Appartement Estapona-Marbella

AppartementWeer vandaag29°20°
Appartement Estapona-Marbella

2 reviews over Appartement Estapona-Marbella in het Nederlands

Mooi appartement en van alle gemakken voorzien!

J. Korzelius
9-5-2017

Mooi appartement met een ruim dakterras. Het zwembad van het resort waar het bij hoort iets verderop is helemaal top. Gezien de ligging en omgeving is een (huur)auto wel een echte must maar met alle leuke steden en stranden in de omgeving is dat sowieso aan te raden.

Oude reviews (archief)

Fantastische lokatie voor een jong gezin!

Anthon van Os
4-10-2016

Van 5 September tot en met 12 September het appartement in Estepona in Zuid Spanje via touroperator gehuurd, en de vakantie was erg geslaagd.

We zijn met ons gezin met twee kinderen, een zoon van drie en een dochter van 11 maanden, voor 12 dagen geweest.

Locatie van het appartement is op een kleinschalig resort, die groot genoeg is voor voldoende vertier, maar ook de mogelijkheid geeft om bij een van de kleine zwembaden te relaxen. Alles zeer goed verzorgd qua resort, en luxe uitstraling.

Het appartement zelf is luxe, voorzien van alle gemakken zoals airco, goede bedden, wifi en televisie, twee badkamers, en een alarm systeem. Daarnaast een barbeque op een zeer mooi en prive dakterras die veel privacy biedt. Lekker als je de barbeque wilt gebruiken, al het keukengerei, borden, wijnglazen, alles is zoals je je wenst!

Qua locatie is het over het algemeen een vijf a tien minuten rijden voor de eerste goede restaurants en/of stranden, maar in San Pedro, Benahavis, Marbella en Estepona zijn er voldoende binnen een goed bereik.

Kwaliteit en luxe appartement: 9

Privacy 9

Ligging 7

Prijs / kwaliteit 8

Kindvriendelijk 8/9

Inrichting 9

Hoeveelheid ruimte 9

Zwembad 10

Kortom, wij gaan hier nog zeker naar terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Estapona-Marbella in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Estapona-Marbella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Estapona-Marbella scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.