Vakantiehuis Casa Siempre

1 review over Vakantiehuis Casa Siempre in het Nederlands

heerlijke ruime rustieke plek

DT
13-7-2011

Vakantiehuis Casa Siempre is een heerlijk ruim opgezet vakantiehuis waarin je je vrij kunt bewegen. Het stel wat er bij woont, Juan en Elena, in een huisje op het perceel zijn zeer behulpzaam en gastvrij. Het ontbijt overtreft alles! Erg kindvriendelijk en Elena is een perfect oppas voor als je er zelf een avondje uit wilt. Een auto is wel een must.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jun 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Casa Siempre

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Siempre in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Siempre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.