Appartement Cortijo del Mar

Rustig resort

Heerlijk zwembad

Fijne bedden

Zeer uitgeruste keuken

Minpuntje; slechts 1 ligstoel bij eigen terras en je hebt wel een auto nodig om bijv naar het strand te gaan

Kenmerken

Zeer uitgeruste keuken

Super appartement

Ingr
6-9-2016

Een heerlijk rustig appartementen complex met alle luxe die je mag wensen. Veel ruimte , fijne bedden mooie badkamers , groot terras, complete keuken met alles er op en er aan . Iedere dag schoonmaak en wisseling handdoeken en beddengoed. Je hebt wel een auto nodig want strand en leuke plaatsen zijn niet op loopafstand .

geweldih resort!

jos
12-8-2014

bakker, restaurants,supermarkt.....op loopafstand.

mooie centrale ligging aan de costa del sol.

veel mogelijkheden in de buurt voor uitstapjes,dierentuin, lokale markten, restaurants......

zeer vriendelijk personeel, mooie tuin en mooi, groot zwembad!

appartement is gerieflijk en tof ingericht met groot terras!

mooi complex, ligging slecht

sandra
3-7-2014

we zijn hier met 4 pers geweest waarvan 1 kind.app, complex en zwembad zijn prachtig en elke dag schoonmaak, maar de ligging is echt niets.Receptie ligt een kwartier lopen van je app, supermarkt is klein half uur lopen, en geen terras of restaurant in de buurt.Wil je ergens heen moet je met de auto een hele drukke autoweg op en die gaat maar 1 kant op, wil je de andere kant op moet je 10 min verderop draaien.Estepona en Marbella zelf liggen 20 min rijden vanaf het complexWil je rust dan zit je daar prima, maar echt werkelijk niets te beleven in de omgeving. Er is 1 eettentje bij het zwembad waar je kunt eten, maar wat we ook bestelde het was elke dag uitverkocht. We reden zelf vanaf Malaga naar het complex en hebben er anderhalf uur in de rondte gereden omdat het niet te vinden was, niemand in de buurt kon het complex. Eindelijk aangekomen blijken de beheerders Russen te zijn.Geen probleem hoor zeer vriendelijk maar rare gewaarwoording in Spanje. Geen Cortijo del Mar meer voor ons.

Meer luxe dan thuis

Fam. Poot
18-9-2013

Schitterende appartementen met veel ruimte, luxe en privacy. Het zeer geleidelijk aflopende zwembad is perfect voor onze kids van 2 en 4.

Wij zitten in een app op de 1ste etage met een balkon van 4 bij 8m. De kids hebben door handig geplaatst hekwerk vrij uitzicht dus totaal geen klimbehoefte, erg fijn voor de vakantierust. Een auto is een must, verse broodjes halen duurt lopend wel een dik half uur. Daarnaast voor strand bezoekjes en uitstapjes met een heel gezin (ook een baby van 7 mnd) erg praktisch. De wasmachine in het app ook erg fijn ivm de vele ongelukjes met zulk jong grut. Normaal verkiezen wij iets aan de grond boven een balkon maar door de grootte en privacy van dit balkon en de ontbrekende hekwerkjes op de bg toch liever een balkon. We hebben nog een week voor de boeg maar de vakantie is nu al geslaagd. Elke dag schoonmaak. Geen zin in uit eten dan heb je met deze keuken dezelfde mogelijkheden als thuis. Kortom...echt genieten hier!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cortijo del Mar in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cortijo del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.