt was prima, maar de lunch en avondbuffet vond ik matig tot slecht, weinig variatie, het eten was vaak lauw, veel van hetzelfde met af en toe een afwisseling. Goed was wel dat er s' avonds ook buiten vlees voor je bereid werd op een barbecue. Bij de bar aan het strand werd de hele dag door ook eten geserveerd, en kun je je drankjes halen dit was ook gratis in tegenstelling wat er in de reisgidsen staan. De gratis shuttle bus naar Porto Banús is een aanrader , je loopt vandaar uit zo de prachtige haven in of neem je strandspullen mee voor een dagje strand, want ondanks dat het hotel aan bet strand ligt, kun je er geen gebruik van maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8s.e. van der Meer07-08-2019

Erg goed hotel, vriendelijk personeel

Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen. Wij verbleven in Cabrera. Dit lag iets verder weg van het centrale gedeelte met het restaurant en animatie. Daardoor rustiger. Mooie zwembaden met veel glijbanen. Daarnaast liggen er nog 3 zwembaden verspreid over het complex. Een heel groot voordeel vind ik dat er geen handdoekje gelegd mag worden. Hierdoor was er altijd een plekje bij één van de zwembaden. Ook als je later op de dag kwam.

De kamers werden elke dag schoongemaakt en waren ook echt schoon. Daarnaast hadden wij met 4 personen op een 2-4 persoonskamer voldoende ruimte.

Het eten is goed. Van alles wat en vaak ook nog wat extra's, bijvoorbeeld tapas. 2 personen uit ons gezin zijn gebonden aan een glutenvrij dieet. Het personeel deed heel erg hun best om de maaltijden voor ons ook naar wens te maken. Erg fijn!

Animatie is niet heel bijzonder, maar dat was voor ons geen probleem. De kinderanimatie deed erg hun best en straalden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Gezin met pubers16-07-2019

Mooi hotel met prima eten en ruime schone kamer

Na wat negatieve recensies toch wel wat huiverig of we het wel leuk zouden vinden. Maar het blijkt weer dat sommige mensen over alles zeuren. Het eten was prima voor een buffetrestaurant, keus genoeg en elke dag andere gerechten naast de standaardgerechten. Personeel was vriendelijk en werkt hard om de boel schoon en bijgevuld te houden. ( misschien moeten sommige ouders hun kinderen in de gaten houden die er een zooitje van maken). Mooie zwembaden en bij elk zwembad een bar. Animatie organiseerde ook genoeg activiteiten op een dag. Schone ruime hotelkamer en wij kregen elke dag onze handdoeken weer aangevuld. Kortom prima hotel en door de ruime opzet lijkt het niet massaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Laura15-06-2019

Heerlijk hotel! Voor herhaling vatbaar!

Net terug van deze heerlijke vakantie. Wij waren 8 dagen met onze dochter van 11 in dit hotel en hebben ons echt 8 dagen heel goed vermaakt. Dit hotel is zijn 4 sterren echt waard. Kinderen vermaken zich hier prima, als je dorst heb pak je een lekker ijskoud drankje in 1 van de bars, heb je honger dan ga je lekker wat eten. Dit kan aan het strand of in de eetzaal. Bij elke glijbaan en zwembad staat iemand om te kijken of het allemaal goed gaat en ze zijn best streng. (Kinderen onder de 1.20 mogen echt niet van de hoge glijbanen.) Kamers elke dag schoon en bedjes mooi opgemaakt. Handdoeken service kan iets beter maar na een briefje neergelegd te hebben voor de schoonmaaksters was dit ook opgelost. De omgeving is geweldig! Auto huren is een aanrader als je niet de hele dag bij het zwembad wil hangen en de prachtige omgeving wil zien. Het enige waar wij ons over hebben verbaast zijn de gladde tegels rond het zwembad. Maar verder echt top!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    7Van Meel17-08-2018

Niet te veel bij nadenken...

Mooie accomodatie maar totaal niet ingesteld op de formule en aantal gasten. Eten erg eentonig (lees friet, hotdogs, pizza...kortom engelse drek) en het restaurant erg chaotisch. Bij ontbijt ging om klokslag 10 uur de airco en het licht uit....mensen, we zijn geen vee wat je naar buiten schopt... Personeel over t algemeen erg vriendelijk en behulpzaam, maar konden ook niet meer. Het hotel is erg op Engelsen en Fransen ingesteld (en met ALLE respect: dat merk je!) Entertainment doet ook maar wat. Voor zo'n hotel en waar zoveel kinderen rondlopen...best beschamend. Valt veel meer uit te halen. Liedjes van minidisco elke avond hetzelfde...kom op! Wij volwassenen kregen er de slappe lach van... Máár: zwembad is geweldig! Als je als kind hier niks aan vindt dan kan niks je bekoren.

Het was voor ons eens maar nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8BMD16-08-2018

Prettig verrast door dit all-in hotel!

Doordat er meerder gebouwen en meerdere zwembaden zijn, heb je nooit het gevoel dat het massaal is. Het eten is van prima kwaliteit voor een buffet restaurant en het personeel is vriendelijk. De kamers zijn ruim genoeg en worden goed schoon gehouden. Ondanks dat ik niet zo van de grote all-in hotels ben, bevalt het me hier wonderwel erg goed. Prettige sfeer. Veel nationaliteiten, maar geen rare Russen die volle borden weggooien of rennen om een ligstoel te bemachtigen. Alleen aan de animatieshow ‘s avonds merk je dat je in een groter resort verblijft. In de directe omgeving is weinig te doen, behalve een ALDI. Met alle zwembaden en glijbanen is het een walhalla voor kinderen en voor de ouders is het fijn chillen. Het strand is niet schoon en er zijn geen ligbedden. Maar de zwembaden zijn zo fijn dat je het niet mist. De WiFi is overal goed. Ik ben verrast door mijn eigen enthousiasme over dit hotel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Charlie18-11-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Massatoerisme op zijn best... 's morgens aanschuiven / vechten voor een plaatsje aan het zwembad, zeer luidruchtige eetzaal met amper plaatsjes buiten, minsten halfuur aanschuiven aan (middelmatig) buffet, ... Hotel ligt afgelegen, voor alles een taxi nodig. Kamers wel in orde.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Rotterdam23-09-2017

Waanzinnig!

Super goed resort, heerlijk gegeten, super service, kamers waren perfect werd ook netjes schoongemaakt. Handdoeken dagelijks ververs. Heerlijk verblijf gehad, volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Manuela22-09-2017

Super hotel!

Wij zijn hier nu bijna een week. Geweldig hotel. Voor kleine kinderen is dit zeker een aanrader onze dochter was niet uit het zwembad weg te krijgen. Ook erg leuk was de animatie met elke avond een mini disco. We wouden nog het een en ander in de omgeving gaan doen, maar omdat het hotel zo goed is bevallen is daar niks van terecht gekomen. Enig minpuntje wat ik kan bedenken is de omgeving, maar in het hotel is genoeg te beleven waardoor je eigenlijk niet weg hoeft. Wij gingen wel regelmatig naar de markten met de bus die om het half uur rijd. Het hotel is erg groot met veel zwembaden waardoor je niks van de drukte merkt. Het eten was ook goed met s'avonds veel afwisseling. Het viel ons op dat het erg goed wordt schoongehouden, niet alleen de kamers maar ook de zwembaden etc. Personeel ook erg vriendelijk. Normaal gaan we nooit meerdere keren naar een plek, maar nu twijfelen we wel om volgend jaar weer terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Spaans
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Zeilen