Appartement Benamara dos Hermanos

2005

Het is niet slecht maar ook niet super goed tijdens ons 1

Jeroen en Linda
9-7-2005

Het is niet slecht maar ook niet super goed tijdens ons verblijf werd er flink gebrouwd in de buurt. De service is in handen van particulieren. De snelweg is steeds maar weer omdraaien. Cambio de Sentido!!! jippie maar niet heus. Een auto is een vereiste anders zit je daar maar vast. Wie van rust houd zit er goed maar er waren wel erg veel vliegen aan het zwembad. toppunt was 10 op 1 grote teen. Omgeving echt super. San Pedro de Alcantra super met een super Italiaans restaurant "Macherrone" Echt super!! super mensen in San Perdo de Alcatara niet ver en niet duur. Als je gaat moet je naar Gibraltar toegaan maar pas op voor de apen!!! Echt super gevaarlijk!

Gereisd Anders in juli 2005
2004

Mooi complex met een prachtig groot, schoon en rustig en

mieke w.
20-12-2004

Mooi complex met een prachtig groot, schoon en rustig zwembad.Veel groen en goed onderhouden.Prachtige ruime appartementen welke smaakvol ingericht zijn en van alle gemakken voorzien met tuin of enorm balkon.Het strand is ronduit slecht.Je moet wel een auto huren, wil je wat zien, het ligt nml. vrij afgelegen.

Gereisd Anders in Mon Dec 20 2004 23:56:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2003

werkelijk prachtig groot zwembad

linda
1-12-2003

werkelijk prachtig groot zwembad. Veel woningen zijn in eigendom bij spanjaarden. behoorlijk gehorig. mooi dorpsachtig. uitstekende restaurants in de nabijheid. strand slecht en auto noodzakelijk.

Gereisd Anders in Mon Dec 01 2003 16:04:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benamara dos Hermanos in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benamara dos Hermanos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.