Appartement Bahia Dorada

5.3Matig

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Estepona

Op vakantie geweest naar Bahia Dorada?

5.3Matig

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Bahia Dorada

• 1Diana & Bob03-08-2005

We hebben enige jaren geleden deze accomodatie via evenements reizen geboekt.

Een regelrechte ramp,de bungalow kregen we niet maar een huis waarvan de vloer ontbrak. Stoelen waren kapot. ect,... Mijn Spaanse buurman sloeg z'n handen tegen zijn hoofd en gaf aan dat dit niet kon. Een andere accomadatie kon niet worden gegeven. Binnen enkele minuten was de kleding van de jongste verpest. De shuifpui kon niet open vanwege de riool lucht. De restaurants en de winkels op dit complex waren gesloten en door de ruiten zagen we dat de inventaris kapot was ( overal glas,...) Alleen het zwembad was keurig onderhouden. We zijn best wel wat gewend maar dit kon echt niet. Evenement reizen en de directie hebben alle fouten toegegeven.

Een auto is noodzakelijk voor de nabije omgeving te ontdekken.

Gereisd in augustus 2005

• 7Fam. Brisa16-07-2004

Voor weinig geld zit je goed in deze appartementen. Je hebt wel een auto nodig om weg te kunnen. Direct aan zee. Verschillende zwembaden. App zijn vaak in bezit van spanjarden zodat de inrichting erg kan verschillen. Je kunt daar een leuke vakantie hebben.

Gereisd in juli 2004

• 5naomi25-02-2004

enorm slechte accomodatie, mieren door huisje,kapotte stoelen,kapotte schuifpui file voor de deur richting boot marrokko. ligging geweldig gelijk aan zee.

Gereisd in februari 2004

Appartement Bahia Dorada info