Appartement Casares del Mar

8 reviews over Appartement Casares del Mar in het Nederlands

Nice place 👍

Patrick,
30-1-2018

Mooi, modern, lux appartement voorzien van alle gemakken met zwembad gelegen aan het strand.

Super naar de zin gehad en gaan dit jaar weer 😃👍

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Mooie app in rustige omgeving

J Schouten
8-7-2014

We zijn hier een week geweest met ons kindje van 2 jaar. Er zijn twee appartement complexen (blok 1 en blok 2). Blok 1 heeft veel meer last van de weg die achterlangs loopt. Wij zaten in blok 2 in een 3 kamer app. op de begane grond (heerlijk!). Deze appartementen hebben een balkon van ongeveer 7 bij 8 meter. Ideaal als je kleine kinderen hebt, omdat ze dan lekker kunnen spelen. Het app. was voorzien van 2 badkamers incl. toilet. Eén badkamer had ook een bad met whirlpool functie. Tevens zijn de app. heel schoon en voorzien van WiFi. Het complex heeft een mooie rustige eigen privé tuin met 2 zwembaden, vanuit deze tuin kan men zo het strand benaderen. We hebben hier geen spijt van gehad.

Denk wel dat er een tekort aan ligbedden zullen zijn in het hoogseizoen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Fantastisch appartement

Jan
20-9-2013

Grote hal, ruime kamer en ruime slaapkamer beiden met schuifpui naar een enorm balkon waarop een vaste bbq en een jacuzzi. Trapje naar een tweede balkon met een afdakje. Badkamer met 2 wastafels en ligbad (whirlpool) en douche. Compleet ingerichte keuken met vaatwasser, was machine, grote koel-vries combinatie, broodrooster, fruitpers, koffieapp, waterkoker, ruime sortering pannen, borden en bestek. Airco en WiFi.

Gesitueerd op een prachtig aangelegd park. Minpuntje: geluid van de weg is hoorbaar, met deuren dicht binnen (airco) valt dat erg mee.

Minpuntje2: in de buurt alleen dit soort complexen, geen dorpje met restaurants op loopafstand. Wel Albayt resort op enkele kilometers.

Gereisd met partner in september 2013

D-reizen

Alle comfort, rust en ruimte.

Dos Hermanos
30-6-2013

Albayt beach is een prima uitvalsbasis met huurauto. Ruime luxe appartementen alle comfort, badkamer met bubbelbad en douchekolom en super groot terras.Zwembad met ligweide. Strand lager gelegen niet echt om te liggen. Omgeving niet geschikt om te wandelen,alleen via strand verderop gelegen restaurantje te bereiken.Voorzijde ligt direct aan drukke autoweg. De auto heb je dus echt wel nodig om b.v. naar Estepona te gaan.

Gereisd met partner in juni 2013

Plek met mooi zicht op zee!!!

jolande
12-5-2013

Het is een plek waar je alleen met een auto vandaan ergens kan komen. Dit is wel een nadeel. De streek zelf is prachtig! Er staat 5 sterren maar vindt ik niet helemaal, inrichting ziet er prachtig uit maar er kan een stuk beter worden schoongemaakt. Eerste dag poetsdoeken gekocht en dit zelf maar gedaan. Wat geluidruchtig en geen super bedden. Als je er lekker op uit gaat kom je verder weinig tekort in het appartement!

Gereisd met partner in mei 2013

Geen 5 sterren accomodatie

Hans Vermaat
14-4-2013

Deze accomodatie pretendeert 5 sterren te zijn maar is het zeker niet (hooguit 3), mooie ruime appartementen (te dicht bij de autovia), de inrichting is eenvoudig (IKEA) en goedkope veel te harde bedden, keukenspullen incompleet, schoonmaken is onder de maat. een auto is noodzaak, wandelen kan alleen via het strand want er is geen doorgaande wandelroute (alleen door de berm van de autovia) zwemmen in zee is onmogelijk door scherpe rotsen, gedeeltelijk onder water. Bereikbaarheid met auto is prima, garage onder complex, receptie is altijd dicht moet via receptie Albayt resort.

Gereisd met partner in april 2013

mooi direct aan de kust

Bernard en Martie
16-3-2013

prachtige appartementen, compleet en eerder luxe dan armzalig!

De service was uitstekend. Twee keer per week een schoonmaak en schone lakens/handdoeken. Prima parkeergarage.

Bij warm weer zouden er wel meer ligbedden beschikbaar moeten zijn.

Vanwege de directe ligging aan een drukke weg is het niet/nauwelijks mogelijk om vanuit het appartement een lekkere wandeling te maken.

Om lekker te eten (tapa's en zo) ga je naar de gezellige boulevard van Estepona.

Gereisd met partner in maart 2013

Mooi appartementencomplex

H Kleijer
3-2-2013

Luxe appartementen waarvan sommige met penthouse (dakterras). Veel balkonruimte met buitenjacuzzi. Volledig ingerichte keuken, badkamer met jacuzzibad. Aan het strand, maar ook aan een autovia. Appartementen naast deze weg hebben daarvan buiten geluidsoverlast. Een prettig verblijf, maar dan wel aan de strandkant. Een auto is zeer gewenst.

Gereisd met partner in december 2012

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casares del Mar in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casares del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.