Appartement Belgravia Club

5 reviews over Appartement Belgravia Club in het Nederlands

Luxe uitstraling.

Sandy,
23-8-2018

Goede ligging , dicht bij haven en bij het strand alles te belopen. Mooi park luxe uitstraling.

Gereisd met partner in november 2017

Super appartement

Astrid Slot
2-7-2014

Ons appartement BC19b ban Belgraviaclub was precies goed voor 2 personen. Alles wat je nodig hebt staat er in, ook een vaatwasser en wasmachine. Het appartement is op de begane grond met een heerlijk overdekt terras waar we fijn konden eten en lezen. We hadden uitzicht op het pleintje. De ligging was perfect.

Iets buiten het centrum, op 5 minuten van de jachthaven en boulevard.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

Schitterend, wat een uitzicht!!!!!!!

Paula Ribbe
9-9-2013

Casa 29 was net thuis komen. Van alle gemakken voorzien en keurig onderhouden. Fantastisch schoon en gezellig ingericht. Het terras met uitzicht op Gibraltar en Marokko daar ga je zitten en wil je niet meer vanaf.

Heel de dag gebeurd er wat voor de deur met in en uit varende schepen en vooral de vissersboten met duizenden meeuwen erom heen is een lust om te zien. Verder is Belgravia club erg centraal gelegen met de haven, restaurantjes en supermarkten op 5 a 10 min. Lopen afstand. Het stadje Estepona ligt op een afstand van ongeveer 20 min. Lopen over de boulevard of langs het stand. Onderweg gezellige terrasjes om wat te drinken. In Belgravia club zelf ligt een comfortabel zwembad en het strand (Playa del Christo) is op 5 min. Lopen met ook daar gezellige restaurantjes.

We hebben er een wereld vakantie gehad !!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Perfect Apartement Casa 29

Paula
4-5-2012

Erg mooi en volledig ingericht huis met een waanzinnig mooi uitzicht op zee, Gibraltar, Marokko en de haven van Estepona met de hele dag bootjes die in en uit varen. Als je eenmaal op het terras zit heb je zin om wat te ondernemen zo fantastisch is het uitzicht. 4 maanden lang hadden we een heerlijk onderkomen daar zelfs met Wifi internet en Nederlandse en Belgische sateliet televisie. We waren erg content met de service van Walter en Johanna.Zowel het huis als het park ziet er keurig onderhouden uit. Alles is perfect schoongemaakt en werd ook gedurende deze periode regelmatig schoon gehouden. Belgravia Club is op loopafstand van het leuke en gezellige haven met div. restaurantjes. Het stadje zelf ligt op 20 min lopen aan een prachtig aangelegde boulevard. In de omgeving is zoveel tezien dat wij aan deze 4 maanden niet genoeg hadden en dus zeker terug komen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Heerlijk !!

anke
6-5-2009

Prima uitvalbasis voor verschillende steden in de buurt. Zelfs Sevilla is maar 2 uur rijden.

Het appartement (2a) was schoon, zeer volledig uitgerust, ruim en mooi gelegen.

Op loopafstand van verschillende supermarkten, en het haventje met verschillende terrasjes en restaurants. Ook het centrum van Estepona is prima te voet te bereiken.

De service was helemaal goed, er was een welkomstpakket, zodat we niet gelijk boodschappen hoefden te doen.

Wel wat regels bij het zwembad. Wij waren in een periode dat er geen andere kinderen waren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Belgravia Club in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Belgravia Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.