Appartement Cortijo del Mar

7 reviews over Appartement Cortijo del Mar

• 2019
    9Fam. Rutjes04-09-2019

Perfecte lokatie voor 60+

Auto huren is nodig als je meer wil gaan zien dan alleen het mooie zwembad.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam. Smit06-08-2019

Heerlijke vakantie gehad in een prachtig complex!

Cortijo del Mar is een heel mooi, goed onderhouden appartementencomplex. Wij hadden een 3-kamer appartement. Zeer ruim en compleet, met twee badkamers, complete keuken met koel-vriescombi, vaatwasser, wasmachine, strijkplank en airco. Er zijn goede bedden. Elke dag wordt er schoongemaakt, behalve op zondag. Iedere dag worden de bedden opgemaakt en 2 x pw schoon beddengoed. Elke dag ook schone handdoeken. Er is handdoekenservice, hier hebben we geen gebruik van gemaakt, maar dat zou ik zeker doen. Het zwembad is erg mooi en schoon, alleen niet altijd genoeg bedjes. Er is een bar waar je wat kunt drinken en lekker, simpel kunt eten. Je hebt verder wel echt een auto nodig, in de directe omgeving is niet zoveel. Een kleine supermarkt, met lekker brood. Neem oordoppen mee voor eventuele burengeluiden, het is wel wat gehorig. Genoeg uitjes, wij zijn naar Ronda, Cadiz en natuurpark El Torcal geweest. En een dolfijnen-boottocht vanuit Estepona

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Nienke23-01-2018

Al 2jaar bezocht en er komt vast een 3e keer

Heerlijke appartementen Rustig resort Heerlijk zwembad Fijne bedden Zeer uitgeruste keuken Minpuntje; slechts 1 ligstoel bij eigen terras en je hebt wel een auto nodig om bijv naar het strand te gaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

10Ingr06-09-2016

Super appartement

Een heerlijk rustig appartementen complex met alle luxe die je mag wensen. Veel ruimte , fijne bedden mooie badkamers , groot terras, complete keuken met alles er op en er aan . Iedere dag schoonmaak en wisseling handdoeken en beddengoed. Je hebt wel een auto nodig want strand en leuke plaatsen zijn niet op loopafstand .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10jos12-08-2014

geweldih resort!

bakker, restaurants,supermarkt.....op loopafstand. mooie centrale ligging aan de costa del sol. veel mogelijkheden in de buurt voor uitstapjes,dierentuin, lokale markten, restaurants...... zeer vriendelijk personeel, mooie tuin en mooi, groot zwembad! appartement is gerieflijk en tof ingericht met groot terras!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7sandra03-07-2014

mooi complex, ligging slecht

we zijn hier met 4 pers geweest waarvan 1 kind.app, complex en zwembad zijn prachtig en elke dag schoonmaak, maar de ligging is echt niets.Receptie ligt een kwartier lopen van je app, supermarkt is klein half uur lopen, en geen terras of restaurant in de buurt.Wil je ergens heen moet je met de auto een hele drukke autoweg op en die gaat maar 1 kant op, wil je de andere kant op moet je 10 min verderop draaien.Estepona en Marbella zelf liggen 20 min rijden vanaf het complexWil je rust dan zit je daar prima, maar echt werkelijk niets te beleven in de omgeving. Er is 1 eettentje bij het zwembad waar je kunt eten, maar wat we ook bestelde het was elke dag uitverkocht. We reden zelf vanaf Malaga naar het complex en hebben er anderhalf uur in de rondte gereden omdat het niet te vinden was, niemand in de buurt kon het complex. Eindelijk aangekomen blijken de beheerders Russen te zijn.Geen probleem hoor zeer vriendelijk maar rare gewaarwoording in Spanje. Geen Cortijo del Mar meer voor ons.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9Fam. Poot18-09-2013

Meer luxe dan thuis

Schitterende appartementen met veel ruimte, luxe en privacy. Het zeer geleidelijk aflopende zwembad is perfect voor onze kids van 2 en 4. Wij zitten in een app op de 1ste etage met een balkon van 4 bij 8m. De kids hebben door handig geplaatst hekwerk vrij uitzicht dus totaal geen klimbehoefte, erg fijn voor de vakantierust. Een auto is een must, verse broodjes halen duurt lopend wel een dik half uur. Daarnaast voor strand bezoekjes en uitstapjes met een heel gezin (ook een baby van 7 mnd) erg praktisch. De wasmachine in het app ook erg fijn ivm de vele ongelukjes met zulk jong grut. Normaal verkiezen wij iets aan de grond boven een balkon maar door de grootte en privacy van dit balkon en de ontbrekende hekwerkjes op de bg toch liever een balkon. We hebben nog een week voor de boeg maar de vakantie is nu al geslaagd. Elke dag schoonmaak. Geen zin in uit eten dan heb je met deze keuken dezelfde mogelijkheden als thuis. Kortom...echt genieten hier!

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

1 tip over Appartement Cortijo del Mar

• Fam. Poot, 18-09-2013

Ga voor uitstapjes naar de receptie. Voorbeeld: dierentuin direct 25 euro per volwassene, via receptie 11 euro! Via receptie veel kortingen te behalen. Gratis wifi!!

2 vragen over Appartement Cortijo del Mar

• Yvon Haring, 03-07-2018

huisdieren

is het toegestaan om een hond mee te nemen ???

• Bianca, 25-04-2016

kinderen

Is er iets te doen voor kinderen van 10 en 7 jaar?

Appartement Cortijo del Mar info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen