Appartement Dali

Appartement
Appartement Dali

3 reviews over Appartement Dali in het Nederlands

Dé uitvalsbasis voor Andalusie!

Stephanie Alberse
10-12-2012

Dit prachtige appartement ''ademt'' Spanje uit... Ruim , licht, smaakvol ingericht, fantastische badkamers, een mooi groot balkon met houten tafel/ligbedden en uitzicht op zee, authentiek en aan het strand. Het ligt in een sfeervol baaitje met een onzettend leuke chiringuito waar je heerlijke verse vis kunt eten. Sla zeker ook de paella niet over! Verder is het heerlijk om 's avonds richting het dorpje te lopen en in een van de kleine steegjes te eten. Niet zo toeristisch en als je de hoofdstraat mijdt echt hele leuke kleine knijpjes te vinden! En verder... huur een auto en ontdek Andalusie! Wij gaan hier zeker terug!

Echt vakantie in echt Spanje

Joke Overdevest
7-12-2012

Luxe en vooral ruim appartement. Niet van die bordkartonnen optrekjes waar je nauwelijks in kan draaien. Alle luxe en gemakken van thuis zijn hier ook. Op een paar stappen van het strand en het zwembad en toch heel beschut en rustig. Van niemand last. En daar beneden op het mooiste strandje van Estepona: ons paradijs Lolailo, de chirinquito waar je terecht kan om overdag heerlijk te zonnen en te eten of 's avonds een borrel bij de ondergaande zon. De mannen spelen regelmatig golf en kunnen dan kiezen uit 15 golfbanen in een straal van 12 km! Verder wandelen we veel naar de haven, waar het gonst van de mensen of langs de prachtige boulevard naar het authentiek Spaanse dorpscentrum. Restaurants en barretjes in overvloed. En af en toe met de auto de bergen in: wat een prachtig achterland. En het mooie van het appartement is ook dat je met twee stellen echt je eigen privacy hebt.

Rustige plek, luxe en alles op loopafstand

Jan van der Burg
10-5-2010

De besloten, authentiek Andalusische en kleinschalige urbanisatie, is een ideale vakantieplek voor strandliefhebbers. Maar ook voor golfers of cultuurspotters die de afwisseling met het strandleven kunnen waarderen of liever niet in een afgelegen complex willen zitten, maar ’s-avonds nog graag genieten van een levendige haven (op loopafstand) met zijn vele barretjes en restaurantjes. Een lange wandeling (ca. 30 minuten) over de schitterende boulevard brengt u ook naar de oude dorpskern, waar nog veel meer horeca, terrasjes en winkels u in echt Spaanse sferen brengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dali in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dali scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.